60 χρόνια από το 100ό ρεκόρ της Abarth – motorone.gr
Η Stellantis Heritage ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός χρονογράφου για να γιορτάσει τα 60 χρόνια από το 100ό παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας της Abarth. H νέα δημιουργία που είναι αποτέλεσμα της δεκαετούς συνεργασίας μεταξύ της Abarth και της Breil, της φημισμένης ιταλικής μάρκας ρολογιών και κοσμημάτων που ιδρύθηκε στο Μιλάνο το 1935.
Το ρολόι Breil Abarth 1000 αποτίνει φόρο τιμής σε μια από τις πιο εμβληματικές στιγμές στην ιστορία της μάρκας του Σκορπιού: το 100ό παγκόσμιο ρεκόρ που κατέκτησε ο ίδιος ο Carlo Abarth στην πίστα της Monza στις 20 Οκτωβρίου του 1965.
Αυτό το αποκλειστικό ρολόι θα παραχθεί σε περιορισμένη και αριθμημένη έκδοση 465 τεμαχίων, και ανανεώνει τον δεσμό μεταξύ δύο ιταλικών εταιρειών. Για όσους θέλουν να θαυμάσουν το εξαιρετικό μονοθέσιο Abarth 1000 του 1965, υπενθυμίζουμε ότι ένα δείγμα διατηρείται στο Heritage HUB στο Τορίνο, μαζί με το Abarth 750 Bertone του 1956 και το μονοθέσιο Fiat-Abarth 1000 Pininfarina του 1960.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Carlo Abarth εδραίωσε τη φήμη του ως λαμπρός σχεδιαστής αυτοκινήτων και εκλεκτικός επιχειρηματίας και μέσω των πολλών ρεκόρ που έσπασαν οι δημιουργίες του. Αυτές οι επιδόσεις πραγματοποιούνταν σχεδόν πάντα στην πίστα της Monza, η οποία εξακολουθώντας να διαθέτει το ταχύτατο οβάλ τμήμα, ήταν ιδανική ώστε να διανύονται μεγάλες αποστάσεις σε πολύ υψηλό ρυθμό.
Μεταξύ των πρωταγωνιστών αυτών των επιτευγμάτων, σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε το μονοθέσιο Abarth 1000 του 1965, με το οποίο ο ιδρυτής της σημείωσε το 100ό παγκόσμιο ρεκόρ του, ένα επίτευγμα που τον καθιέρωσε ως το απόλυτο σύμβολο της αποφασιστικότητας, της ακρίβειας και της ταχύτητας.
Σίγουρα, εκτός από το ότι του επέτρεψε να χωρέσει στο cockpit, η μείωση βάρους συνέβαλε στη βελτίωση των επιδόσεων του αυτοκινήτου και, συνεπώς, στην επίτευξη του ρεκόρ. Έτσι, στις 20 Οκτωβρίου 1965, η πίστα της Monza αποτέλεσε την τοποθεσία ενός ακόμη κατορθώματος. Το μονοθέσιο Fiat Abarth 1000 πέτυχε δύο παγκόσμια ρεκόρ στην κατηγορία G, καταρρίπτοντας τα ρεκόρ επιτάχυνσης στα 400 μέτρα (13,62 δευτερόλεπτα) και στα 500 μέτρα (15,38 δευτερόλεπτα).
Ωστόσο, ο Carlo Abarth δεν ικανοποιημένος με αυτή την επιτυχία, και τοποθέτησε έναν κινητήρα 2.000 κ. εκ. στο μονοθέσιο και την επόμενη μέρα έθεσε δύο νέα ρεκόρ επιτάχυνσης, αυτή τη φορά στην κατηγορία Ε: το τέταρτο του μιλίου και τα 500 μέτρα σε 11,55 δλ. και 15,38 δλ., αντίστοιχα. Την επόμενη χρονιά, το μονοθέσιο επέστρεψε στην πίστα της Monza για να ανακτήσει τα ρεκόρ που οι Γερμανοί είχαν προσπαθήσει να κυνηγήσουν.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.






