Το νέο VW T-Roc είναι το ασφαλέστερο που έχει κατασκευαστεί ποτέ
Το νέο T-Roc πέτυχε υψηλές βαθμολογίες στις δοκιμές του φημισμένου ευρωπαϊκού ινστιτούτου προστασίας των καταναλωτών. Η αξιολόγηση κάλυψε τους τομείς «προστασία των ενήλικων επιβατών», «προστασία των παιδιών» και «προστασία των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου», καθώς και «προστασία των πεζών».
Οι δοκιμαστές του Euro NCAP δίνουν επίσης μεγάλη έμφαση στην πρόληψη ατυχημάτων. Και σε αυτόν τον τομέα, το compact SUV της Volkswagen, το οποίο ήδη από την εισαγωγική του έκδοση διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πέδησης έκτακτης ανάγκης, εξασφάλισε υψηλές βαθμολογίες κατά τις δοκιμές.
Τα βασικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού του νέου T-Roc συνοπτικά:
- Λειτουργία αυτόματης πέδησης σε στροφή εμπρός από αντίθετα ερχόμενο όχημα και υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης για αποφυγή της σύγκρουσης
- Ανίχνευση απόσπασης προσοχής και υπνηλίας
- Λειτουργία αυτόματης συγκράτησης (Auto Hold) για το ηλεκτρονικό χειρόφρενο
- Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα
- Υποβοήθηση στάθμευσης (προειδοποιητικά σήματα για τυχόν εμπόδια τόσο μπροστά όσο και πίσω)
- Ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP)
- Υποβοήθηση μεγάλης σκάλας φώτων “Light Assist”
- Περιοριστής ταχύτητας με προγνωστική λειτουργία ελέγχου
- Cruise control
- Προσαρμοζόμενο cruise control (ACC) (στάνταρ από το επίπεδο εξοπλισμού “Life”)
- Υποβοήθηση διασταύρωσης
- Πέδηση έκτακτης ανάγκης “Front Assist” με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών
- Υποβοήθηση στάθμευσης “Park Assist Plus” (στάνταρ από τα επίπεδα εξοπλισμού “Style” και “R-Line”)
- Κάμερα οπισθοπορείας “Rear View” (στάνταρ από το επίπεδο εξοπλισμού “Life”)
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας “Lane Assist”
- Υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας “Side Assist” με ειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω και προειδοποίηση αποβίβασης
- Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας

Τα ακόλουθα συστήματα υποβοήθησης οδηγού είναι επίσης διαθέσιμα ως προαιρετικές επιλογές για το T-Roc:
Πακέτο τεχνολογίας “IQ.DRIVE” με:
- Σύστημα υποβοήθησης “Travel Assist” συμπεριλαμβανομένων των “Lane Assist” και “Emergency Assist”
- Προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών
- Επισκόπηση περιβάλλοντος “Area View” συμπεριλαμβανομένης κάμερας οπισθοπορείας “Rear View”
- Head-up οθόνη ενδείξεων στο παρμπρίζ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μετρό Θεσσαλονίκης: Αρχίζει πιλοτικά η 24ωρη λειτουργία του
Πώς η επόμενη γενιά των Porsche 718 θα «μυρίζει» βενζίνη
Μετρό: Εκτός λειτουργίας το τμήμα Χολαργός – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




