Πρόεδρος της Toyota Ευρώπης: Το φαβορί είναι το PHEV! – Cars Electric

Ο Andrea Carlucci, πρόεδρος της Toyota Ευρώπης, ξεκαθαρίζει ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν σκοπεύει να στραφεί αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση. Σε συνέντευξή του στο Automotive News Europe, τόνισε πως η στρατηγική επιλογή της Toyota να προσφέρει διαφορετικές λύσεις δικαιώνεται, καθώς η Ευρώπη μπορεί να ευνοεί τα ηλεκτρικά, αλλά παγκοσμίως η ζήτηση ποικίλει.
Όπως εξήγησε, το ζητούμενο είναι ο σωστός συνδυασμός τεχνολογιών: υβριδικά, plug-in, ηλεκτρικά και εναλλακτικές μορφές καυσίμου. «Ο άνθρακας είναι ο πραγματικός εχθρός. Η μείωση του αποτυπώματος απαιτεί πολλαπλές λύσεις», δήλωσε, προσθέτοντας ότι η Toyota συνεχίζει να επενδύει και σε υδρογόνο, ακόμα και με καύση σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, υποστήριξε πως οι ρυθμιστικές αρχές, πρέπει να καθορίσουν αν θα επιβληθεί μία μόνο τεχνολογία.
Στην Ευρώπη, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της Toyota (υβριδικά και plug-in) φτάνουν ήδη το 80% των πωλήσεων και αναμένεται να αγγίξουν το 90%. Το πλήρως ηλεκτρικό bZ4X και τα ηλεκτρικά βαν πλαισιώνουν τη γκάμα, ενώ το Mirai (κυψέλες καυσίμου) παραμένει σε περιορισμένο ρόλο. Παράλληλα, η Toyota αξιοποιεί κοινοπραξία εκπομπών με την Tesla, ώστε να πετύχει τους στόχους του ευρωπαϊκού στόλου, κάτι που αποφέρει σημαντικά έσοδα στην αμερικανική εταιρεία.
Για το μέλλον, η Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο να αναπτύξει πρώτα ηλεκτρικές πλατφόρμες, στις οποίες θα μπορούν να ενσωματωθούν κινητήρες καύσης – αντί για την αντίστροφη προσέγγιση που ίσχυε ως τώρα. Ο Carlucci θεωρεί πως το plug-in υβριδικό είναι σήμερα η πιο πρακτική λύση, αφού προσφέρει αυτονομία και ελευθερία, χωρίς καθημερινή φόρτιση. Ωστόσο, η προοπτική για μηδενικές εκπομπές μέσω ηλεκτρονικών καυσίμων ή HVO, παραμένει αμφιλεγόμενη, λόγω της χαμηλής ενεργειακής τους απόδοσης.
Στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, η Toyota συνεχίζει να στηρίζεται στο Aygo X, παραμένοντας σε ένα κομμάτι της αγοράς, που πολλοί ανταγωνιστές έχουν εγκαταλείψει. Έτσι, διατηρεί σταθερή παρουσία και σε πιο προσιτές επιλογές για τους Ευρωπαίους οδηγούς.
Πηγή: Automobilwoche
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.