Τόσες επισκέψεις χρειάζονται για ένα απλό σέρβις στα EV – Τι δείχνει νέα έρευνα! – Cars Electric

Τόσες επισκέψεις χρειάζονται για ένα απλό σέρβις στα EV – Τι δείχνει νέα έρευνα!


Καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα κατακτούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, η συζήτηση δεν επικεντρώνεται πλέον μόνο στις πωλήσεις, αλλά και στην εμπειρία μετά την αγορά — και ειδικά στο service. Σύμφωνα με νέα μελέτη της CDK Global, οι αντιπροσωπείες φαίνεται να δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες των ιδιοκτητών EV.

Παρόλο που το 82% των αγοραστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει ξανά ένα EV, ένα ανησυχητικό 85%, χρειάζεται κάποια μορφή εξυπηρέτησης εντός του πρώτου έτους. Την ίδια στιγμή, το ποσοστό των οδηγών που κατάφεραν να εξυπηρετηθούν την ίδια μέρα, έπεσε από 40% το 2023 σε μόλις 28% το 2024.


EV: Αναμονές, επαναληπτικά ραντεβού και… υπομονή

Οι καθυστερήσεις είναι εμφανείς. Οι οδηγοί που περίμεναν τρεις ή περισσότερες ημέρες για service, αυξήθηκαν από 9% σε 14% μέσα σε έναν χρόνο. Το 34% των ιδιοκτητών μη-Tesla EV, δήλωσε πως η συντήρηση του ηλεκτρικού τους οχήματος, κράτησε περισσότερο απ’ ό,τι σε ένα βενζινοκίνητο, έναντι μόλις 23% για τους κατόχους Tesla.

Ακόμα πιο ανησυχητικό: μόνο το 65% των κατόχων μη-Tesla, κατάφεραν να επιλύσουν το πρόβλημα με μία μόνο επίσκεψη στην αντιπροσωπεία, ενώ το 21% χρειάστηκε 4 ή 5 επισκέψεις!

EV: Η ταχεία αύξηση στις πωλήσεις δεν συνοδεύεται από ανάλογη υποστήριξη

Το πρώτο εξάμηνο του 2025 πωλήθηκαν περισσότερα από 607.000 EV στις ΗΠΑ — αριθμός ρεκόρ. Αυτή η αύξηση, συνοδεύεται από προκλήσεις, καθώς οι υποδομές service, δείχνουν να μην μπορούν να ακολουθήσουν τον ρυθμό.

EV: Τα καλά νέα

Δεν λείπουν όμως και τα θετικά στοιχεία:

  • Μόνο το 13% πλήρωσε από την τσέπη του για το σέρβις

  • Το 19% των ιδιοκτητών έλαβε κινητή τεχνική υποστήριξη στο σπίτι τους, ποσοστό αυξημένο από 14% πέρυσι

  • Οι υπηρεσίες pickup από τις αντιπροσωπείες, ανεβαίνουν επίσης (9% το 2024 έναντι 6% το 2023)

Τόσες επισκέψεις χρειάζονται για ένα απλό σέρβις στα EV – Τι δείχνει νέα έρευνα!
EV: Έρευνα με επιφυλάξεις

Η μελέτη βασίζεται σε αυτοαναφορές πελατών και όπως κάθε έρευνα, ενδέχεται να εμπεριέχει υποκειμενικά στοιχεία. Ωστόσο, τα δεδομένα γύρω από τις καθυστερήσεις, την ανάγκη πολλαπλών επισκέψεων και τις τάσεις στο σέρβις EV, δίνουν μια καλή εικόνα για τις πραγματικές προκλήσεις, που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες.

Πηγή: carscoops.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων