Aito M6: Το νέο ηλεκτρικό SUV της Huawei με μπαταρία νατρίου 12C από την CATL

Η μάρκα Aito, αποτέλεσμα της συνεργασίας Huawei και Seres, ετοιμάζεται να λανσάρει ένα νέο μοντέλο ηλεκτρικού αυτοκινήτου, πιθανότατα με την ονομασία Aito M6. Το μοντέλο αυτό, αναμένεται να εξοπλίζεται με μια πρωτοποριακή μπαταρία νατρίου 12C, που αναπτύχθηκε από την CATL και παράγεται στο νέο εργοστάσιο «Seres Super Factory» στην πόλη Τσονγκκίνγκ της Κίνας.
Η Aito, που λειτουργεί από το 2021, συνδυάζει τις τεχνολογικές δυνατότητες της Huawei, με την κατασκευαστική εμπειρία της Seres. Η Huawei είναι υπεύθυνη για την παροχή εξαρτημάτων, λογισμικού και για τις εγχώριες πωλήσεις μέσω του δικτύου HIMA (Harmony Intelligent Mobility Alliance), ενώ η Seres αναλαμβάνει την παραγωγή και τη διεθνή ανάπτυξη των οχημάτων.
Κατά την επίσημη τελετή έναρξης των δύο νέων γραμμών παραγωγής της CATL στις 30 Ιουνίου, παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο Aito, το οποίο θα χρησιμοποιεί μπαταρία με τεχνολογία φόρτισης 12C και στοιχεία νατρίου. Η συγκεκριμένη τεχνολογία επιτρέπει στη μπαταρία να φορτίζεται με ισχύ έως και 12 φορές μεγαλύτερη από τη χωρητικότητά της. Αυτό σημαίνει ότι, θεωρητικά, μια μπαταρία 100 kWh θα μπορεί να φορτίζεται με ισχύ 1200 kW (1,2 MW), επιτυγχάνοντας πλήρη φόρτιση σε λιγότερο από 10 λεπτά.
Το νέο Aito θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις:
-
EREV (Extended Range Electric Vehicle) με το πακέτο Freevoy, που περιλαμβάνει στοιχεία νατρίου
-
BEV (Battery Electric Vehicle) με το πακέτο Qilin, αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί αν αυτό περιλαμβάνει και στοιχεία νατρίου.
Άλλες τεχνολογικές καινοτομίες που αναφέρθηκαν περιλαμβάνουν:
-
Νέα μπαταρία νατρίου
-
Κατάσταση συμπύκνωσης
-
Θερμοηλεκτρικό διαχωρισμό (NP2.0)
Παρόλο που η παρουσίαση ήταν φειδωλή σε λεπτομέρειες για το ίδιο το όχημα, η Seres ανέφερε ότι το νέο Aito SUV, θα επαναπροσδιορίσει την έννοια της πολυτέλειας και θα παραχθεί σε μεγάλο όγκο. Με βάση την υπάρχουσα γκάμα (M5, M7, M8, M9), είναι πιθανό να πρόκειται για το Aito M6, ενώ κάποιοι αναλυτές, εικάζουν ότι ίσως είναι η επόμενη γενιά του Aito M7, που ήδη έχει εντοπιστεί σε δοκιμές στους δρόμους της Κίνας.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.