Το νέο PHEV Dolphin G σχεδιάστηκε από την BYD ειδικά για την Ευρώπη
Η BYD ετοιμάζει ένα PHEV hatchback για την ευρωπαϊκή αγορά, επεκτείνοντας τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, πέρα από τα ηλεκτρικά μοντέλα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αντιπρόεδρος της BYD, Στέλλα Λι, δήλωσε ότι το Dolphin G θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας, που έχει σχεδιαστεί κυρίως για την Ευρώπη και δεν θα είναι προσαρμοσμένο από ένα αντίστοιχο της κινεζικής αγοράς.
Το όχημα αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο σύμφωνα με πληροφορίες, ακολουθώντας μια στρατηγική κυκλοφορίας για πρώτη φορά στην Ευρώπη, παρόμοια με αυτή του PHEV Atto 2 DM-i, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην Ευρώπη, πριν από την εγχώρια κυκλοφορία του.
Το Dolphin G τοποθετείται ως ένα συμπαγές PHEV hatchback και θα ανταγωνιστεί άμεσα καθιερωμένα μοντέλα, όπως το Volkswagen Golf GTE και το Toyota Prius στην ευρωπαϊκή αγορά. Θα συμπληρώσει το πλήρως ηλεκτρικό Dolphin που ήδη πωλείται στην Ευρώπη και θα καλύψει τη ζήτηση, για συμπαγή PHEV hatchback, στην ίδια κατηγορία.
Το μοντέλο απέχει λίγους μήνες από το επίσημο ντεμπούτο του. Οι αναφορές δείχνουν ότι το Dolphin G, θα μοιράζεται την βασική τεχνολογία PHEV με το Atto 2 DM-i, το οποίο αντιστοιχεί στο Yuan Up, που πωλείται στην Κίνα. Οι διαστάσεις του οχήματος αναμένεται να είναι περίπου 4,3 μέτρα σε μήκος και περίπου 1,8 μέτρα σε πλάτος, κατατάσσοντάς το πλήρως, στην κατηγορία των mainstream ευρωπαϊκών compact hatchback.
Πληροφορίες για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, δείχνουν ότι το Dolphin G θα χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά. Το σύστημα υποστηρίζει τόσο σειριακή όσο και παράλληλη υβριδική λειτουργία. Στο Atto 2 DM-i, αυτή η plug-in υβριδική ρύθμιση, προσφέρει συνδυασμένη ισχύ συστήματος 263 PS, συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου περίπου 1,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 90 χιλιομέτρων. Δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα στοιχεία απόδοσης για το Dolphin G.
Η αντιπρόεδρος Στέλλα Λι, σημείωσε ότι τα plug-in υβριδικά hatchback αυτού του τύπου, δεν έχουν σημαντική ζήτηση στην Κίνα, γεγονός που καθόρισε την απόφαση της BYD, να επικεντρώσει την ανάπτυξη στις απαιτήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς.
Η BYD σχεδιάζει να ξεκινήσει την τοπική ευρωπαϊκή παραγωγή, στις εγκαταστάσεις παραγωγής της στην Ουγγαρία, τον επόμενο χρόνο. Η αρχική παραγωγή θα περιλαμβάνει τα Dolphin Surf και Atto 2, ενώ το Dolphin G, αναμένεται να ακολουθήσει στη συνέχεια.
Στην Ευρώπη, το Dolphin G θα ενταχθεί στην επεκτεινόμενη γκάμα PHEV μοντέλων της BYD, η οποία ήδη περιλαμβάνει τα Seal U DM-i, Seal 6 DM-i και Atto 2 DM-i, μαζί με μοντέλα με την επωνυμία Denza, όπως το τετρακίνητο SUV B5 και το Z9 GT.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.
