Dreame Super EV: Το Κινέζικο υπερ-ηλεκτρικό που απειλεί τη Bugatti – Cars Electric

Η Dreame Technology, γνωστή παγκοσμίως για τις προηγμένες τεχνολογίες καθαρισμού, έκανε την κίνηση-έκπληξη που λίγοι περίμεναν: αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες του πρώτου της αυτοκινήτου, κι όχι απλώς ενός ακόμα EV, αλλά ενός υπερπολυτελούς, αμιγώς ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου.
Ο ίδιος ο ιδρυτής της εταιρείας, Yu Hao, ανέβασε στα κοινωνικά δίκτυα τα εντυπωσιακά renders, επιβεβαιώνοντας ότι το φυσικό πρωτότυπο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά μπροστά στο παγκόσμιο κοινό στην Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτών (CES) στις Ηνωμένες Πολιτείες, αργότερα μέσα στο 2025.
Σχεδιασμός με έμπνευση από Bugatti
Τα πρώτα ψηφιακά σχέδια δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας: η Dreame θέλει να χτυπήσει κορυφή. Σύμφωνα με το κινεζικό αυτοκινητιστικό μέσο Dongchedi, το design αντλεί σαφή έμπνευση από την εμβληματική Bugatti Chiron.
Το εξωτερικό θυμίζει τις ρευστές, αεροδυναμικές γραμμές της Chiron, ενώ το εσωτερικό υιοθετεί την αισθητική των «νέων ενεργειακών οχημάτων» (NEV), με σύγχρονο σχεδιασμό, μίνιμαλ πινελιές, ένα χαρακτηριστικό τιμόνι δύο ακτίνων και μια ενσωματωμένη οθόνη μεγάλου μεγέθους που υπόσχεται high-tech εμπειρία.
Η ίδια η Dreame δεν κρύβει τις βλέψεις της: τοποθετεί το νέο της μοντέλο ως «υπερπολυτελές, αμιγώς ηλεκτρικό όχημα», συγκρίνοντας το με τη θρυλική Bugatti Veyron – κάτι που λίγες εταιρείες στον κόσμο θα τολμούσαν να κάνουν.
Στρατηγικά πλάνα με παγκόσμιες φιλοδοξίες
Η κίνηση αυτή δεν ήταν εντελώς απροειδοποίητη. Στις 28 Αυγούστου 2025, η Dreame ανακοίνωσε επίσημα την είσοδό της στην αυτοκινητοβιομηχανία, δηλώνοντας ότι το πρώτο της μοντέλο παραγωγής θα είναι έτοιμο το 2027.
Πίσω από τις γραμμές, όμως, φαίνεται να «τρέχει» ένα μεγαλύτερο σχέδιο. Η εταιρεία αναζητά ήδη τοποθεσίες για τη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου στην Ευρώπη, με επίκεντρο το Βερολίνο της Γερμανίας. Η προτεινόμενη τοποθεσία φημολογείται πως βρίσκεται δίπλα στο Gigafactory της Tesla, κάτι που στρατηγικά δίνει στη Dreame πρόσβαση σε υποδομές, logistics και εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό.
Παράλληλα, σύμφωνα με το κινεζικό μέσο Jiemian, η Dreame βρίσκεται σε συζητήσεις με τον τραπεζικό κολοσσό BNP Paribas για συνεργασία που θα διευκολύνει την επέκταση της μάρκας στις διεθνείς αγορές.
Η σύγκριση με Bugatti δεν είναι τυχαία
Η επιλογή της Bugatti ως σημείο αναφοράς δεν είναι τυχαία. Η Bugatti Chiron, που παρουσιάστηκε ως διάδοχος της Veyron, είναι ένα από τα ταχύτερα και πιο ισχυρά αυτοκίνητα στον κόσμο.
Με έναν κινητήρα ισχύος 1.103 kW (1.479 ίπποι) στις 6.700 σ.α.λ. και ροπή 1.600 N·m από τις 2.000 έως τις 6.000 σ.α.λ., η Chiron έχει ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 420 km/h (261 mph). Ωστόσο, μια τροποποιημένη έκδοσή της, η Chiron Super Sport 300+, έσπασε το φράγμα των 300 mph (304,77 mph) το 2019, γράφοντας ιστορία.
Το γεγονός ότι η Dreame δηλώνει ανοιχτά ότι στοχεύει σε αυτό το επίπεδο απόδοσης και πολυτέλειας, δείχνει όχι μόνο τεχνολογική φιλοδοξία, αλλά και αυτοπεποίθηση ότι μπορεί να σταθεί απέναντι στα κορυφαία hypercars του πλανήτη – αυτή τη φορά όμως χωρίς σταγόνα βενζίνης.
Ένα νέο κεφάλαιο στα ηλεκτρικά hypercars ξεκινά
Η αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών hypercars βρίσκεται ακόμα στα πρώτα της βήματα, με ονόματα όπως Rimac, Lotus και Tesla να έχουν ανοίξει το δρόμο. Η είσοδος της Dreame φέρνει μια νέα, δυνατή πρόταση που συνδυάζει premium πολυτέλεια, τεχνολογία αιχμής και φιλόδοξο, παγκόσμιο πλάνο ανάπτυξης.
Αν το πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στο CES ανταποκριθεί στις προσδοκίες, τότε ίσως το 2027 να δούμε μια νέα δύναμη να ανεβαίνει στο θρόνο των hypercars – αυτή τη φορά από την Κίνα.
Πηγή: carnewschina.com
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.