DS No8: To γαλλικό ηλεκτρικό έκανε πάνω από 500 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο χωρίς φόρτιση – motorone.gr

DS No8: To γαλλικό ηλεκτρικό έκανε πάνω από 500 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο χωρίς φόρτιση - motorone.gr


Ήταν 2014, όταν η DS αποσχίστηκε από την Citroen και μέσα σε αυτό το διάστημα η γαλλική εταιρεία προσπαθεί να θέσει τις δικές της βάσεις ως ένας premium κατασκευαστής αυτοκινήτων.

Αναμφίβολα όμως το μεγαλύτερο βήμα προς την premium κατηγορία είναι το No8, το νέο αυτοκίνητο με τον νέο σχεδιασμό και το νέο όνομα που στοχεύει να προσελκύσει αγοραστές οι οποίοι τυπικά θα κατευθύνονταν σε μοντέλα της Audi, της BMW ή της Mercedes-Benz.

Για να αποδείξει την αξιοπιστία της αυτονομίας του DS No8, η DS Automobiles πραγματοποίησε μια σειρά δοκιμών σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες. Οι διαδρομές έγιναν με νόμιμες ταχύτητες σε δρόμους διπλής κατεύθυνσης και αυτοκινητόδρομους (συνθήκες που δεν ευνοούν την κατανάλωση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Με αυτόν τον τρόπο αξιολογήθηκε η πραγματική αυτονομία του αυτοκινήτου.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Για την απεικόνιση αυτής της προσέγγισης επιλέχθηκαν τέσσερις τυπικές διαδρομές, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τις μέγιστες επιτρεπόμενες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου (συνήθως 120 έως 130 χλμ./ώρα ανάλογα με τη χώρα):

  • ΠαρίσιΛυών (Γαλλία): 450 χλμ., 10% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 60 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό,
  • ΜόναχοΚόμπλεντς (Γερμανία): 506 χλμ., 10% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 56 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό, επιβεβαιώνοντας τη συνέπεια της αυτονομίας παρά την ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση,
  • ΜαδρίτηΝτένια (Ισπανία): 470 χλμ., 20% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 128 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία, επιδεικνύοντας αυξημένη απόδοση σε ευνοϊκές συνθήκες οδήγησης,
  • MelfiΝέρα Μοντόρο (Ιταλία): 450 χλμ., 28% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 195 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό, που απεικονίζει ειδικά βελτιστοποιημένη διαχείριση ενέργειας.

V3 ITALIE

” data-medium-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/10/DS-No8-Melfi–Nera-Montoro-300×300.jpg” data-large-file=”https://www.motorone.gr/wp-content/uploads/2025/10/DS-No8-Melfi–Nera-Montoro.jpg” width=”1161″ height=”1161″ align=”left” title=”V3 ITALIE”>

Όλες οι διαδρομές ολοκληρώθηκαν με την μπαταρία αρχικά φορτισμένη στο 100%, χωρίς καμία φόρτιση καθ’ οδόν.

Το DS No8 αξιοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis με αρχιτεκτονική 400V. Στην βάση της γκάμας θα υπάρχει το No8 FWD, με την μικρότερη μπαταρία 74 kWh και μονό ηλεκτροκινητήρα 230 ίππων και 343 Nm ροπής που κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Η αυτονομία σε αυτή την έκδοση υπολογίζεται σε 572 χιλιόμετρα, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,7 δευτερόλεπτα.

DS No8 Reveal (5)

Η δεύτερη έκδοση είναι η FWD Long Range. Διατηρεί την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, ωστόσο κερδίζει 15 ίππους στον ηλεκτροκινητήρα, φτάνοντας πλέον στους 245 ίππους, με την ροπή να παραμένει στα 343 Nm. Η μπαταρία όμως είναι σημαντικά αναβαθμισμένη, με συνολική χωρητικότητα 97,2 kWh και αυτονομία 750 χιλιόμετρα. Το βάρος της μπαταρίας αυξάνει τον χρόνο επιτάχυνσης στα 100 χλμ./ώρα στα 7,8 δευτερόλεπτα.

Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει η AWD Long Range, η οποία αποκτά και έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, προσφέροντας τετρακίνηση. Η ιπποδύναμη αυξάνεται στους 350 ίππους και η ροπή στα 509 Nm, ενώ η αυτονομία μειώνεται ελαφρώς, στα 686 χιλιόμετρα, από την ίδια μπαταρία 97,2 kWh. H τελική ταχύτητα όλων των εκδόσεων υπολογίζεται στα 190 χλμ./ώρα, ενώ όλες αξιοποιούν ταχυφόρτιση και μπορούν να φορτίσουν την μπαταρία από το 20 στο 80% σε 27 λεπτά.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων