Το μεγάλο comeback της Lynk & Co: Νέα 07 EM-P και 08 EM-P με LiDAR στην οροφή – Cars Electric

Η Lynk & Co, η premium φίρμα του ομίλου Geely, έκανε δυναμικό ντεμπούτο στην Κίνα με την αποκάλυψη των ανανεωμένων sedan 07 EM-P και crossover 08 EM-P. Το στοιχείο που τα κάνει να ξεχωρίζουν; Ένας εξελιγμένος αισθητήρας LiDAR στην οροφή, που υπόσχεται να φέρει την αυτόνομη οδήγηση, πιο κοντά στην καθημερινότητα. Η παγκόσμια πρεμιέρα τους, θα γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου Chengdu στις 29 Αυγούστου, όπου αναμένεται να συγκεντρώσουν τα βλέμματα.
Η Lynk & Co στη σκακιέρα της Geely
Η Lynk & Co έχει τοποθετηθεί στρατηγικά στην αγορά ως μια μεσαία προς premium μάρκα, ανάμεσα στη Geely Galaxy και τη Zeekr. Με δέκα μοντέλα ήδη διαθέσιμα στην Κίνα, η φίρμα προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στην πρακτικότητα και την καινοτομία.
-
Το sedan 03 παραμένει το πιο δημοφιλές μοντέλο, βασισμένο σε κινητήρες βενζίνης.
-
Στη δεύτερη θέση συναντάμε το ηλεκτρικό crossover Z20, ενώ τρίτο είναι το SUV 06 με PHEV και ICE εκδόσεις.
Αντίθετα, τα 07 EM-P και 08 EM-P, που λανσαρίστηκαν ως «φουτουριστικά PHEV», δεν είχαν μέχρι τώρα εντυπωσιακές πωλήσεις. Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του 2025, το 08 EM-P σημείωσε 21.425 μονάδες, ενώ το 07 EM-P μόλις 11.057. Με τις νέες βελτιώσεις, η Lynk & Co στοχεύει να ανατρέψει τα δεδομένα και να κάνει αυτά τα δύο μοντέλα πραγματικούς πρωταγωνιστές.
Τι αλλάζει στην εμφάνιση
Οι πρώτες επίσημες εικόνες, δείχνουν πως οι ανανεώσεις είναι πιο πολύ «λεπτομέρειες» παρά πλήρης ανασχεδιασμός. Και τα δύο μοντέλα, ακολουθούν τη σχεδιαστική ταυτότητα του πρωτότυπου The Next Day:
-
Φώτα ημέρας LED τοποθετημένα κοντά στο καπό.
-
Προβολείς ενσωματωμένοι στον προφυλακτήρα.
-
Στο εσωτερικό, το sedan 07 EM-P υιοθετεί κόκκινη επένδυση, ενώ το crossover 08 EM-P πιο τολμηρό πορτοκαλί χρώμα.
Η ουσιαστική διαφοροποίηση όμως έρχεται από την τεχνολογία.
LiDAR στην οροφή: H νέα εποχή της υποβοήθησης οδηγού
Ο αισθητήρας LiDAR δεν είναι απλώς ένα «στολίδι». Σηματοδοτεί τη μετάβαση των 07 EM-P και 08 EM-P στο σύστημα G-Pilot H5, που βασίζεται σε δύο τσιπ Nvidia Orin X με συνολική ισχύ 508 TOPS. Αυτό επιτρέπει δυνατότητες όπως:
-
Navigate On Autopilot (NOA) σε αστικό περιβάλλον.
-
Αναβαθμισμένες λειτουργίες ασφαλείας και υποστήριξης οδηγού.
Για τις κορυφαίες εκδόσεις, υπάρχει πιθανότητα υιοθέτησης του G-Pilot H7, με το Nvidia Drive Thor SoC και ισχύ έως 700 TOPS. Αυτό σημαίνει πλοήγηση χωρίς χάρτη και μνήμη διαδρομών – ένα βήμα πριν από την πλήρως αυτόνομη εμπειρία.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Lynk & Co 07 EM-P
Το sedan έχει μήκος 4.835 mm, πλάτος 1.900 mm, ύψος 1.480 mm και μεταξόνιο 2.843 mm.
-
PHEV σύστημα με κινητήρα 1,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα.
-
Συνδυαστική ισχύς 280 kW (375 ίπποι).
-
Μπαταρία 19 kWh, με ηλεκτρική αυτονομία έως 126 km (CLTC).
Ένα ισορροπημένο πακέτο, για οδηγούς που θέλουν sedan με σπορ εμφάνιση, αλλά και ηλεκτρική καθημερινή χρήση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Lynk & Co 08 EM-P
Το crossover είναι ελαφρώς μεγαλύτερο: μήκος 4.825 mm, πλάτος 1.915 mm, ύψος 1.660 mm και μεταξόνιο 2.848 mm.
-
Βασική έκδοση με 381 PS και κίνηση εμπρός.
-
Πιο δυνατή τετρακίνητη με επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
-
Συνολική ισχύς έως 436 kW (585 ίπποι).
-
Ηλεκτρική αυτονομία από 120 έως 245 km, ανάλογα με μπαταρία και έκδοση.
Ένα SUV που μπορεί να σταθεί απέναντι σε premium ανταγωνιστές, με ισχύ που ξεπερνά ακόμη και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Συμπέρασμα – Ένα στοίχημα που αξίζει
Η Lynk & Co ρίχνει στην αγορά δύο ανανεωμένα μοντέλα που δεν βασίζονται απλώς σε φρεσκάρισμα εμφάνισης αλλά σε ριζική αναβάθμιση τεχνολογίας. Ο αισθητήρας LiDAR και η νέα πλατφόρμα υποβοήθησης οδηγού, φέρνουν τις κινεζικές προτάσεις ένα βήμα πιο κοντά στην αυτόνομη οδήγηση.
Με τη Geely να επενδύει σε software, hardware και ηλεκτροκίνηση, τα 07 EM-P και 08 EM-P έχουν όλες τις προϋποθέσεις, να εξελιχθούν από «μέτριους πωλητές» σε σημαίες της Lynk & Co για τα επόμενα χρόνια.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.