Concept AMG GT XX: Το «κινητό εργαστήριο» της Mercedes-AMG στην Έκθεση Αυτοκινήτου Μονάχου
Το Concept AMG GT XX, το οποίο πρόσφατα κατέρριψε συνολικά 25 ρεκόρ μεγάλων αποστάσεων, βρίσκεται στο περίπτερο της Mercedes-Benz στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου (IAA Mobility 2025), δίπλα στην ολοκαίνουργια αμιγώς ηλεκτρική Mercedes-Benz GLC.
To αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην ιστορία της Mercedes-Benz.
Σχεδιάστηκε εκ θεμελίων από την Mercedes-AMG και μαζί του εγκαινιάζεται η νέα και πολυαναμενόμενη πλατφόρμα επιδόσεων AMG.EA. – η οποία γνωρίζουμε πως αργότερα θα κινεί ένα sedan και ένα SUV παραγωγής.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Στο μπροστινό μέρος, η ειδικά σχεδιασμένη μάσκα διαθέτει στο κέντρο της το αστέρι της Mercedes-Benz. Oι κάθετες γρίλιες είναι χαρακτηριστικές και σε άλλα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας που βρίσκονται τώρα στην παραγωγή. Στις άκρες της μάσκας βρίσκονται δύο φώτα ημέρας, ενώ ακριβώς πάνω της βρίσκονται τα κύρια φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν ενσωματωμένα ηχεία, για να ειδοποιούν τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, μέσω ειδικά διαμορφωμένων ηχητικών εφέ.

Στο πίσω μέρος λάμπει με την απουσία του το παρμπρίζ, για λόγους αεροδυναμικής απόδοσης – πώς αλλιώς άλλωστε θα μπορούσε το Concept AMG GT XX να επιτύχει συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης 0,19 Cd! Στο αμάξωμα ενσωματώνεται και ένα ενεργό αερόφρενο, το οποίο ανασηκώνεται σε περιπτώσεις ισχυρού φρεναρίσματος.

Το εσωτερικό του Concept AMG GT XX είναι σχεδιαστικά λιτό. Θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο, όμως διαθέτει πολλά στοιχεία πολυτέλειας. Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί σε όλα τα πάνελ, αναδεικνύοντας τη μίνιμαλ αισθητική. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και στοιχεία που ξεχωρίζουν. Αντί για κεντρική κονσόλα για παράδειγμα, υπάρχουν πορτοκαλί φωτιζόμενα στοιχεία, τα οποία είναι διάφανα και θυμίζουν καλώδια υψηλής τάσης.
Για την επίτευξη των στόχων βιωσιμότητας, το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Mercedes-Benz έχει ξεκινήσει μια τεχνολογική πρόκληση. Στόχος είναι η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος κάθε εξαρτήματος και υλικού. Όλα εξετάζονται προσεκτικά για να μειωθούν οι εκπομπές CO2, να αυξηθεί η χρήση ανακυκλωμένων υλικών και να υποστηριχθεί η κυκλική οικονομία. Η πρόκληση αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία των πιο βιώσιμων λύσεων για μαζική παραγωγή, ενσωματώνοντας βιωσιμότητα και πολυτέλεια.

Το Concept AMG GT XX εγκαινιάζει την νέα πλατφόρμα AMG.EA, η οποία διαθέτει 3 ηλεκτροκινητήρες – ένας για τον μπροστινό άξονα και δύο για τον πίσω. Κατασκευάζονται σε συνεργασία με την YASA και είναι τεχνολογίας axial flux (αξονικής ροής). Σε αντίθεση με τους ηλεκτροκινητήρες radial flux (ακτινικής ροής) που συναντάμε στα περισσότερα αυτοκίνητα παραγωγής, ο κινητήρας της YASA έχει το 1/3 του όγκου, παράγοντας την διπλάσια ροπή και την τριπλάσια (!) ισχύ, ενώ μπορεί να παράγει μεγάλες ποσότητες ισχύος για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα. Η ισχύς του συνόλου υπολογίζεται στους 1.360 ίππους.

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.





