EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2025: O απολογισμός του ράλλυ για το πλήρωμα της Ford Car Center

Με το Ford Fiesta Rally2 και τον αριθμό συμμετοχής #50, οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας και Γεώργιος Κακαβάς εκπροσώπησαν την ομάδα του Ford Car Center στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Το ελληνικό πλήρωμα, υποστηριζόμενο αποκλειστικά από Έλληνες μηχανικούς, βρέθηκε στην αφετηρία ενός από τους πιο απαιτητικούς γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), παρά την περιορισμένη προετοιμασία.
Oι δύσκολες συνθήκες σε συνδυασμό με τα προβλήματα που αντιμετώπισε η ομάδα, τόνισαν τη μαχητικότητά της, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα των θεατών σε κάθε πέρασμα. Αν και δεν επετεύχθη ο βασικός αγωνιστικός στόχος, η συνολική παρουσία άφησε θετικό αποτύπωμα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίστηκε από ακραίες συνθήκες: υψηλές θερμοκρασίες, στενούς ορεινούς δρόμους με σαθρό έδαφος και ιδιαίτερη φθορά στα οχήματα, καθιστώντας τον 7ο γύρο του WRC —και 3ο χωμάτινο στη σειρά— έναν από τους πλέον σκληροτράχηλους της χρονιάς.
Το πλήρωμα του Ford Car Center κλήθηκε να διαχειριστεί σειρά τεχνικών προβλημάτων, από κλαταρισμένα ελαστικά και φθαρμένες ζάντες έως ηλεκτρολογικές βλάβες και ποινή διαχείρισης ελαστικών. Ωστόσο, με επιμονή και ψυχραιμία, κατάφερε να ολοκληρώσει κάθε ειδική διαδρομή, κρατώντας σταθερά ψηλά το επίπεδο απόδοσης.
Νώντας Καρανικόλας (οδηγός):
«Γενικά θα μπορούσε να είμαστε καλύτεροι σε αυτό το Ράλλυ Ακρόπολις. Ούτε το αυτοκίνητο ξέραμε, και όπως κρίνεται από το αποτέλεσμα ούτε ήμασταν 100% έτοιμοι. Έπρεπε να είχαμε προετοιμαστεί καλύτερα, δυστυχώς οι υποχρεώσεις μας, δεν μου επέτρεψαν να αφιερώσω περισσότερο και ουσιαστικό χρόνο σε αυτό. Δεν ήταν μόνο τα κλαταρίσματα, ή το πρόβλημα με τα ηλεκτρολογικά, ούτε η ψυχρολουσία με το λάθος στην καταμέτρηση των ελαστικών που κόστισε στην συμμετοχή μας πολύ χαμένο χρόνο. Είναι και η επιλογή μας -μετά το πρόβλημα στην Παύλιανη- και αφού το Fiesta ‘’ξαναδούλεψε’’ να σταματάμε σχεδόν κάθε δύο-τρία λεπτά για να περνάνε οι αγωνιζόμενοι της κατηγορίας Junior WRC, για να μην τους δημιουργήσουμε πρόβλημα με την σκόνη μας. Ακατανόητη ίσως σαν επιλογή, ωστόσο ακόμα και εάν ξανασυνέβαινε αυτό αύριο, πάλι το ίδιο θα κάναμε. Είναι αδιαπραγμάτευτη αυτή θέση μου και είναι απόλυτα συμβατή με την αγωνιστική μου ηθική. Ωστόσο, εν κατακλείδι εκτιμώ ότι συνολικά ο αγώνας δεν πήγε όσο καλά θέλαμε και μπορούσαμε».
«Είναι προφανές, ότι με τον χρόνο να περνάει και με την αναλυτική σκέψη να παίρνει την θέση της πρώιμης απογοήτευσης, του θυμού, του εκνευρισμού και της απογοήτευσης, θα γίνουμε καλύτεροι σε κάθε επίπεδο. Έχω την χαρά και την τιμή να περιβάλλομαι από εξαιρετικούς μηχανικούς, έναν αλάνθαστο και ουσιαστικά αποδοτικό στο πεδίο συνοδηγό και όλα αυτά σιγά-σιγά θα ανταμειφθούν στο άμεσο και απώτερο μέλλον. Μπορεί να είμαι στενοχωρημένος, αλλά βγήκα πιο σοφός από αυτό το Ακρόπολις. Όπου ‘’δούλεψε’’ το αυτοκίνητο, οι χρόνοι μας σε Ελληνικό επίπεδο ήταν κορυφαίοι. Αυτό κρατάμε, και αυτός είναι ο ‘’οδηγός’’ μας για το μέλλον, όσο και η αγάπη και ο ενθουσιασμός που μας δόθηκε απλόχερα από τους χιλιάδες θεατές στα βουνά σε κάθε πέρασμά μας.»
Γιώργος Κακαβάς (συνοδηγός):
«Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις θεωρώ ότι για όλους μας -πλήρωμα και ομάδα- ήταν το πιο απαιτητικό από όλα τα προηγούμενα χρόνια. Κι αυτό διότι έπρεπε να αντιμετωπίσουμε και να προσαρμοστούμε σε νέες συνθήκες και δεδομένα. Πρώτα απ’ όλα συμμετείχαμε με ένα τελείως καινούριο αυτοκίνητο για εμάς δίχως να κάνουμε κάποιον προηγούμενο αγώνα ώστε να έχουμε κάποια εικόνα για τον τρόπο λειτουργίας και διαχείρισης του, το ίδιο και οι μηχανικοί μας. Έπειτα οι καιρικές συνθήκες της δεύτερης αγωνιστικής ημέρας (Παρασκευή) δυσκόλεψαν ακόμα πιο πολύ τον τρόπο διαχείρισης του αυτοκινήτου με τις ειδικές διαδρομές να είναι τόσο σκληρές που η παραμικρή απροσεξία και η μη συγκέντρωση να ήταν η μοιραία. Το ίδιο δυσκόλεψαν και την δική μας, σωματική και ψυχική λειτουργία και απόδοση».
«Κι αφού ανταπεξήλθαμε με επιτυχία στις δυσκολίες της Παρασκευής, μετακινηθήκαμε βόρεια, στην περιοχή της Λαμίας, στις ειδικές που αγαπάμε πολύ. Εκεί προσπαθήσαμε να βρούμε έναν ρυθμό που να μας διασκεδάσει και ταυτόχρονα να οδηγήσουμε γρήγορα. Και παρά το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά το Σάββατο, τα καταφέραμε πολύ καλά. Μπορεί η Κυριακή να τελείωσε με έναν τρόπο που να μας ‘’ξενέρωσε’’, ωστόσο το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις μας δίδαξε πολλά πράγματα».
«Έχοντας περάσει στην ιστορία αυτός ο κορυφαίος αγώνας, θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ ένα-ένα όλα τα μέλη της ομάδας του Car Center για την εξαιρετική υποστήριξη, τεχνική και ψυχολογική, όλες τις ημέρες διεξαγωγής του. Επίσης να συμπληρώσω ότι κάθε ένας ακόμα αγώνας στο πλευρό του Νώντα, μας ‘’δένει’’ ακόμα περισσότερο σαν πλήρωμα αναδεικνύοντας την αποτελεσματικότητά μας και την εκατέρωθεν εμπιστοσύνη.»
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.