Υβριδικό 1 στα 2 καινούρια αυτοκίνητα στην Ελλάδα το Ά’ εξάμηνο – motorone.gr

Google News icon


Σε μια αγορά που διατηρείται σταθερή συγκριτικά με πέρσι, τα υβριδικά αυτοκίνητα κερδίζουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον των αγοραστών στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, από τις 78.165 ταξινομήσεις, που κατέγραψε η ελληνική αγορά καινούριων αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2025, το 48,4% αφορά σε υβριδικά μοντέλα (HEV και MHEV).

Αν μάλιστα προσθέσουμε και τα επαναφορτιζόμενα plug-in hybrid (PHEV), το ποσοστό ξεπερνά το 54,7% της συνολικής αγοράς!

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Οι λόγοι προτίμησης είναι αρκετοί, με βασικότερους τους παρακάτω:

  • Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τα βενζινοκίνητα.
  • Μειωμένα ή μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
  • Ελεύθερη κυκλοφορία καθημερινά στον Δακτύλιο της Αθήνας.
  • Πιο προσιτά από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
  • Μεγάλη ποικιλία υβριδικών μοντέλων στην ελληνική αγορά.

Οι υπόλοιπες κατηγορίες καυσίμου

Τα βενζινοκίνητα και τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα συνεχίζουν να χάνουν μερίδιο αγοράς, με τα πρώτα ωστόσο να παραμένουν η δεύτερη δημοφιλέστερη επιλογή για τους Έλληνες αγοραστές (34,1%).

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα διατηρούνται σε ποσοστό 5,5% της αγοράς, ποσοστό που θα μπορούσε να είναι υψηλότερο αν το πρόγραμμα επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» λειτουργούσε απρόσκοπτα. Συγκριτικά, το ποσοστό των ηλεκτρικών στην Ε.Ε βρίσκεται πολύ ψηλότερα, στο 15,4%.

Ταξινομήσεις ανά καύσιμο / σύστημα κίνησης

 

Ιούνιος

 2025

Ιούνιος

 2024

Διαφορά
Ιαν.Ιούν.

 2025

Ιαν. Ιούν.

 2024

Διαφορά
Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μάι. ‘25

Βενζίνη
32,1%
36,9%
-4,9
34,1%
40,7%
-6,6
28.,6%

Πετρέλαιο
2,0%
7,3%
-5,3
2,9%
9,2%
-6,3
9,5%

Υβριδικά (HEV)
48,8%
45,6%
+3,3
48,4%
39,3%
+9,1
35,1%

Plug in Υβριδικά (PHEV)
6,9%
4,2%
+2,7
6,3%
5,2%
+1,1
8,2%

Αμιγώς Ηλεκτρικά (BEV)
5,9%
5,3%
+0,6
5,5%
4,3%
+1,2
15,4%

Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)
0,0%
0,0%
+0,0
0,0%
0,0%
-0,0
3,3%

Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

4,3%
0,7%
+3,6
2,9%
1,4%
+1,5

 

Ταξινομήσεις ανά κατηγορία

Σε ότι αφορά τις κατηγορίες, δημοφιλέστερη το διάστημα Ιανουάριος – Ιούνιος 2025 παραμένει η BSUV με ποσοστό 34,7% επί του συνόλου των ταξινομήσεων το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ακολουθούν τα σουπερμίνι (Β) με 21,4% που όμως συνεχίζουν την πτώση σε ταξινομήσεις συγκριτικά με πέρσι (-3,4%), ενώ την πρώτη τριάδα κλείνουν τα CSUV.

Segment
Ιούνιος

 2025

Ιούνιος

 2024

Διαφορά

 

Ιαν. – Ιούν.

 2025

Ιαν. Ιούν.

 2024

Διαφορά

 

A
9,2%
8,2%
0,9
8,1%
7,5%
+0,6

A-SUV
2,4%
6,2%
-3,8
2,6%
4,5%
-1,9

(A TOTAL)
(11,5%)
(14,4%)
(-2,9)
(10,7%)
(12,0%)
(–1,3)

B
24,3%
23,7%
0,6
21,4%
24,8%
-3,4

B-SUV
31,1%
35,7%
-4,6
34,7%
32,9%
+1,9

(B TOTAL)
(55,5%)
(59,4%)
(-4,0)
(56,2%)
(57,7%)
(–1,5)

C
4,9%
4,6%
0,3
6,7%
6,8%
-0,1

C-SUV
17,3%
14,6%
+2,7
17,3%
15,6%
+1,7

(C TOTAL)
(22,2%)
(19,3%)
(+2,9)
(24,0%)
(22,3%)
(+1,7)

D
1,1%
1,8%
-0,8
1,0%
1,7%
-0,7

D-SUV
7,3%
3,4%
+3,9
5,6%
4,0%
+1,5

(D TOTAL)
(8,4%)
(5,2%)
(+3,1)
(6,6%)
(5,7%)
(+0,9)

E
0,1%
0,1%
-0,1
0,1%
0,1%
-0,0

E-SUV
0,4%
0,3%
+0,1
0,4%
0,4%
+0,0

(E TOTAL)
(0,5%)
(0,4%)
(+0,1)
(0,5%)
(0,5%)
(+0,0)

F-G
0,2%
0,1%
+0,1
0,1%
0,1%
+0,0

F-G-SUV
0,3%
0,2%
0,0
0,2%
0,3%
-0,1

(F-G TOTAL)
(0,4%)
(0,4%)
(0,1)
(0,4%)
(0,4%)
(-0,0)

SPORTS
0,4%
0,1%
+0,3
0,2%
0,2%
+0,1

MPV
0,0%
0,0%
+0,0
0,0%
0,0%
-0,0

MPV-M/COMBI
1,1%
0,8%
+0,3
1,5%
1,2%
+0,3

(SUV TOTAL)
(58,7%)
(60,4%)
(-1,7)
(60,8%)
(57,6%)
(+3,2)

 
100,0%
100,0%
0,0
100,0%
100,0%
0,0

 

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων