Πού και γιατί η BYD κάνει έκπτωση έως και 50% στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα; – Cars Electric

Η κινεζική BYD μεταφέρει τη στρατηγική της χαμηλής τιμής, που πυροδότησε την έκρηξη των πωλήσεών της στην Κίνα, στις διεθνείς αγορές. Μετά τις εκπτώσεις που φτάνουν έως και 50% στα δημοφιλή ηλεκτρικά της μοντέλα, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην Ιαπωνία, μία κρίσιμη αγορά για το μέλλον της.
Επιθετική στρατηγική τιμών στην Ιαπωνία
Από την είσοδό της στην ιαπωνική αγορά στις αρχές του 2023, η BYD δεν έχει καταφέρει ακόμα να δει την ίδια εκρηκτική ανάπτυξη, όπως σε άλλες αγορές του εξωτερικού. Η Ιαπωνία παραμένει δύσκολη αγορά για ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες, με εγχώριες μάρκες όπως Toyota, Honda και Nissan να κυριαρχούν, κυρίως με οικονομικά μοντέλα πόλης.
Η BYD, γνωστή για τα προσιτά ηλεκτρικά της οχήματα, έχει πουλήσει μέχρι τον Ιούνιο του 2025 μόλις 5.300 οχήματα στην Ιαπωνία. Παράλληλα, προσφέρει τέσσερα μοντέλα και έχει ανοίξει 45 σημεία πώλησης. Για να προσελκύσει πελάτες, η εταιρεία λανσάρει εκπτώσεις έως και 50%, σε συνδυασμό με κυβερνητικές επιδοτήσεις, στα μοντέλα Seal, Atto 3 και Dolphin.
Προσφορές που προκαλούν αίσθηση
Το Atto 3, ένα από τα δημοφιλέστερα SUV της BYD, προσφέρεται πλέον από 4,18 εκατ. γιεν (28.100 δολάρια), μειωμένο από 4,4 εκατ. γιεν (29.600 δολάρια). Αν και τέτοιες μειώσεις τιμών είχαν τεράστια επιτυχία στην Κίνα, στην Ιαπωνία ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στην αξία μεταπώλησης και δυσαρέσκεια μεταξύ των τρεχόντων αγοραστών.
Σύμφωνα με τον ανώτερο αναλυτή αυτοκινήτων της Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida, η BYD δεν στοχεύει μόνο στις πωλήσεις, αλλά και στην αναγνώριση από τους πιο απαιτητικούς πελάτες του κόσμου. «Το ζητούμενο δεν είναι η νίκη στην Ιαπωνία, αλλά να αφήσεις το στίγμα σου», σημειώνει.
Το μέλλον της BYD στην Ιαπωνία
Η BYD σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο kei, τα μικρά και δημοφιλή μοντέλα πόλης της Ιαπωνίας, το δεύτερο εξάμηνο του 2026. Το μίνι ηλεκτρικό θα ανταγωνιστεί τα best-seller Nissan Sakura και Honda N-ONE e, με στόχο να καθιερώσει τη μάρκα στην αγορά των compact EV.
Η στρατηγική της BYD στην Ιαπωνία δείχνει πως η εταιρεία επενδύει όχι μόνο στις πωλήσεις, αλλά και στη μακροπρόθεσμη αναγνωρισιμότητα και αξιοπιστία της, προσαρμοζόμενη σε μια από τις πιο απαιτητικές αγορές ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Πηγές: Bloomberg , BYD Ιαπωνία
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.