BYD vs Tesla: Ο παλιός βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο νέος βασιλιάς

BYD vs Tesla: Ο παλιός βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο νέος βασιλιάς


Η μάχη για την παγκόσμια πρωτιά στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα έχει κριθεί και ο νικητής είναι η BYD. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία όχι μόνο ξεπέρασε την Tesla, αλλά έχει καταφέρει να διατηρήσει το προβάδισμά της για τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα, εδραιώνοντας τη θέση της στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο γνωστός blogger «Tongkuai Shuchang», μέχρι και το τρίτο τρίμηνο του 2025 η BYD έχει πουλήσει συνολικά 1,6 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, έναντι 1,2 εκατομμυρίων της Tesla. Η διαφορά των περίπου 388.000 μονάδων, αποτυπώνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, ποιος ηγείται πλέον της κούρσας.

Μόνο στο τρίτο τρίμηνο, η BYD παρέδωσε 582.500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παρότι υπήρξε μικρή μείωση της τάξης του 4% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, η ετήσια άνοδος έφτασε στο εντυπωσιακό 31,4%. Την ίδια στιγμή, η Tesla πούλησε 497.100 οχήματα, καταγράφοντας αύξηση 29,4% σε τριμηνιαία βάση και 7,4% σε ετήσια, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της αγοράς, αλλά χωρίς να πλησιάζει την εκρηκτική πορεία της BYD.

Αξίζει να σημειωθεί πως η κινεζική φίρμα ξεπέρασε για πρώτη φορά την Tesla στο τέλος του 2024, και από τότε δεν κοίταξε ξανά πίσω. Η διαφορά αυτή αναμένεται να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, καθώς οι αμερικανικές επιδοτήσεις των 7.500 δολαρίων για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, καταργήθηκαν στα τέλη Σεπτεμβρίου. Αυτό εξηγεί την «τεχνητή» ενίσχυση των πωλήσεων της Tesla στο τρίτο τρίμηνο, αφού πολλοί πελάτες, έσπευσαν να κάνουν παραγγελίες πριν την προθεσμία.

BYD vs Tesla: Ο παλιός βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο νέος βασιλιάς

Σύμφωνα με την Counterpoint Research, η BYD προβλέπεται να κλείσει το 2025 με 15,7% μερίδιο αγοράς, διατηρώντας τον τίτλο του παγκόσμιου ηγέτη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μπορεί η Tesla να διατηρεί υψηλότερη μέση τιμή στα μοντέλα της, αλλά η στρατηγική της BYD με προσιτές λύσεις και μαζική παραγωγή φαίνεται να αποδίδει πολύ καλύτερα.

Η εικόνα είναι ξεκάθαρη: ο παλιός βασιλιάς έχασε τον θρόνο και η Κίνα έχει πλέον τον δικό της αδιαμφισβήτητο μονάρχη στην ηλεκτροκίνηση.

Πηγή: carnewschina.com

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων