Bo M: Το πατίνι που ήρθε από το μέλλον… για να μείνει – Cars Electric

Bo M: Το πατίνι που ήρθε από το μέλλον… για να μείνει - Cars Electric


Με εμφάνιση που θυμίζει industrial design από sci-fi ταινία και αίσθηση οδήγησης που παραπέμπει περισσότερο σε ελαφρύ όχημα πόλης παρά σε πατίνι, το Bo M αποδείχθηκε κάτι παραπάνω από απλά «ενδιαφέρον».

Σχεδίαση που τραβάει βλέμματα

Αν μας έλεγαν ότι πίσω από τον σχεδιασμό του Bo M βρίσκονται μηχανικοί της Formula 1, θα τους πιστεύαμε χωρίς δεύτερη σκέψη. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, η αεροδυναμική του σιλουέτα και η συνολική αίσθηση ποιότητας θυμίζουν περισσότερο αγωνιστική τεχνογνωσία παρά κάτι που συναντάς σε e-scooter.

Το πρωτο πράγμα που παρατηρεί κάποιος είναι εξωτερική του εμφάνιση, που πραγματικά τράβηξε όλα τα βλέμματα όπου και αν κινηθήκαμε. Το μονοκόμματο αλουμινένιο πλαίσιο (Monocurve) δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς κάτι πολύ ασφαλές και στιβαρό. Η δε πλατφόρμα του (Airdeck) με το αφρώδες υλικό πάχους 11 χιλιοστών πραγματικά απορροφά κραδασμούς, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο για τους δύσκολους δρόμους της Αθήνας.

Διαστάσεις και βάρος

Με διαστάσεις 1,20 μ. σε μήκος, 1,13 μ. σε ύψος και πλάτος 59 εκ., το Bo M διατηρεί έναν κομψό αλλά στιβαρό σχεδιασμό, θυμίζοντας περισσότερο συμπαγές προσωπικό όχημα πόλης παρά απλό πατίνι. Το βάρος των 23 κιλών, σε συνδυασμό με τους φαρδείς τροχούς 10×2.5”, ενισχύει την αίσθηση στιβαρότητας και αξιοπιστίας, μετατρέποντας κάθε διαδρομή σε εμπειρία μετακίνησης που ξεπερνά κατά πολύ τη λογική του απλού γκάτζετ – και παραπέμπει σε πραγματικό, σοβαρά μελετημένο μεταφορικό μέσο.

Το Safesteer™ που σε κάνει να αισθάνεσαι… οδηγός

Κάτι που επίσης παρατηρήσαμε από την πρώτη στιγμή και μας έκανε εξαιρετική εντύπωση είναι το σύστημα Safesteer™ ένα σύστημα που επιστρέφει αυτόματα το τιμόνι στο κέντρο, δίνοντάς μια απροσδόκητα ασφαλή και “car-like” αίσθηση κατεύθυνσης. Η σταθερότητα στις στροφές ήταν επίσης υποδειγματική.

Κινητήρας με νεύρο – και αυτοπεποίθηση

Ο ηλεκτροκινητήρας των 400W (με 1.200W peak) επιταχύνει ομαλά αλλά δυναμικά, φτάνοντας με άνεση τα 35 km/h (ή 25 km/h με το όριο για την Ελλάδα). Εξαιρετική επίσης ήταν η απόδοση του σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση, όπου σαφώς μείωνε την ταχύτητα δείχνοντας ότι δυσκολεύεται λίγο, παραμένοντας όμως σταθερό, μας έβγαλε ασπροπρόσωπους. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, το Bo M προσφέρει αυτονομία έως και 60 χιλιόμετρα – κάτι που επιβεβαιώσαμε και στην πράξη, κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 672Wh και μπορεί να φορτιστεί πλήρως, από 0% έως 100%, σε περίπου 4,5 ώρες μέσω απλής οικιακής πρίζας. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό συνδυασμό αυτονομίας και πρακτικότητας, ιδανικό για καθημερινές αστικές μετακινήσεις.

Yamaha Booster: Ηλεκτρική επανάσταση στην αστική μετακίνηση

Αλλά αυτό που μας κέρδισε περισσότερο ήταν το φρενάρισμα. Το Bo M έχει συνδυασμό drum φρένου εμπρός και ηλεκτρονικού με e-ABS πίσω με αποτέλεσμα ένα φρενάρισμα που είναι όσο ήπιο χρειάζεται, αλλά και όσο ισχυρό πρέπει.

Φωτισμός που ζηλεύουν τα σκούτερ

Με LED φωτισμό μπροστά, πίσω και περιμετρικά, το Bo M θυμίζει περισσότερο ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παρά πατίνι. Ο προβολέας των 800 lumen μπροστά φωτίζει σαν κανονικός προβολέας αυτοκινήτου, ενώ το πίσω φωτιστικό array ενεργοποιείται δυναμικά στο φρενάρισμα. Στις βραδινές μας διαδρομές, δεν υπήρξε στιγμή που να μη νιώθουμε “ορατοί”.

Πολύ πρακτική επίσης είναι και η σχεδίαση του cockpit, με βάση κινητού (Mous Intralock), anti-slip grips, γάντζους για τσάντες ή τσάντες, και καθαρό, εργονομικό layout που το κάνουν ένα πατίνι που δεν χρειάζεσαι manual για να καταλάβεις πού είναι τι.

Όσον αφορά τη συνδεσιμότητα του Bo M, είναι ένα από τα στοιχεία που κάνουν την καθημερινή χρήση του πραγματικά «έξυπνη». Μέσα από την ειδική εφαρμογή “Bo” σε iOS και Android, έχεις πλήρη εικόνα για την κατάσταση του πατινιού: Από την αυτονομία και τα riding modes, μέχρι τον απομακρυσμένο έλεγχο και το κλείδωμα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η εφαρμογή δούλεψε αξιόπιστα και χωρίς καθυστερήσεις.

Κάτι που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι το Βο δεν διπλώνει, κάτι που ίσως περιορίζει σε ό,τι αφορά τη μεταφορά του με ΜΜΜ ή στο πορτ-μπαγκάζ. Από την άλλη, βέβαια καταλαβαίνεις γιατί: δεν είναι “foldable toy”, είναι κατασκευή που φωνάζει «στιβαρότητα».

Συμπέρασμα: Όχι πατίνι – Bo M

Το Bo M δεν είναι «ένα ακόμα ηλεκτρικό πατίνι». Είναι μια νέα προσέγγιση στη μικροκινητικότητα, που βάζει τη σχεδίαση, την τεχνολογία και την οδηγική ποιότητα σε πρώτο πλάνο.

Αν θες να κινείσαι στην πόλη με στυλ, σιγουριά και ουσιαστική ποιότητα, το Bo M είναι ό,τι πιο κοντά σε “premium urban mobility” έχουμε δοκιμάσει.

To Bo M είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά μέσω της εταιρείας The Scooter Place.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων