Το νέο Skoda Epiq θα αποκτήσει και σπορ έκδοση RS

Google News icon


Η Skoda σχεδιάζει μια μεγάλη γκάμα από hot-hatchback και SUV. Πρόσφατα παρουσίασε τα νέα Elroq RS και Enyaq RS, όμως σύντομα στην γκάμα θα προστεθούν και τα Epiq RS και Eviatiq RS, όπως αναφέρει αποκλειστικά το Auto Express.

Με σχεδόν μισό εκατομμύριο μοντέλα με την επωνυμία RS να κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους, η Skoda σκοπεύει να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες του σπορ brand της με μια σειρά από νέες εκδόσεις που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες: από supermini έως οικογενειακά 7θέσια μοντέλα.

Ο Bjorn Kroll, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Skoda, δήλωσε στο Auto Express: «Τα αυτοκίνητα που λανσάρουμε, πολύ πιθανόν, να έχουν και μια έκδοση RS – η οποία αρέσει στον κόσμο».

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Το Epiq, το οποίο έχει σχεδιαστεί παράλληλα με το επερχόμενο Volkswagen ID.2, θα παρουσιαστεί το 2026 και πιθανότατα η «καυτή» έκδοση RS θα μοιράζεται μεγάλο μέρος της τεχνολογίας της μπαταρίας και του κινητήρα του με το ID.2 GTI.

Οι προδιαγραφές παραγωγής δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, όμως αναμένουμε ότι το Epiq RS θα διαθέτει τουλάχιστον 220 ίππους από έναν μονό ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος. Οι μηχανικοί της Skoda αναμφίβολα θα έχουν στο στόχαστρο το Peugeot E-208 GTi, το οποίο παρουσιάστηκε στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans νωρίτερα τον Ιούνιο.

Η μελλοντική ναυαρχίδα της Skoda, που πιθανότατα θα ονομάζεται Eviatiq, θα αποκτήσει και αυτή έκδοση RS. Oι πληροφορίες για αυτό το μοντέλο είναι πολύ λιγότερες, όμως με δεδομένο το μέγεθος και το βάρος του, οποιαδήποτε έκδοση RS είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που θα παράγουν συνδυαστικά περισσότερους από 350 ίππους, καθώς και ειδική, χαμηλωμένη ανάρτηση και μεγαλύτερα φρένα. Ένα τέτοιο μοντέλο όμως απέχει τουλάχιστον δύο χρόνια από την παραγωγή.

Τα μελλοντικά μοντέλα vRS αναμένεται να ανεβάσουν κι άλλο τον δείκτη επιδόσεων. Ο Kroll αναφέρθηκε στο πρωτότυπο Enyaq RS Race, το οποίο αξιοποιείται ως πεδίο δοκιμών για μελλοντικές τεχνολογίες, όπως γεννήτριες ήχου και λογισμικό που μπορεί να μιμηθεί το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ενός αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης.

Παραδέχθηκε πως «Ό,τι λείπει από πλευράς παλαιών συναισθημάτων, ό,τι έχουμε συνηθίσει από τις παλιές καλές μέρες, υπάρχει {στο Enyaq RS Race concept}. Το βλέπετε και το ακούτε. Πρέπει να δώσουμε περισσότερο συναίσθημα. Εδώ {στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα} υπάρχει η ροπή – που δημιουργεί ένα μέρος των συναισθημάτων – όμως το υπόλοιπο είναι αυτό που λείπει. Στη συνέχεια, πρέπει να προσθέσουμε τον ήχο και την αλλαγή των ταχυτήτων… Τέτοια πράγματα».

«Αυτό που βλέπετε σήμερα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στα RS, είναι μόνο η αρχή», επέμεινε ο Kroll. «Θα προσπαθήσουμε, σίγουρα, να πιέσουμε ακόμα περισσότερο – πηγαίνοντας προς την κατεύθυνση αυτού που έχουμε συνηθίσει από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης».

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS

Απόδοση: Νίκος Ναούμ

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων