Citroen C4 Collection: Νέα έκδοση με έμφαση στο στυλ και την τεχνολογία – Τιμή & Εξοπλισμός – motorone.gr

Citroen C4 Hybride Max 037 resize


Σε συνέχεια του λανσαρίσματος του τον Ιανουάριο του 2025, το νέο Citroen C4 αποκτά μια νέα έκδοση που δίνει έμφαση στο στυλ και την τεχνολογία. Η νέα έκδοση Collection βασίζεται στο επίπεδο εξοπλισμού PLUS και προσφέρει μοντέρνα αισθητική και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού σε προσιτή τιμή. Συνδυάζεται δε με το υβριδικό κινητήριο σύνολο των 145 ίππων.

Η τιμή του Citroen C4 Collection Hybrid είναι 26.500 €, χάρη στην τρέχουσα εμπορική πολιτική της εισαγωγικής εταιρείας, ενώ η απόκτηση του μοντέλου συνοδεύεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Περισσότερο στυλ έξω και μέσα

Η έκδοση C4 Collection ξεχωρίζει εξωτερικά από τις ζάντες αλουμινίου 18’’ Amber Black, τη διχρωμία στο αμάξωμα με μαύρη οροφή Perla Nera και τα φιμέ πίσω τζάμια. Η αισθητική ενισχύεται από τα κόκκινα κλιπ “Rouge André” στον προφυλακτήρα και στα προστατευτικά των θυρών, ενώ το λογότυπο “Collection” κοσμεί το πίσω μέρος. Η παλέτα των χρωμάτων περιλαμβάνει τέσσερις αποχρώσεις: Blanc Okenite, Gris Mercury, Noir Perla Nera και Blue Eclipse.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Στο εσωτερικό, τα πάνελ των θυρών έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την έκδοση C4 “Collection”, ενσωματώνοντας διακοσμητικά στοιχεία και υποβραχιόνια από γκρι ύφασμα. Επιπλέον, για την απόλυτη αρμονία με τα καθίσματα Citroën Advanced Comfort σε απόχρωση “Urban Grey”, έχουν προστεθεί λεπτομέρειες από ύφασμα Curitiba White, που τονώνουν οπτικά τα άνω τμήματα της πλάτης.

Συνδεσιμότητα

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” συνδυάζεται με οθόνη αφής 10” HD και σύστημα πολυμέσων τελευταίας γενιάς που υποστηρίζει τρισδιάστατη συνδεδεμένη πλοήγηση, ασύρματη συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay και ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air) για συνεχή βελτίωση.

Άνεση στο προσκήνιο

H νέα έκδοση Collection, ως γνήσια Citroen, δεν θα μπορούσε να μην δίνει προτεραιότητα στην άνεση, κύριο πυλώνα των αξιών που πρεσβεύει παραδοσιακά η γαλλική μάρκα.

Τα καθίσματα Advanced Comfort® ξεχωρίζουν για την οπτική και λειτουργική τους άνεση, με το χαρακτηριστικό “αφρώδες” υλικό να δημιουργεί μια αίσθηση φιλόξενης πολυτέλειας. Ενισχυμένα με επιπλέον 15 χιλιοστά αφρού, προσφέρουν αναπαυτική αίσθηση, ενώ ο δυναμικός αφρός υψηλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους εξασφαλίζει άνεση ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια. Παράλληλα, την άνεση ενισχύουν επίσης οι ρυθμίσεις ύψους και οσφυϊκής υποστήριξης για τον οδηγό.

Σε συνδυασμό με την ανάρτηση Citroën Advanced Comfort®, που ενσωματώνει αμορτισέρ τεχνολογίας Progressive Hydraulic Cushions®, το αυτοκίνητο δίνει εκείνη τη χαρακτηριστική αίσθηση “μαγικού χαλιού” καθώς απορροφά τις κακοτεχνίες του δρόμου υποδειγματικά.

Citroen C4 Hybride Max 013 resize

Στη Citroën, η άνεση δεν περιορίζεται μόνο στην ανάρτηση και τα καθίσματα, αλλά αποτελεί μέρος μιας ολιστικής προσέγγισης 360° που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα και τις τεχνολογίες του οχήματος για μεγαλύτερη ευκολία και ηρεμία στην καθημερινότητα. Για αυτόν τον λόγο, η έκδοση C4 Collection διαθέτει και σύστημα Keyless Access/Go, το οποίο επιτρέπει την είσοδο και εκκίνηση του οχήματος χωρίς τη χρήση κλειδιού – αρκεί ο οδηγός να το έχει μαζί του!

Υβριδική απόδοση 145 ίππων

Το 48V υβριδικό σύστημα κίνησης του C4 Collection προσφέρει ουσιαστικά οφέλη σε κατανάλωση και εκπομπές CO₂. , χωρίς να χρειάζεται φόρτιση από εξωτερική πηγή ενέργειας, Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, σε συνθήκες μικτής χρήσης η κατανάλωση μειώνεται κατά περίπου 20%. Ειδικά στην πόλη, έως και το 50% των διαδρομών μπορούν να πραγματοποιούνται αμιγώς ηλεκτρικά, περιορίζοντας τόσο το κόστος όσο και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Citroen C4 Hybride Max 007 resize

Η έκδοση Hybrid 145 διαθέτει τρικύλινδρο κινητήρα 1.199 κ.εκ. και 136 ίππων, με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και αλυσίδα χρονισμού για αυξημένη αξιοπιστία Ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ο οποίος αποδίδει 28 ίππους και συμβάλλει στην κίνηση στις χαμηλές ταχύτητες, στην υποβοήθηση της εκκίνησης του θερμικού κινητήρα και στην ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Το σύστημα συμπληρώνεται από τη μίζα-γεννήτρια 48V, το εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ë-DCS6 και τη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V 432 Wh, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το εμπρός αριστερό κάθισμα, διατηρώντας ανέπαφο τον χώρο επιβατών και αποσκευών.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του νέου Citroen C4 1.2Τ Hybrid με τους 145 ίππους

citroen C4


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων