Το Jaecoo 5 θα κάνει το ντεμπούτο του στο Goodwood – motorone.gr

Το νέο Jaecoo 5 θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed 2025, με το μικρού μεγέθους SUV που ανταγωνίζεται το Ford Puma να συμμετέχει επίσης στη σύντομη ανάβαση του διάσημου λόφου, με μια γυναικεία ομάδα αγώνων πίσω από το τιμόνι.
Το Jaecoo 5, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά αργότερα φέτος, θα διατίθεται με βενζινοκινητήρα ή με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Αυτό θα είναι το πρώτο μοντέλο μηδενικών εκπομπών ρύπων της κινεζικής μάρκας στην Ευρώπη και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα έχει αυτονομία περίπου 400 χλμ., που είναι αντίστοιχη με αυτή ορισμένων ανταγωνιστών, όπως το Ford Puma Gen-E, το Jeep Avenger και το Suzuki e Vitara. Ωστόσο, άλλοι ανταγωνιστές, ιδίως το Kia EV3 και το Skoda Elroq, μπορούν να καλύψουν περισσότερα από 600 χλμ. με μία φόρτιση, υπό τις κατάλληλες συνθήκες.
Μέχρι στιγμής, η αυτονομία του J5 BEV είναι το μόνο τεχνικό στοιχείο που έχει επιβεβαιωθεί, αλλά γνωρίζουμε ότι θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το Omoda E5, οπότε είναι πιθανό να διαθέτει και τον ίδιο κινητήρα. Αυτό σημαίνει μπαταρία 61,1 kWh, ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων, τοποθετημένο στον εμπρός άξονα και μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 80 kW.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Εν τω μεταξύ, η βενζινοκίνητη έκδοση του J5 διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος πιθανότατα θα συνδυάζεται με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων του Omoda 5. Πιθανότατα θα ακολουθήσει αργότερα ένα υβριδικό μοντέλο που θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα, αλλά με την υποστήριξη ενός ηλεκτροκινητήρα.
Το στυλ του Jaecoo 5 είναι παρόμοιο με το Jaecoo 7 που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη νωρίτερα φέτος, με την βενζινοκίνητη έκδοση να διαθέτει την ίδια μάσκα «καταρράκτη» με το μεγαλύτερο αδελφάκι του. Ωστόσο, το εμπρός μέρος φαίνεται να είναι λιγότερο όρθιο στο J5, ενώ τα φώτα και ο προφυλακτήρας έχουν απλοποιηθεί. Εντωμεταξύ, το Jaecoo 5 BEV διαθέτει κλειστό εμπρός μέρος με διαφορετικό σχεδιασμό προφυλακτήρα, για να βελτιώσει την αεροδυναμική και την αυτονομία.
Στο εσωτερικό, το Jaecoo 5 διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής που εκτείνεται μέχρι την κεντρική κονσόλα και έναν μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων ενσωματωμένο στο ταμπλό. Άλλες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν ένα τιμόνι δύο ακτινών, έναν επιλογέα κίνησης τοποθετημένο στην κολώνα του τιμονιού, άφθονο φωτισμό περιβάλλοντος και την σχεδόν πλήρη απουσία φυσικών κουμπιών.
Οι τιμές και οι προδιαγραφές βρίσκονται ακόμη σε φάση οριστικοποίησης, αλλά γνωρίζουμε ότι θα διατίθενται δύο επίπεδα εξοπλισμού: Pure και Luxury, με βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, ηχοσύστημα Sony με έξι ηχεία και διάφορα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Ταυτόχρονα, τα κορυφαία μοντέλα θα διαθέτουν πανοραμική ηλιοροφή, ασύρματο φορτιστή τηλεφώνου καθώς και θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα ρυθμιζόμενα προς έξι κατευθύνσεις.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.