Extreme E-Qiddiya: Ντεμπούτο με νίκη για την KMS – motorone.gr

Ο τελικός γύρος αγώνα στην ιστορία του Extreme E, του off road Πρωταθλήματος με ηλεκτρικά οχήματα που θα αντικατασταθεί από το Extreme H, με οχήματα καύσιμου υδρογόνου διοργανώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο στην Qiddiya της Σαουδικής Αραβίας.
H Kristofferson Motorsport (KMS), η ομάδα του Σουηδού 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Rallycross, Johan Kristofferson (ο οποίος πλαισιώνεται από την Mikaela Ahlin-Kottulinsky) έκανε το ντεμπούτο της στο Extreme E στο Desert X Prix της Qiddiya και κατέκτησε τη νίκη στον πρώτο αγώνα.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Μπορεί να είναι μια νέα ομάδα, αλλά ήταν η 10η νίκη στο θεσμό για τον Johan Kristoffersson και ήταν η 7η που μοιράστηκε με την Mikaela Ahlin-Kottulinsky. Στον αγώνα Redemption, για τις τέσσερις ομάδες που δεν κατάφεραν να προκριθούν στον τελικό μετά τα προκριματικά, ο Kevin Hansen της Jameel Motorsport έκανε μια δυνατή εκκίνηση και πήρε νωρίς το προβάδισμα.
Ανταγωνιζόμενος με ένα εφεδρικό αυτοκίνητο μετά από ένα ατύχημα με πολλές τούμπες για τη Molly Taylor (η οποία ευτυχώς δεν τραυματίστηκε), ο Hansen και η ομάδα του δεν φάνηκαν να επηρεάζονται και μπήκαν στη μέση του αγώνα με προβάδισμα 2,822 δευτερολέπτων έναντι του Tommi Hallman της JBX Powered by Team Monaco.
Ο Hallman πλησίαζε τον Timo Scheider της Carl Cox Motorsport προς το τέλος του δεύτερου γύρου, αλλά ένα τετ-α-κέ του Γερμανού στην πύλη 19 σταμάτησε την επίθεσή του. Μετά την αλλαγή οδηγού, η αναπληρωματική οδηγός Claire Schonborn -που αντικατέστησε την Molly Taylor- μπήκε στην πίστα για τους πρώτους της γύρους στο Extreme E.
Ωστόσο, η απειρία της δεν φάνηκε και αξιοποίησε το προβάδισμα που είχε αναπτύξει ο Hansen στους πρώτους γύρους για να περάσει τη γραμμή τερματισμού με διαφορά 7 δευτερολέπτων από την οδηγό της JBX Christine GZ.
Ο τελικός ξεκίνησε με ένταση, με τη Laia Sanz της ομάδας του Carlos Sainz Sr να κάνει μια δυνατή εκκίνηση από την αριστερή πλευρά για να πάρει νωρίς το προβάδισμα. Ο Kristoffersson δεν το έβαλε κάτω όμως, παίρνοντας την εσωτερική γραμμή, κατάφερε να περάσει πρώτος στο τέλος της παρατεταμένης, αλλά στενής πρώτης στροφής.
Κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος, τα δύο οχήματα ήρθαν σε επαφή δύο φορές, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο της Acciona Sainz να υποστεί ζημιά στην πίσω δεξιά ανάρτηση, η οποία έθεσε τέλος στον αγώνα της ισπανικής ομάδας.
Μετά από αυτό, η KMS είχε τον έλεγχο, με τον Kristoffersson να εισέρχεται στη ζώνη αλλαγής οδηγού με προβάδισμα 4,886 δευτερολέπτων. Η ομάδα EVEN, την οποία λειτουργεί η KMS, διατήρησε τη 2η θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τερματίζοντας, 6,235 δευτερόλεπτα πίσω, αφού η Ahlin-Kottulinsky ανέλαβε το αυτοκίνητο της KMS και η Hedda Hosas ανέλαβε το αυτοκίνητο της EVEN από τον Ole Christian Veiby.
Οι Andreas Bakkerud και Catie Munnings της ομάδας Hansen έκαναν έναν ήσυχο αγώνα και τερμάτισαν στην 3η θέση, αποφεύγοντας το δράμα της πρώτης στροφής και διατηρώντας σταθερό ρυθμό μέχρι το τέλος.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.