EKO Ράλλυ Ακρόπολις-ΕΔ6: Tanak και Fourmaux περνούν εμπρός από τον Ogier

Μεγάλη αλλαγή επικεφαλής στη γενική κατάταξη είδε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 σε μία από τις καινούργιες ειδικές διαδρομές για φέτος, στο Στείρι. Ο Ott Tanak πέρασε στην πρωτοπορία της γενικής κατάταξης με το Hyundai i20 N Rally1, έπειτα από έξι ειδικές διαδρομές, γράφοντας χρόνο 13 δλ. ταχύτερο από αυτόν που κατάφερε ο πρώην επικεφαλής του αγώνα Sebastien Ogier (Toyota Gazoo Racing).
Μάλιστα, ο Γάλλος δεν έχασε μόνο μία, αλλά δύο θέσεις, καθώς ο Adrien Fourmaux σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε ειδική διαδρομή για τρίτη φορά σήμερα, και δεύτερη συνεχόμενη στο Στείρι, έπειτα από την επικράτησή του στη Θήβα (ΕΔ5). Καθώς η ειδική είχε αρκετά χαλαρό χώμα, ο Fourmaux ευνοήθηκε από τη θέση εκκίνησης που έχει (7ος), καθώς οι προπορευόμενοι έχουν καθαρίσει αρκετά το δρόμο. Αλλά τα Hyundai ήταν ταχύτατα στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές.
Αντιθέτως, ο Ogier ανέφερε ότι δεν έβρισκε καθόλου πρόσφυση στο μπόσικο χώμα. Τώρα, ο Γάλλος έχει βρεθεί 10 δλ. πίσω από τον Tanak και 5 δλ. πίσω από τον Fourmaux. Πέραν της απώλειας της πρωτοπορίας, η Toyota Gazoo Racing δέχθηκε διπλό πλήγμα, πριν και κατά τη διάρκεια της ΕΔ6. Ο Kalle Rovanpera είχε ανέβει στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, αλλά αντιμετώπιζε δυσκολίες με το στρεβλωμένο από τα χτυπήματα στους Αγίους Θεοδώρους Toyota GR Yaris Rally1.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Στο Στείρι, τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα για τον Φινλανδό, ο οποίος είχε κλατάρισμα ελαστικού, χωρίς να χτυπήσει κάτι όπως ανέφερε, και αναγκάστηκε να σταματήσει για να το αντικαταστήσει, χάνοντας δύο λεπτά. Αυτό τον έριξε στη 8η θέση, μόλις 7 δλ. εμπρός από τον Thierry Neuville, που είχε δύο αστοχίες ελαστικών σε διαδοχικές ειδικές διαδρομές (ΕΔ4 και ΕΔ5).
Επίσης, ενώ μετά το τέλος της ΕΔ5 στη Θήβα, o Sami Pajari βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, ο νεαρός Φινλανδός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω διαρροής λαδιού στο Toyota GR Yaris Rally1 στην απλή διαδρομή προς το Στείρι. Τα δύο αυτά συμβάντα προώθησαν τον Elfyn Evans στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, με τον Ουαλό να δυσκολεύεται, καθώς εκκινεί πρώτος σήμερα και καθαρίζει το δρόμο για τους υπόλοιπους. Δεδομένου αυτού, η θέση του είναι καλή, αλλά απέχει πάνω από ένα λεπτό από την κορυφή.
Επίσης, τα προαναφερθέντα περιστατικά ευνόησαν τον Gregoire Munster, ο οποίος έχει ανέβει στην 5η θέση της γενικής κατάταξης με το Ford Puma της Μ-Sport, μόλις 20 δλ. πίσω από τον Evans, έχοντας γράψει τον 3ο ταχύτερο χρόνο στο Στείρι. Επωφελημένος είναι και ο επικεφαλής της κατηγορίας WRC2, Oliver Solberg, ο οποίος ανέβηκε στην 6η θέση της γενικής κατάταξης
Αυτή τη στιγμή υπάρχει μία τετραπλή μάχη για την 7η θέση, καθώς ο Ιάπωνας οδηγός της Toyota, μαζί με τους Rovanpera, Martins Sesks (M-Sport Ford), και Neuville βρίσκονται εντός 13 δλ. μεταξύ τους.
ΕΔ1 – Υπερειδική Ζαππείου: Ταχύτεροι οι Ogier και Tanak – Κόλλησαν στην κίνηση τα αγωνιστικά
ΕΔ2 – Άγιοι Θεόδωροι 1: Παραμένει στην κορυφή ο Ogier, κλατάρισμα για Katsuta, McErlean και Sesks
ΕΔ3 – Λουτράκι: Ταχύτερος ο Fourmaux, o Neuville επικεφαλής γενικής κατάταξης
ΕΔ4 – Άγιοι Θεόδωροι 2: Κλατάρισμα για τον Neuville, ο Ogier επικεφαλής
ΕΔ5 – Θήβα: Αντεπίθεση Hyundai με Fourmaux και Tanak
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.