Το νέο MG2 θα είναι το φθηνότερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας – motorone.gr

Google News icon


Η MG δεν έχει ξεχάσει τη σημασία των προσιτών αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, και το νέο MG2 ετοιμάζεται να κάνει το ντεμπούτο του.

Μιλώντας στο Auto Express, ο επικεφαλής προϊόντος και σχεδιασμού της MG, David Allison, επιβεβαίωσε ότι το MG2 «απέχει ακόμα 12 μήνες», υποδηλώνοντας ότι το νέο μοντέλο θα αποκαλυφθεί στα τέλη του 2026, πριν από το επίσημο λανσάρισμα στην αγορά το 2027.

Η πρώτη ένδειξη για ένα νέο «μικρό» αμιγώς ηλεκτρικό MG ήρθε τον Μάρτιο του περασμένου έτους, όταν ο Allison επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξει ένα αμιγώς ηλεκτρικό «αδελφάκι» του MG3. 

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

«Νομίζω ότι όλοι στοχεύουν σε αυτή την κατηγορία {B – supermini} ή λίγο πιο κάτω από αυτή, με αυτοκίνητα μήκους περίπου τεσσάρων μέτρων, και τιμή κοντά στα 20.000 ευρώ», δήλωσε ο Allison. «Αν κάποιος πρόκειται να το κάνει αυτό, θα πρέπει να είμαστε εκεί. Υπάρχει ένα απόλυτο παράθυρο ευκαιρίας γύρω στα 20.000 ευρώ. Είναι ένας συνδυασμός αυτονομίας, μεγέθους και τιμής – και αν πετύχεις και τα τρία αυτά, θα έχεις υψηλές πωλήσεις».

Ο Allison επανέλαβε ότι το MG2 θα βρίσκεται κάτω από το MG4 σε μια «σημαντική κατηγορία». Ωστόσο, ακόμη και αν η MG καταφέρει να διατηρήσει την τιμή του νέου αυτοκινήτου σε αυτόν τον στόχο των 20.000 ευρώ, μέχρι το 2027 θα έχει πολλούς νέους αντιπάλους, συμπεριλαμβανομένων των επερχόμενων Renault Twingo και Volkswagen ID.1, καθώς και το Citroen e-C3.

Δεν έχουμε δει ακόμη το MG2 να δοκιμάζεται στο δρόμο, αν και γνωρίζουμε ήδη ότι η εξέλιξη του μοντέλου βρίσκεται σε καλό δρόμο. Ο Allison δήλωσε το 2024: «Το έχω δει ήδη, στην πραγματικότητα. Δεν βλέπω κανέναν λόγο για τον οποίο δεν θα πουλήσει».

Γνωρίζουμε ότι τόσο το MG2 όσο και ένα επερχόμενο νέο SUV θα έχουν την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με το MGS5 EV και το MG4.

Η MG επωφελείται από την πρόσβαση στην κινεζική παραγωγή και τις οικονομίες κλίμακας που προσφέρει η μητρική της εταιρεία, ο πολυεθνικός όμιλος SAIC Motor. Η «Modular Scalable Platform» του MG4 μπορεί να υποστηρίξει το νέο supermini, οπότε αναμένουμε ότι το MG2 θα χρησιμοποιήσει την ίδια τεχνολογία.

Δεν περιμένουμε να εξοπλίζεται με την μεγαλύτερη μπαταρία 77 kWh του MG4, όμως οι μπαταρίες 51 ή 64 kWh μπορεί να κάνουν την εμφάνισή τους. Και οι δύο θα επισκιάσουν το πακέτο 44 kWh που προσφέρεται αυτή τη στιγμή στο Citroen e-C3 παρόμοιου μεγέθους, το οποίο έχει αυτονομία έως και 326 χιλιόμετρα- έτσι αναμένουμε μια μέγιστη αυτονομία πάνω από τα 320 χιλιόμετρα για το MG2.

H τεχνολογία του νέου αυτοκινήτου περιμένουμε να αντικατοπτρίζει αυτή του MG3, το οποίο διαθέτει δύο οθόνες – έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και μια οθόνη infotainment 10,25 ιντσών. Τα συστήματα ασφαλείας θα ενσωματώνονται στο MG Pilot, την τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού της μάρκας που περιλαμβάνει cruise control, ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας στο MG3.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS
Απόδοση: Νίκος Ναούμ

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων