Dacia: Νέο υβριδικό σύνολο διπλού καυσίμου για Duster και Bigster

H Dacia αναβαθμίζει τη γκάμα των κινητήρων των δύο SUV της, του Duster και του Bigster, με την προσθήκη του συστήματος κίνησης Hybrid-G 150 4X4.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης είναι διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG) και διαθέτει τετρακίνηση (4×4). Συνδυάζει, σύμφωνα με την Dacia, αποδοτικότητα, ευελιξία και οικονομία.
Αποτελείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρου, με υποβοήθηση 48V (mild hybrid) και ισχύ 103 kW (140 ίππων) στον εμπρός άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα 23 kW (31 ίππων) στον πίσω. H συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 113 kW (154 ίππους), με ροπή 230 Nm από τον θερμικό κινητήρα και έως 87 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο 2 σχέσεων και αποσυνδεόμενο πίσω άξονα – μια παγκόσμια πρωτιά για την κατηγορία.
Το μοναδικό αυτό υβριδικό 4×4 σύστημα κίνησης διπλού καυσίμου αξιοποιεί τη χαμηλή τιμή του LPG, μειώνοντας το κόστος χρήσης έως και 30% και τις εκπομπές CO2 κατά 20 γρ./χλμ. σε σύγκριση με την τρέχουσα έκδοση 4×4, που εξοπλίζεται με θερμικό κινητήρα.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.