BMW: «Άλλα κόλπα» για το νέο ηλεκτρικό σκούτερ CE 04 – Cars Electric

Ένα νέο κεφάλαιο στην αστική κινητικότητα με δύο τροχούς, ξεκίνησε για την BMW το καλοκαίρι του 2021, με το ηλεκτρικό σκούτερ CE 04, χωρίς εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με την BMW, το μοντέλο είναι ο παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς, στην κατηγορία των πλήρως ηλεκτρικών μοτοσικλετών και σκούτερ, με ισχύ άνω των 11 kW. Το ηλεκτρικό σκούτερ έχει πλέον αναθεωρηθεί σε ορισμένες λεπτομέρειες, ειδικά στην εμφάνισή του. Οι τιμές για το BMW CE 04 ξεκινούν από 12.950 € για τη βασική έκδοση στη Γερμανία, φτάνοντας τα 13.180 € για την έκδοση Avantgarde. Η βασική τιμή για το κορυφαίο μοντέλο Exclusive είναι 13.935 €.
Οι καινοτομίες περιλαμβάνουν νέους συνδυασμούς χρωμάτων και βελτιωμένη προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες, με τη μορφή ενός μεγάλου παρμπρίζ με ενσωματωμένες προστατευτικές χούφτες, θερμαινόμενες λαβές και ένα άνετο θερμαινόμενο κάθισμα με νέο σχεδιασμό και νέο ύφασμα ταπετσαρίας. Οι νέες ζάντες πίσω τροχών με χάραξη λέιζερ στη μία πλευρά, προορίζονται για τα επίπεδα εξοπλισμού Avantgarde και Exclusive.
Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά παραμένουν αμετάβλητα: Με μέγιστη ισχύ 31 kW (42 hp), η BMW CE 04 διαθέτει ισχυρή ισχύ και προσφέρει υψηλό επίπεδο οδηγικής απόλαυσης. Ολοκληρώνει την κλασική «εκκίνηση με φανάρι» από 0 σε 50 km/h σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο L3e-A1 χαμηλότερης ισχύος, προσφέρει επίσης ισχυρή ισχύ στα 23 kW (31 hp). Η τελική ταχύτητα και των δύο εκδόσεων είναι 120 km/h – για γρήγορη κίνηση όχι μόνο στην πόλη, αλλά και σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Με 60,6 Ah (8,9 kWh), το νέο BMW CE 04, διαθέτει γενναιόδωρη χωρητικότητα μπαταρίας και προσφέρει αυτονομία περίπου 130 χιλιομέτρων (έκδοση μειωμένης ισχύος: 100 km). Αυτό επιτρέπει την καθημερινή οδήγηση χωρίς εκπομπές ρύπων στην πόλη και σε αστικά περιβάλλοντα, καθώς και σύντομες χαλαρές διαδρομές μετά τη δουλειά, ή τα Σαββατοκύριακα.
Το σύστημα κίνησης του BMW CE 04, είναι ένας μόνιμα διεγερμένος ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στο πλαίσιο μεταξύ της μπαταρίας και του πίσω τροχού, παρόμοιος με αυτόν που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα BMW όπως το 225xe Active Tourer. Μέσω εκτεταμένων δοκιμών στο δρόμο, η BMW Motorrad, έχει αναπτύξει μια μοναδική, φιλική προς τον αναβάτη μορφή ανάκτησης ενέργειας, για κάθε λειτουργία οδήγησης.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου φορτίζεται μέσω του ενσωματωμένου φορτιστή, είτε σε οικιακή πρίζα, είτε σε επιτοίχιο φορτιστή, είτε σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Ο χρόνος φόρτισης για μια πλήρως αποφορτισμένη μπαταρία είναι 4 ώρες και 20 λεπτά. Με τον προαιρετικό ταχυφορτιστή με ισχύ έως 6,9 kW (2,3 kW ως στάνταρ), ο χρόνος φόρτισης για μια πλήρως αποφορτισμένη μπαταρία, μειώνεται σε μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.
Απαιτείται καλώδιο φόρτισης Mode 3 για γρήγορη φόρτιση, σε επιτοίχιο φορτιστή στο σπίτι ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Όπως και με τα αυτοκίνητα BMW, οι λύσεις φόρτισης BMW, είναι επίσης διαθέσιμες για το CE 04.
Παρόμοια με το Αυτόματο Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ASC) στις μοτοσικλέτες BMW με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αυτό το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, είναι επίσης διαθέσιμο στο CE 04. Το ASC περιορίζει τη ροπή του κινητήρα ανάλογα με την ολίσθηση του πίσω τροχού. Ο προαιρετικός Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης (DTC), εξασφαλίζει επίσης ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια οδήγησης, επιτρέποντας ασφαλέστερη επιτάχυνση, ειδικά όταν γέρνει.
Βασική εστίαση κατά την ανάπτυξη για την BMW Motorrad, ήταν η δυνατότητα προσαρμογής του ηλεκτρικού σκούτερ στις ατομικές προτιμήσεις του αναβάτη, είτε με τη μέγιστη δυνατή απόδοση, είτε με τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Συνεπώς, η BMW CE 04 διατίθεται στάνταρ με τρία προγράμματα οδήγησης: Eco, Rain και Road. Μια πρόσθετη λειτουργία οδήγησης Dynamic διατίθεται επίσης ως προαιρετική εργοστασιακή επιλογή, προσφέροντας στο όχημα πιο ζωηρή επιτάχυνση.
Το κύριο πλαίσιο είναι μια σωληνωτή κατασκευή από χάλυβα. Ο μπροστινός τροχός οδηγείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με σωλήνα πιρουνιού διαμέτρου 35 mm. Ο πίσω τροχός, οδηγείται από ένα μονόμπρατσο ψαλίδι. Η ανάρτηση και η απόσβεση στο πίσω μέρος, ελέγχονται από ένα απευθείας τοποθετημένο, πλήρως καλυμμένο ελατήριο στην αριστερή πλευρά. Το BMW CE 04 είναι εξοπλισμένο με ελαστικά γενναιόδωρων διαστάσεων 120/70 R15 67H μπροστά και 160/60 R15 56H πίσω.
Ένα φρένο διπλού δίσκου μπροστά, εξασφαλίζει αξιόπιστη επιβράδυνση, που υποστηρίζεται από ένα σύστημα μονού δίσκου πίσω. Το ABS της BMW Motorrad διασφαλίζει επίσης υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Το ABS Pro, που διατίθεται προαιρετικά, πηγαίνει ακόμα παραπέρα. Χρησιμοποιώντας αισθητήρες γωνίας κλίσης, το ABS Pro ρυθμίζει επίσης τους ελιγμούς φρεναρίσματος σε στροφές, προσφέροντας έτσι το μέγιστο δυνατό επίπεδο ασφάλειας.
Το BMW CE 04 διατίθεται στάνταρ με έγχρωμη οθόνη TFT 10,25 ιντσών με ενσωματωμένη πλοήγηση με χάρτη και συνδεσιμότητα. Μεταξύ άλλων, η έγχρωμη οθόνη 10,25 ιντσών επιτρέπει την εμφάνιση ενός χάρτη πλοήγησης στον πίνακα οργάνων, εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για πρόσθετη οθόνη.
Οι μονάδες φωτισμού του BMW CE 04, βασίζονται στην τεχνολογία LED. Αποτελούνται από έναν προβολέα με μεγάλη και μεσαία σκάλα μπροστά. Εκτός από ένα πίσω φως LED, χρησιμοποιούνται επίσης φλας LED. Τα φλας χρησιμοποιούν επίσης τεχνολογία LED. Το σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού στροφής Headlight Pro, διαθέσιμο ως εργοστασιακή επιλογή, προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια τη νύχτα. Αυτό το σύστημα ωφελεί τον οδηγό από τον καλύτερο φωτισμό του δρόμου γύρω από τις στροφές, βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια τη νύχτα. Ειδικές λειτουργίες φωτισμού όπως Welcome και Good Bye διατίθενται επίσης ως εργοστασιακές επιλογές.
Πηγή: BMW
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.