Dacia: Έρχεται σε 12 μήνες το νέο της μικρό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο – motorone.gr
Μέσα στο 2025, η Dacia αποκάλυψε τα σχέδιά της να λανσάρει ένα νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο αξίας λιγότερο από 18.000 ευρώ, μειώνοντας τον κύκλο ανάπτυξης του αυτοκινήτου σε μόλις 16 μήνες.
Μετά και την πιο πρόσφατη επικοινωνία του Auto Express με τον αντιπρόεδρο πωλήσεων και μάρκετινγκ της Dacia, Frank Marotte, φαίνεται ότι το νέο μοντέλο είναι προ των πυλών.
Μιλώντας σε διεθνή μέσα ενημέρωσης για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2025 της Dacia, ο Frank Marotte δήλωσε στο Auto Express: «{Η Dacia} έχει δεσμευτεί να αυξήσει το μερίδιο και τον όγκο πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, συμβάλλοντας στην CAFE (Corporate Average Fuel Economy – Εταιρική Μέση Οικονομία Καυσίμου) του Ομίλου Renault».
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
«Έτσι, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε το μοντέλο που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος από τον {πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Renault} Luca de Meo και θα σας μεταφέρουμε περισσότερα νέα τους επόμενους μήνες σχετικά με αυτό. Δεν θα περιμένετε για πολύ», μας είπε ο Marotte.
Πώς μπορεί η Dacia να λανσάρει το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο τόσο γρήγορα;
Ο De Meo υποστήριξε ότι το αυτοκίνητο θα περάσει το στάδιο της έρευνας και ανάπτυξης σε μόλις 16 μήνες – διάστημα μικρότερο κι από τους 21 μήνες που θα χρειαστεί το Twingo για να περάσει από το πράσινο φως στην παραγωγή. «Προκαλώ οποιονδήποτε ανταγωνιστή στον κόσμο να το κάνει αυτό, συμπεριλαμβανομένων των Κινέζων όταν έρχονται στην Ευρώπη», δήλωσε ο de Meo στο ετήσιο συνέδριο αποτελεσμάτων της Renault τον Ιανουάριο, όπου ο όμιλος ανακοίνωσε για τρίτη συνεχή χρονιά αριθμούς ρεκόρ.
Αυτό σημαίνει ότι το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia απέχει πλέον λιγότερο από 12 μήνες από την κυκλοφορία του, το καλοκαίρι του 2026. Ο De Meo δεσμεύτηκε ότι το νέο αυτοκίνητο, το οποίο θα βασίζεται στο νέο Renault Twingo, θα κοστίζει λιγότερο από 18.000 ευρώ, και ότι θα είναι «ένα πραγματικό μοντέλο Dacia, προσφέροντας υψηλό Value for Money», καθώς και ότι «θα αποφέρει κέρδη με τον τρόπο που η Dacia έχει συνηθίσει».
Θα είναι αυτός ο αντικαταστάτης του Dacia Spring;
Το μοντέλο είναι πιθανό να πωλείται, τουλάχιστον τον πρώτο καιρό, παράλληλα με το υπάρχον Dacia Spring. Το Spring όμως, επειδή κατασκευάζεται στην Κίνα, βρίσκεται στο έλεος των ευρωπαϊκών δασμών για τα κινεζικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, οι οποίοι θα μπορούσαν να αυξήσουν την τιμή του έως και 35%. Με τον καιρό, το νέο μοντέλο πιθανότατα θα αντικαταστήσει το Spring.
Περιμένουμε να έχει καλύτερη αυτονομία από το Spring, το οποίο προσφέρει μέση αυτονομία έως 220 χιλιόμετρα. Θα εξακολουθεί να είναι ένα μοντέλο που θα εστιάζει στην οδήγηση εντός πόλης, προσφέροντας υψηλή αποδοτικότητα. Θα αξιοποιήσει το μικρό του μέγεθος, αλλά θα διαθέτει πέντε πόρτες και θέσεις για τέσσερα άτομα. Το μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Small του ομίλου, ενισχύοντας τις οικονομίες κλίμακας.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS
Aπόδοση: Νίκος Ναούμ
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.