F1: Οι οδηγοί ζητούν αλλαγές στις υποδείξεις προς τους αγωνοδίκες – motorone.gr
Το περιστατικό της πρώτης στροφής του Grand Prix Σάο Πάολο, όπου συγκρούστηκαν οι Oscar Piastri, Andrea Kimi Antonelli, και Charles Leclerc, βρέθηκε στο επίκεντρο την Τετάρτη πριν από το GP Λας Βέγκας και η ποινή 10 δλ. που επιβλήθηκε στον Αυστραλό οδηγό της McLaren προκάλεσε αντιδράσεις από άλλους οδηγούς της Formula 1.
Από την πρώτη στιγμή, ο Leclerc είχε δηλώσει ότι η ευθύνη για το περιστατικό δεν θα πρέπει να αποδοθεί ολόκληρη στον Piastri. Τώρα, ο Carlos Sainz ζήτησε να επανεξεταστούν οι υποδείξεις σύμφωνα με τις οποίες οι αγωνοδίκες κρίνουν τα περιστατικά που προκύπτουν από τις μάχες στην πίστα. Ο Ισπανός έχει ο ίδιος εμπλακεί σε πολλά συμβάντα στους τελευταίους αγώνες, στα οποία πολλές φορές επιβλήθηκαν ποινές οι οποίες δεν ήταν σύμφωνες με τη λογική.
Ο Sainz δήλωσε: «Νομίζω ότι πρέπει να το συζητήσουμε επειγόντως και να προσπαθήσουμε να το λύσουμε, γιατί για μένα το γεγονός ότι ο Oscar δέχτηκε ποινή στη Βραζιλία είναι απαράδεκτο, ειλικρινά, για την κατηγορία στην οποία ανήκουμε, που είναι η κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού».
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
«Δεν θα εξηγήσω το λόγο, νομίζω ότι όλοι είδατε τι συνέβη. Νομίζω ότι όλοι όσοι έχουν δει αγώνες ξέρουν ότι δεν φταίει καθόλου ο Oscar. Όλοι όσοι έχουν πραγματικά οδηγήσει αγωνιστικό αυτοκίνητο ξέρουν ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να αποφύγει το ατύχημα εκεί».
«Για μένα, είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω. Δεν κατάλαβα την ποινή μου στο Zandvoort. Δεν κατάλαβα γιατί ο Ollie (Bearman) έλαβε ποινή όταν συγκρουστήκαμε στη Monza. Δεν άξιζε αυτή την ποινή και του το είπα αμέσως μετά τον αγώνα. Δεν κατάλαβα πώς έλαβα ποινή 10 δλ. στο Austin (για τη σύγκρουση με τον Antonelli). Και μετά η κατάσταση στη Βραζιλία. Φέτος δεν υπήρξε ένα, αλλά πολλά περιστατικά που, για μένα, απέχουν πολύ από εκεί που θα έπρεπε να βρίσκεται το άθλημα».
Όταν ο Sainz ρωτήθηκε τι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν, αποκρίθηκε: «Είναι δύσκολο να κρίνουμε, γιατί μπορεί να έχει και τα δύο αποτελέσματα. Μπορείς να επικρίνεις τον τρόπο με τον οποίο είναι γραμμένες οι οδηγίες. Ζητάμε από τους αγωνοδίκες να εφαρμόζουν αυτές τις οδηγίες με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυστηρότητα και οι αγωνοδίκες απλώς κάνουν τη δουλειά τους ή οι οδηγίες είναι απλώς οδηγίες και οι αγωνοδίκες πρέπει να τις θεωρούν ως τέτοιες και όχι ως κάτι απόλυτο».
«Δεν είμαι σίγουρος ποια είναι η λύση. Νομίζω ότι πρέπει να το συζητήσουμε όλοι μαζί. Είναι πολύ σαφές για μένα ότι μετά από αυτό που είδα στη Βραζιλία, κάτι δεν λειτουργεί σωστά, αν σκεφτούμε ότι πρέπει να επιβληθεί ποινή 10 δευτερολέπτων σε κάποιον που δεν έφταιξε σε τίποτα σε αυτά που έκανε».
«Ένα άλλο πράγμα με το οποίο δυσκολεύομαι είναι τα μπλοκαρίσματα φρένων. Νομίζω ότι κάθε φορά που βλέπουμε ένα μπλοκάρισμα, οι αγωνοδίκες το ερμηνεύουν αμέσως ως απώλεια ελέγχου. Και ένα μπλοκάρισμα δεν σημαίνει πάντα απώλεια ελέγχου. Μπορείς να μπλοκάρεις και να πετύχεις την κορυφή της στροφής».
«Μπλόκαρα τα φρένα μου στο Austin ως αντίδραση σε μια κίνηση που έκανε ο Kimi. Και ο Oscar αντέδρασε και μπλόκαρε στη Βραζιλία επίσης ως αντίδραση. Δεν είναι λοιπόν ότι ήμασταν εκτός ελέγχου και ότι θα χάναμε την κορυφή της στροφής, θα συγκρουόμασταν και θα προκαλούσαμε ένα τεράστιο ατύχημα. Νομίζω ότι είναι επίσης κάτι που πρέπει να επανεξεταστεί».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




