BMW iX3: Η νέα γενιά θα αποκαλυφθεί τον Σεπτέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου Μονάχου – motorone.gr

BMW iX3 testing (3)


Η BMW ετοιμάζεται να αποκαλύψει για πρώτη φορά την νέα αμιγώς ηλεκτρική iX3, στο IAA Mobility 2025, στο Μόναχο.

To αντίπαλο δέος της αμιγώς ηλεκτρικής Mercedes-Benz GLC σηματοδοτεί και επίσημα την έναρξη μιας νέας εποχής για την BMW, καθώς θα είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα υιοθετήσει την σχεδιαστική γλώσσα «Neue Klasse».

Σύμφωνα με την γερμανική μάρκα, η νέα iX3 θα διαθέτει πιο λεπτές μπαταρίες, καθώς και πιο αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες, ενώ η έξυπνη τεχνολογία θα είναι ένα «κβαντικό άλμα προς τα εμπρός», συγκριτικά με τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Δεν γνωρίζουμε ακόμα πολλές πληροφορίες, όμως η 6η γενιά αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης της BMW θα μπορεί να διανύσει έως και 800 χιλιόμετρα με μία φόρτιση – διπλάσια απόσταση από την τρέχουσα γενιά. Χάρη στην αρχιτεκτονική 800V της πλατφόρμας, θα μπορεί να αποκτήσει έως και 350 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά σε ταχυφορτιστή 400 kW.

Τα κινητήρια σύνολα παραμένουν άγνωστα για την ώρα, όμως ξέρουμε ότι για τα μοντέλα Neue Klasse έχουν εξελιχθεί δύο είδη ηλεκτροκινητήρων. Στα μοντέλα με διπλό, τριπλό ή τετραπλό κινητήρα με τετρακίνηση «xDrive», θα υπάρχουν ένας ή δύο ασύγχρονοι κινητήρες στο εμπρός μέρος, οι οποίοι χρησιμοποιούν σταθερούς μαγνήτες. Οι πίσω κινητήρες θα χρησιμοποιούν αντίθετα «ηλεκτρική διέγερση». Με απλά λόγια, ο εμπρός κινητήρας θα είναι πιο μικρός σε διαστάσεις (με αποθηκευτικό χώρο κάτω από το καπό, δηλαδή frunk) και θα ζυγίζει περίπου 70 κιλά. Θα παρέχει ισχύ μεταξύ 160 και 245 ίππων, ενώ θα προσφέρει καλύτερη αποδοτικότητα κόστους από τον παλιό ηλεκτροκινητήρα Gen5. Ο βαρύτερος πίσω κινητήρας (120 κιλών) θα είναι πιο ισχυρός, μεταξύ 290 και 410 ίππων.

DANIEL KRAUS PHOTOWORKS

H νέα μονάδα ελέγχου «Heart of Joy» κάνει και αυτή το ντεμπούτο της σε μοντέλο παραγωγής – την είδαμε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο «Vision Driving Experience», στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Η υπολογιστική ισχύς του συστήματος, σε συνδυασμό με το νέο λογισμικό BMW Dynamic Performance Control θα «ανεβάσει σε νέα επίπεδα τις δυναμικές δυνατότητες των ηλεκτροκινητήρων».

BMW iX3 testing (2)

Παράλληλα, θα δούμε για πρώτη φορά στο εσωτερικό και το νέο BMW Panoramic iDrive, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο CES 2025. Σχεδιάστηκε για να εμφανίζει όλες τις σχετικές πληροφορίες οδήγησης στην ιδανική οπτική γραμμή του οδηγού, μεγιστοποιώντας την εργονομική απόδοση και την ασφάλεια. Το BMW Panoramic Vision είναι μια μαύρη επιφάνεια στη βάση του παρμπρίζ, το οποίο εκτείνεται από κολώνα σε κολώνα και δείχνει όλες τις σημαντικές πληροφορίες.

πανοραμικό πιλοτήριο iDrive της bmw ces

Το προαιρετικό BMW 3D Head-Up Display προβάλλει πληροφορίες για πλοήγηση και αυτοματοποιημένη οδήγηση στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού πάνω από το BMW Panoramic Vision Display. Η κεντρική οθόνη αξιοποιεί τεχνολογία οπίσθιου φωτισμού matrix και βρίσκεται σε εργονομικά ιδανική θέση κοντά στο τιμόνι, ενώ το πολυλειτουργικό τιμόνι Shy-tech διαθέτει απτικά κουμπιά που αλλάζουν λειτουργίες ανάλογα με τα μενού. Όλα τα παραπάνω λειτουργούν με βάση το λογισμικό BMW Operating System X.

H έκθεση IAA Mobility θα διεξαχθεί στο Μόναχο, από τις 9 έως και τις 14 Σεπτεμβρίου. Το περίπτερο της BMW θα βρίσκεται στην αίθουσα A1 – ενώ το Open Space του BMW Group θα φιλοξενηθεί στην πλατεία Max-Joseph-Platz, υπό τη σκέπη της Όπερας.

DANIEL KRAUS PHOTOWORKS


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων