BYD Atto 3: Πάνω από 1.000.000 πωλήσεις – 30 πωλήσεις ανά ώρα! – Cars Electric

Το ηλεκτρικό SUV BYD Atto 3 συνεχίζει να σπάει τα κοντέρ, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις του ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο οχήματα! Το εντυπωσιακό αυτό ορόσημο, επιτεύχθηκε σε μόλις 3 χρόνια και 9 μήνες από το ντεμπούτο του στην Κίνα, όπου λανσαρίστηκε στις 19 Φεβρουαρίου 2022, με την ονομασία Yuan Plus.
Ακόμα: Δείτε όλα τα μοντέλα BYD με νέες τιμές από €17.290 και συνολικό όφελος μέχρι €9.500
Το Atto 3 έχει παρουσία σε περισσότερες από 110 χώρες παγκοσμίως, αποδεικνύοντας τον παγκόσμιο χαρακτήρα του. Στην εγχώρια αγορά της BYD, δηλαδή την Κίνα, κυκλοφορεί ως Yuan Plus, ένα όνομα που παραπέμπει στην δυναστεία Yuan. Το μοντέλο εξελίχθηκε ταχύτατα, σε ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: μέσα σε 14 μήνες, η BYD κατάφερε να πουλήσει 300.000 Yuan Plus, και τους επόμενους έξι μήνες άλλες 200.000. Στους επόμενους 25 μήνες που ακολούθησαν, προστέθηκαν άλλες 500.000 μονάδες, φτάνοντας το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου πωλήσεων. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία επένδυσε σε μία παγκόσμια επέκταση, λανσάροντας το Atto 3, σχεδόν σε κάθε ήπειρο.
Για την ακρίβεια, χρειάστηκαν 1.391 ημέρες ώστε το Atto 3 να φτάσει σε αυτό το επίτευγμα. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 30 πωλήσεις ανά ώρα – ή αλλιώς, 719 αυτοκίνητα την ημέρα, 5.032 την εβδομάδα και 20.129 τον μήνα.
Το Atto 3 είναι πλέον το τρίτο μοντέλο της σειράς Dynasty της BYD που ξεπερνά το 1 εκατομμύριο πωλήσεις, μετά τα Song (Seal-U) και Qin. Παρόμοια επιτυχία γνώρισε και το μικρότερο Seagull (γνωστό και ως Dolphin Mini), που ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο μέσα σε δύο χρόνια και ανήκει στη σειρά Ocean.
Τεχνικά, το Atto 3 είναι ένα συμπαγές ηλεκτρικό SUV με διαστάσεις 4.455 x 1.875 x 1.615 mm και μεταξόνιο 2.720 mm. Φορά έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα με ισχύ 150 kW (201 ίππους) και προσφέρεται με δύο εκδόσεις μπαταριών τύπου LFP: 49,9 kWh και 60,5 kWh. Η αυτονομία του φτάνει τα 430–510 km στον κύκλο CLTC και τα 345–420 km σύμφωνα με το WLTP.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.