BYD U8L: Το πολυτελές SUV-τέρας που τρέχει σαν supercar και… επιπλέει στο νερό! – Cars Electric

Στις 12 Σεπτεμβρίου, η BYD προκάλεσε αίσθηση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζοντας το Yangwang U8L, ένα επιβλητικό SUV πολυτελείας, που συνδυάζει διαστάσεις… θηρίου με επιδόσεις supercar. Με μήκος 5,4 μέτρων και τιμή που αγγίζει τα 1,28 εκατομμύρια γιουάν (περίπου €153.200), το νέο U8L δεν είναι απλώς ένα ακόμα SUV – είναι ένα τεχνολογικό θαύμα, που δείχνει πώς η BYD σκοπεύει να ανεβάσει τον πήχη στην κατηγορία, των πολυτελών ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Σχεδίαση και διαστάσεις που εντυπωσιάζουν
Το BYD Yangwang U8L έχει μήκος 5.400 mm, πλάτος 2.049 mm, ύψος 1.921 mm και μεταξόνιο 3.250 mm. Οι αναλογίες του το καθιστούν αντίπαλο δέος για τα μεγαλύτερα SUV της αγοράς, προσφέροντας παράλληλα εξαιρετική ευρυχωρία στην καμπίνα. Αξιοποιεί την πλατφόρμα e4 (Yisifang) της BYD, η οποία του χαρίζει μοναδικές δυνατότητες ευελιξίας. Παρά το τεράστιο μέγεθός του, το U8L μπορεί να πραγματοποιήσει στροφή με ακτίνα μόλις 5,45 μέτρων, κίνηση «καβουριού».
Supercar επιδόσεις με SUV σώμα
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα, κρύβεται ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης που συνδυάζει έναν κινητήρα 2.0T, μπαταρία Blade 55,53 kWh και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 880 kW (1.180 ίππους) και η ροπή τα 1.520 Nm, νούμερα που θα ζήλευαν πολλά supercars. Το αποτέλεσμα; Επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα. Όσο για την αυτονομία, το U8L προσφέρει 200 km αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης, αλλά χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ των 90 λίτρων και το υβριδικό σύστημα, φτάνει συνολικά τα 1.160 km. Η μπαταρία φορτίζει από 30% έως 80% σε μόλις 13,5 λεπτά μέσω ταχείας φόρτισης.
13 Τρόποι οδήγησης για κάθε περίσταση
Η BYD εξοπλίζει το U8L με 13 διαφορετικά modes οδήγησης, καλύπτοντας όλες τις πιθανές συνθήκες:
Η τεχνολογία ελέγχου ευστάθειας ελαστικών εξασφαλίζει σταθερότητα, ακόμα και μετά από σκίσιμο ελαστικού σε υψηλή ταχύτητα, ανεβάζοντας τον πήχη της ασφάλειας.
«God’s Eye»: Το απόλυτο σύστημα υποβοήθησης
Το BYD Yangwang U8L ενσωματώνει το «God’s Eye A (DiPilot 600)», ένα προηγμένο πακέτο υποβοήθησης που βασίζεται σε:
Με αυτόν τον εξοπλισμό, το SUV μπορεί να προσφέρει υποβοήθηση οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και πόλη (NOA), αυτόματη στάθμευση, αλλά και απομακρυσμένο παρκάρισμα. Χάρη στο σύστημα υπέρυθρης όρασης, ανιχνεύει αντικείμενα σε απόσταση έως 120 μέτρων δυναμικά και έως 300 μέτρων σε απόλυτο σκοτάδι, ομίχλη ή σκόνη.
Εσωτερικό – Πολυτέλεια πρώτης θέσης
Στο εσωτερικό, η BYD δεν έκανε καμία απολύτως οικονομία. Το U8L προσφέρει διάταξη έξι θέσεων (2+2+2) με όγκο καμπίνας 5,3 m³.
-
Στη δεύτερη σειρά, ο χώρος για τα γόνατα φτάνει τα 280 mm
-
Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 1.115 λίτρα
-
Τα έξυπνα παράθυρα ρυθμίζουν τη διαφάνεια, ανάλογα με τον φωτισμό
Το πιλοτήριο DiLink 300 βασίζεται σε τσιπ 3nm και διαθέτει:
-
Καμπύλη οθόνη OLED 12,8’’
-
Ψηφιακό πίνακα οργάνων 23,6’’
-
Οθόνη για τον συνοδηγό
-
Προβολέα AR-HUD
Για τους πίσω επιβάτες υπάρχει οροφής ψυχαγωγίας 21,4’’.
Άνεση και ψυχαγωγία χωρίς όρια
Η δεύτερη σειρά διαθέτει executive καθίσματα μηδενικής βαρύτητας με:
-
Ενσωματωμένα ηχεία στο προσκέφαλο
-
Μασάζ 18 σημείων
-
Έξυπνη οθόνη στο υποβραχιόνιο
-
Υποπόδιο και μικρό τραπεζάκι
-
Ασύρματη φόρτιση
Ηχοσύστημα 32 ηχείων Dynaudio, πανοραμική ηλιοροφή 1,7 μ., ψυγείο με ψύξη/θέρμανση, 13 θύρες τροφοδοσίας και USB, 14 αερόσακοι και φωτισμός περιβάλλοντος 128 χρωμάτων συμπληρώνουν το πακέτο. Αξιοσημείωτο είναι ότι σε ταχύτητα 120 km/h, ο θόρυβος στην καμπίνα δεν ξεπερνά τα 64,6 dB, προσφέροντας κορυφαία ηχομόνωση.
Συμπέρασμα
Το BYD Yangwang U8L δεν είναι απλώς ένα SUV – είναι μια δήλωση ισχύος και τεχνολογικής υπεροχής. Συνδυάζει πολυτέλεια, άνεση, υπερσύγχρονες λειτουργίες και ικανότητες, που φτάνουν στα όρια της επιστημονικής φαντασίας. Με τιμή κοντά στα €153.400, το U8L δείχνει ότι η BYD έχει στόχο να χτυπήσει τα μεγαλύτερα ονόματα της premium κατηγορίας, από Range Rover έως Mercedes GLS, προσφέροντας όμως τεχνολογία, που σπάνια συναντάται ακόμα και σε αυτή την κατηγορία.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.