EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά το Σάββατο

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 Γενική κατάταξη μετά την ΕΔ13


Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε για μία ακόμη χρονιά το σκληρό του πρόσωπο στα πληρώματα που ολοκλήρωσαν τις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου και επέστρεψαν στο Service Park της Λαμίας.

Ο Εσθονός οδηγός της Hyundai, Ott Tanak, ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου και μόλις 0,1 δλ. τον χώριζαν από την επικράτηση και στις έξι προκλήσεις της ημέρας. Συνεπώς, ο Tanak είναι επικεφαλής της γενικής κατάταξης με άνετο προβάδισμα 43,6 δλ. επί του Sebastien Ogier (Toyota), με τέσσερις ειδικές διαδρομές να απομένουν την Κυριακή για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Οι διαφορές που χωρίζουν αυτούς που ακολουθούν στην κατάταξη, είναι ακόμη πιο μεγάλες, αλλά το Ράλλυ Ακρόπολις φημίζεται για τα απρόοπτα ακόμα και στην τελευταία ειδική διαδρομή. Άλλωστε, αποτελεί τον αγώνα όπου για πρώτη φορά φέτος, η Hyundai έχει ξεκάθαρο προβάδισμα απόδοσης και ο Tanak έχει αποφύγει μέχρι στιγμής τις ατυχίες.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Ο Adrien Fourmaux βρίσκεται στην 3η θέση και θέλει να εξασφαλίσει το δεύτερο φετινό του βάθρο με τη Hyundai. Από την πλευρά του Elfyn Evans (4ος), το γεγονός ότι άνοιγε το δρόμο την Παρασκευή του κόστισε πολύ χρόνο. Όσον αφορά τον Thierry Neuville, δύο κλαταρίσματα ελαστικών εχθές και άλλο ένα σήμερα, τον έχουν περιορίσει στην 5η θέση.

Η Toyota Gazoo Racing μέτρησε δύο εγκαταλείψεις στην ίδια ειδική διαδρομή σήμερα (Παύλιανη 1), με τον Kalle Rovanpera να χάνει ένα φρενάρισμα, να επιστρέφει στην ειδική διαδρομή και να εγκαταλείπει (πιθανώς από διαφορικό). Την ίδια μοίρα είχε και ο Takamoto Katsuta όταν βγήκε εκτός δρόμου και κόλλησε μόλις δύο στροφές πριν από τον τερματισμό της ΕΔ11.

Όσον αφορά τις ελληνικές συμμετοχές, έπειτα από την εγκατάλειψη του Ιορδάνη Σερδερίδη (M-Sport Ford Puma Rally1) στην απλή διαδρομή προς το Οινοχώρι (ΕΔ10), πρώτος μεταξύ Ελλήνων είναι ο Γιάννης Πλάγος (28ος γενικής κατάταξης) με το Skoda Fabia Evo Rally2 στα χρώματα της Ελληνικής Αστυνομίας. O Θέμης Χαλκιάς με το Renault Clio Rally3 κάνει πολύ καλή εμφάνιση και είναι δεύτερος μεταξύ των συμπατριωτών μας (35ος γενικής κατάταξης), 52,4 δλ. εμπρός από τον Νώντα Καρανικόλα, που με το Ford Fiesta Mk II Rally2 της Car Center συμπληρώνει το άτυπο ελληνικό βάθρο.

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Καταφέραμε να μείνουμε μακριά από προβλήματα. Είμαστε εδώ χωρίς σοβαρά ζητήματα, και αυτό είναι κάτι θετικό. Κάθε φορά θέλεις να πάρεις όσους περισσότερους βαθμούς μπορείς, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα πάρεις και μεγαλύτερο ρίσκο. Θα δούμε πώς θα πάει αύριο».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη. Μάλλον φρέναρα πολύ δυνατά και αργά σε κάποιο σημείο, και κάτι έσπασε στο διαφορικό. Γιατί συνεχίσαμε και, χωρίς να χτυπήσουμε πουθενά, έσπασε ένας άξονας. Δεν γνωρίζω σε ποιο σημείο έσπασε το διαφορικό, αλλά δεν καταφέραμε να το επισκευάσουμε. Θα είναι πολύ δύσκολα για εμάς, και πιστεύω πως η μόνη ευκαιρία που έχουμε είναι στην Power Stage».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Ήταν πολύ ατυχές για την ομάδα μας να χάσει δύο αυτοκίνητα στην ίδια ειδική. Αλλά αυτό δεν αλλάζει την προσέγγισή μας. Νομίζω πως είχαμε μια σταθερή μέρα. Δεν υπήρχαν πολλά που μπορούσαμε να κάνουμε. Όταν η διαφορά είναι τόσο μεγάλη, θα ήταν ανόητο να πάρουμε ρίσκο για μερικά δευτερόλεπτα. Το απογευματινό loop ήταν ελεγχόμενο. Αύριο υπάρχουν ακόμη πολλά χιλιόμετρα και περιμένουμε οι ειδικές να είναι πιο σκληρές στη δεύτερη διέλευση».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Γενικά είχαμε μια καλή μέρα. Οι συνθήκες ήταν καλύτερες απ’ ό,τι περίμενα. Οδηγήσαμε στον ρυθμό μας. Έχουμε σοβαρές ειδικές αύριο και θα είναι μια απαιτητική μέρα».

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ελπίζαμε να βρέξει το απόγευμα και να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία για να κερδίσουμε κάποιες θέσεις, αλλά δεν συνέβη αυτό. Είχαμε καθαρά περάσματα, τα ελαστικά ήταν τελειωμένα στο τέλος του loop, αλλά πιστεύω τα πήγαμε καλά. Έχουμε ρυθμό, μας φρέναραν κάποια προβλήματα με τα ελαστικά. Πιέσαμε λίγο παραπάνω σήμερα, θέλαμε να διατηρήσουμε την πίεση και να είμαστε όσο το δυνατόν πιο κοντά. Αύριο πρέπει να κερδίσουμε μερικούς επιπλέον βαθμούς και ό,τι άλλο μπορούμε. Το καθάρισμα του δρόμου θα είναι ακραίο αύριο, ο Ταρζάν θα είναι πολύ πολύ σκληρός. Είναι μια πρόκληση για αυτοκίνητα και ελαστικά».

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Το απόγευμα ήταν δύσκολο. Δεν ευχαριστήθηκα την πρώτη ειδική. Ο δρόμος ήταν κατεστραμμένος και ήταν πολύ εύκολο να κλατάρει κάποιο ελαστικό. Ήταν μεγάλη πρόκληση η διαχείριση των ελαστικών».

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Καταλάβαμε αμέσως ότι το χειρόφρενο δεν λειτουργούσε και προσπαθήσαμε να το διαχειριστούμε. Είχαμε επίσης πρόβλημα με την κρεμαγιέρα και έπρεπε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο. Θέλαμε απλώς να φτάσουμε στο τέλος της ειδικής. Και τώρα μπροστά μας έχουμε τη μεγαλύτερη Super Sunday της σεζόν».

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Αμέσως μετά την πρώτη στροφή, το χειρόφρενο δεν δούλευε. Από εκεί και πέρα δεν μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε. Αλλά επιβιώσαμε. Είναι απογοητευτικό. Από το πρωί είχαμε ένα σπασμένο ημιαξόνιο, αλλά οι μηχανικοί έκαναν εξαιρετική δουλειά για να το επισκευάσουν. Άλλαξαν το πίσω διαφορικό προληπτικά. Πρέπει να κάνουμε reset και να ετοιμαστούμε για τη συνέχεια».

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Δεν ήταν εύκολο, αλλά επιβιώσαμε. Τώρα ακολουθεί το καλύτερο μέρος. Δεν υπάρχουν πολλά αρνητικά, ούτε πολλά θετικά. Ήταν μια μέρα στο γραφείο. Ελπίζουμε να είναι κάπως καλύτερα αύριο. Θα δούμε τι θα γίνει».

#20 Yohan ROSSEL / Arnaud DUNAND

«Ήταν εντάξει. Προσπαθήσαμε να βάλουμε τα δυνατά μας για να μειώσουμε τη διαφορά από τη δεύτερη θέση. Αύριο το σχέδιο είναι να συνεχίσουμε δυνατά».

#21 Oliver SOLBERG / Elliott EDMONDSON

«Σήμερα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να διαχειριστούμε τον ρυθμό, να πηγαίνουμε αρκετά γρήγορα αλλά όχι υπερβολικά αργά, διατηρώντας τα ελαστικά σε καλή κατάσταση και αποφεύγοντας τα κλαταρίσματα. Δούλεψε πολύ καλά, καταφέραμε να είμαστε πολύ γρήγοροι το απόγευμα. Νομίζω ότι αύριο θα είναι η πιο σκληρή μέρα, τουλάχιστον ο Ταρζάν είναι η πιο απαιτητική ειδική».

#23 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON

«Πολύ απαιτητικό απόγευμα. Δεν έχω ξαναδεί τα ελαστικά να ζεσταίνονται έτσι. Πολεμήσαμε όλη μέρα όσο πιο δυνατά μπορούσαμε και καταφέραμε να επιστρέψουμε στη δεύτερη θέση. Αύριο θα είναι δύσκολα, ειδικά η πρώτη ειδική».

#28 Alejandro CACHÓN / Borja ROZADA

«Η μέρα ήταν αρκετά καλή. Η ταχύτητά μας ήταν δυνατή. Στο απογευματινό loop προσπαθήσαμε να διαχειριστούμε τα ελαστικά. Αύριο είναι μια μεγάλη μέρα και έχουμε μια ειδική που είναι καινούργια για όλους. Θα δούμε τι θα γίνει».

#34 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK

«Δεν παλεύω για το WRC2. Η κύρια μάχη είναι στο WRC2 Challenger. Είμαστε 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Gus [Greensmith], αλλά προηγούμαστε στο Challenger και πρέπει να διατηρήσουμε αυτήν τη θέση. Αλλά είμαστε στο Ακρόπολις, όλα μπορούν να συμβούν.

#35 Emil LINDHOLM / Reeta HÄMÄLÄINEN

«Η θερμοκρασία δεν ήταν τόσο ακραία. Για εμάς είναι διασκέδαση. Στην τελευταία ειδική είχαμε κάποια προβλήματα, οπότε κόψαμε λίγο ρυθμό για να επιστρέψουμε στο σέρβις».

#42 Robert VIRVES / Jakko VIILO

«Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την οδήγησή μας. Δεν ήταν τέλεια, αλλά σίγουρα διαχειριστήκαμε καλά την κατάσταση. Αποφύγαμε τα κλαταρίσματα και το αποτέλεσμα είναι αυτό που είναι. Αύριο έχουμε μια καινούργια ειδική για όλους, πολύ μεγάλη, και θα είναι το πιο ενδιαφέρον κομμάτι».

#43 Martin PROKOP / Michal ERNST

«Οι ειδικές είναι πιο σκληρές απ’ ό,τι περίμενα. Η τελευταία ήταν απαιτητική, γιατί υπήρχε πολλή σκόνη. Μπορώ να πω ότι είμαι κουρασμένος. Και αύριο είναι μια μεγάλη μέρα. Συνήθως είναι μικρή, αλλά τώρα είναι μια κανονική μέρα».

#50 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS

«Ήταν μια δύσκολη μέρα για όλους. Στο πρώτο loop ανεβάσαμε ρυθμό και κινηθήκαμε σβέλτα. Όμως, στη δεύτερη Παύλιανη και ενώ αισθανόμουν καλά, βρήκε η ποδιά σε μια πέτρα και έσβησαν όλα τα όργανα. Σταματήσαμε, δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει, και εφόσον διαπιστώσαμε πως δεν ανεβάζει θερμοκρασία, συνεχίσαμε σε αργό ρυθμό να βγούμε από την ειδική. Το πρόβλημα έχει ήδη διορθωθεί και θα πάμε να ευχαριστηθούμε αύριο δύο εξαιρετικές ειδικές διαδρομές».

#58 Efthymios CHALKIAS / Nikolaos KOMNOS

«Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα από το πρωί με τα φρένα, το οποίο λύσαμε στο ενδιάμεσο σέρβις. Είχαμε ένα λάστιχο στη δεύτερη Παύλιανη, αλλά όλα καλά. Είναι θέμα επιβίωσης. Και μπροστά μας έχουμε μία μεγάλη και δύσκολη μέρα. Εμείς προσπαθούμε να ευχαριστηθούμε τον αγώνα».

#63 Taylor GILL / Daniel BRKIC

«Δεν ήταν εύκολο, αλλά επιστρέψαμε. Είχαμε δύο κλαταρίσματα, αλλά ήταν κάτι αναμενόμενο. Αύριο θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε στον τερματισμό».

#67 Thomas MARTENS / Max FREEMAN

«Ήταν μια καθαρή μέρα. Οδηγήσαμε αργά και προσπαθήσαμε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο. Κάποια αυτοκίνητα αντιμετώπισαν προβλήματα και κερδίσαμε θέσεις. Ήταν μια καλή μέρα για εμάς».

#68 Ali TÜRKKAN / Oytun ALBAYRAK

«Πολύ σκληρή μέρα. Ένα Ακρόπολις όπως το έχουμε συνηθίσει. Τερματίσαμε σήμερα στην κορυφή της κατηγορίας μας, το οποίο είναι πολύ καλό. Ήδη έχουμε κερδίσει κάποιους βαθμούς. Αλλά έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη μέρα. Θα διατηρήσουμε τον ίδιο ρυθμό και θα αποφύγουμε τα προβλήματα. Ελπίζουμε να διατηρήσουμε τη θέση μας και να κατακτήσουμε την πρώτη μας νίκη στο JWRC».

#71 Diego DOMÍNGUEZ / Rogelio PEÑATE

«Είχαμε προβλήματα με τον κινητήρα το πρωί, αλλά καταφέραμε να ανακάμψουμε και να ανέβουμε στη δεύτερη θέση. Και στο δεύτερο πέρασμα στις Καρούτες είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο και χάσαμε 4 λεπτά. Αύριο θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε τη διαφορά από τους προπορευόμενους».

#73 Ioannis PLAGOS / Christos KOUZIONIS

«Για εμάς ήταν δύσκολη μέρα από το πρωί. Είχαμε πολλά προβλήματα με τη θερμοκρασία στα φρένα. Στη δεύτερη Παύλιανη είχαμε πρόβλημα με τη σκόνη. Είμαστε εδώ. Όλα καλά. Αύριο είναι μια πολύ δύσκολη μέρα, ένα πραγματικό Ακρόπολις».

#80 Dimitris PARELLIS / Andreas PAPANDREOU

«Μια δύσκολη Ακροπολική μέρα. Οι ειδικές ήταν όπως τις περιμέναμε, και καταφέραμε να είμαστε εδώ. Κι αυτό είναι το πιο σημαντικό. Είχαμε μικρά προβλήματα, αλλά είμαστε εδώ και αυτό έχει σημασία».

ΕΔ1 – Υπερειδική Ζαππείου: Ταχύτεροι οι Ogier και Tanak – Κόλλησαν στην κίνηση τα αγωνιστικά
ΕΔ2 – Άγιοι Θεόδωροι 1: Παραμένει στην κορυφή ο Ogier, κλατάρισμα για Katsuta, McErlean και Sesks
ΕΔ3 – Λουτράκι: Ταχύτερος ο Fourmaux, o Neuville επικεφαλής γενικής κατάταξης
ΕΔ4 – Άγιοι Θεόδωροι 2: Κλατάρισμα για τον Neuville, ο Ogier επικεφαλής
ΕΔ5 – Θήβα: Αντεπίθεση Hyundai με Fourmaux και Tanak
ΕΔ6 – Στείρι: Tanak και Fourmaux περνούν εμπρός από τον Ogier
ΕΔ7 – Ελάτεια: Ο Neuville ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ8 – Παύλιανη 1: Ο Tanak άνοιξε τη διαφορά από τους Fourmaux και Ogier
ΕΔ9 – Καρούτες 1: Ο Ott Tanak διατηρεί την πρωτιά με ταχύτερο χρόνο
ΕΔ10 – Οινοχώρι 1: Ταχύτερος ο Ogier, άτυχος ο Fourmaux που έσπασε ανάρτηση
ΕΔ11 – Παύλιανη 2: Aκάθεκτος o Ott Tanak, διπλό πλήγμα για την Toyota
ΕΔ12 – Καρούτες 2: Άπιαστος ο Ott Tanak
ΕΔ13 – Οινοχώρι 2: Με 5 στα 6 το Σάββατο ο Ott Tanak


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων