F1: Ο Lando Norris επικρατεί στο επεισοδιακό σπριντ του GP Σάο Πάολο – motorone.gr
Ο Lando Norris έγινε ο πρώτος οδηγός που κατάφερε να μετατρέψει την pole position σε νίκη στα πέντε σπριντ της Formula 1 που έχουν διεξαχθεί στο Interlagos από το 2021. Ωστόσο, ο Βρετανός οδηγός της McLaren ίδρωσε για να φέρει αυτό το αποτέλεσμα στο σπριντ του Grand Prix Σάο Πάολο, καθώς είχε κολλημένο πίσω του στους τελευταίους γύρους τον Andrea Kimi Antonelli, ο οποίος είχε DRS, αλλά δεν κατάφερε να τον περάσει εντέλει.
Στο σπριντ του Interlagos, ίσως εκτυλίχθηκε άλλο ένα σημαντικό επεισόδιο στις προσπάθειες του Oscar Piastri να κατακτήσει τον τίτλο, καθώς με το ατύχημα που είχε, δεν κατάφερε να σημειώσει βαθμούς.
Στον 6ο γύρο, ο Αυστραλός πάτησε -λίγο- στο βρεγμένο kerb στην εσωτερική της 3ης στροφής στον 6ο γύρο, γλίστρησε, έχασε το πίσω μέρος της McLaren, το κράτησε για λίγο, αλλά μετά το μονοθέσιο γύρισε, και προσέκρουσε στα προστατευτικά ελαστικά εγκαταλείποντας. Λίγα μέτρα νωρίτερα, ο Norris είχε πατήσει επίσης στο kerb και είχε φέρει νερά στην αγωνιστική γραμμή σε αυτό το σημείο.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Drama in #F1Sprint as Piastri crashes out! 😮#F1 #BrazilGP pic.twitter.com/rRbfLf6SLQ
— Formula 1 (@F1) November 8, 2025
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το Σπριντ του GP Σάο Πάολο
Πίσω από τον Piastri, οι Nico Hulkenberg και Franco Colapinto πάτησαν και αυτοί στο βρεγμένο kerb στο ίδιο σημείο και προσέκρουσαν και εκείνοι στα προστατευτικά ελαστικά. Αυτό προκάλεσε την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας και τη διακοπή του σπριντ με κόκκινη σημαία.
Ο Hulkenberg χτύπησε με λιγότερη ορμή, και κατάφερε να επιστρέψει στα pits με κατεστραμμένες εμπρός και πίσω αεροτομές, με τους μηχανικούς της Sauber να τις αντικαθιστούν κατά τη διάρκεια της κόκκινης σημαίας. Ο Colapinto χτύπησε με πολύ περισσότερη δύναμη και έδειχνε λίγο ζαλισμένος αρχικά.
Piastri
Hulkenberg
Colapinto
One corner, three crashes 💥#F1Sprint #BrazilGP pic.twitter.com/do5x7mtk4N
— Formula 1 (@F1) November 8, 2025
Αυτό έκανε το σπριντ αρκετά στρατηγικό. Ο Norris είχε εκκινήσει με τα ελαστικά μέσης γόμας, στην επανεκκίνηση τοποθέτησε τα μαλακά ελαστικά, τα οποία αναπτύσσουν γρήγορα θερμοκρασία αλλά δεν είχαν την απαιτούμενη αντοχή. Ο Norris ευνοήθηκε από το γεγονός ότι η διεύθυνση αγώνων αποφάσισε να δώσει εν κινήσει επανεκκίνηση για να διατηρηθεί επικεφαλής. Αλλά από τον 17ο από τους 24 συνολικά γύρους του σπριντ, ο Norris δυσκολεύτηκε με graining στα ελαστικά του πίσω άξονα.
Πίσω του, οι δύο Mercedes είχαν κάνει την αλλαγή από τη μαλακή στη μέση γόμα κατά τη διάρκεια της κόκκινης σημαίας. Ο George Russell είχε επιτεθεί στον Andrea Kimi Antonelli στην επανεκκίνηση, αλλά ο Ιταλός είχε τη δυνατότητα να παραμείνει μπροστά και βρέθηκε στο DRS του Norris στους τελευταίους γύρους. Βρισκόταν όμως συνήθως πολύ πίσω στην αρχή της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού για να επιχειρήσει κάποια κίνηση.
Ο Norris, με αυτή τη νίκη και το ατύχημα του Piastri επέκτεινε τη διαφορά του από τον team-mate του στην κορυφή της βαθμολογίας στους 9 βαθμούς ενόψει του αυριανού αγώνα. Ο Piastri θα κληθεί να ανακάμψει. Πολύ καλό αποτέλεσμα είχε και η Mercedes, καταλαμβάνοντας τις υπόλοιπες δύο θέσεις του άτυπου βάθρου και σημειώνοντας 13 βαθμούς, για να ανακτήσει τη 2η θέση στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Ο Antonelli πραγματοποίησε ένα πολύ ώριμο σπριντ, έχοντας αποκρούσει σθεναρά την επίθεση του Piastri στην πρώτη στροφή. Είχε δυνατό ρυθμό και πέραν από την επανεκκίνηση, ο team-mate του, Russell δεν είχε τη δυνατότητα να τον πιέσει. Αυτή η δεύτερη θέση είναι ο καλύτερος τερματισμός του Antonelli στην F1, που ανταποκρίθηκε πολύ καλά στις προκλητικές συνθήκες με την πίστα να είναι νωπή.
Η Mercedes ήταν πολύ ανταγωνιστική, καθώς επηρεάστηκε λιγότερο από την ανασήκωση του πίσω μέρους του μονοθεσίου από το έδαφος που έχουν αναγκαστεί να κάνουν όλες οι ομάδες στο Interlagos λόγω των ανομοιομορφιών του ασφαλτοτάπητα. Τη γερμανική ομάδα βοήθησε επίσης η επιλογή ελαστικών, οι χαμηλές θερμοκρασίες, και ίσως και οι ισχυροί άνεμοι, που έδειναν να επηρεάζουν περισσότερο την απόδοση της McLaren.
Ο Max Verstappen ήταν πολύ απογοητευμένος από τη συμπεριφορά της Red Bull στο πρώτο stint με τη μαλακή γόμα, καθώς η Red Bull επέλεξε στήσιμο με χαμηλό αεροδυναμικό φορτίο, το οποίο είχε δείξει από χθες ότι δεν λειτουργούσε. Ο Ολλανδός ανέφερε σε έναν θερμόαιμο διάλογο με τον μηχανολόγο κατά την κόκκινη σημαία ότι το μονοθέσιο αναπηδούσε παντού.
Ο Verstappen είχε καλό ρυθμό προς το τέλος, αλλά δεν κατάφερε να πλησιάσει τις Mercedes. Η Red Bull άλλαξε το στήσιμο στο μονοθέσιο του Yuki Tsunoda για να δοκιμάσει ρυθμίσεις υψηλότερου φορτίου ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών.
Ο Charles Leclerc κατάφερε να προσπεράσει τον Fernando Alonso μόλις 2 γύρους πριν από το τέλος του σπριντ για την 5η θέση έπειτα από μία μάχη μεταξύ τους που είχε ξεκινήσει από την εκκίνηση. Με αυτό τον τρόπο, ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari εξασφάλισε τους πρώτους βαθμούς του φέτος σε σπριντ, έχοντας κάνει τη μετάβαση από τη μαλακή στη μέση γόμα.
Αλλά η Ferrari δεν είχε καλή τελική ταχύτητα στις ευθείες με τη μεγάλη πίσω αεροτομή και συνήθως το μονοθέσιό της δεν αποδίδει καλά με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Η Aston Martin σίγουρα επηρεάστηκε λιγότερο από το ανασήκωμα του πίσω μέρους.
Ο Alonso έκανε κακή εκκίνηση, αλλά πολύ καλή επανεκκίνηση και έδωσε σκληρή μάχη με τον Verstappen για πολλές στροφές. Ωστόσο, στη συνέχεια η Aston Martin διέταξε τον Ισπανό να κάνει lift & coast, ενδεχομένως έχοντας εφοδιάσει το μονοθέσιο με λιγότερα καύσιμα, περιμένοντας πιο βρεγμένη πίστα.
Ο Alonso έκανε ό,τι μπορούσε για να διατηρήσει πίσω του τις Ferrari και τερμάτισε μεταξύ τους, στην 6η θέση, εμπρός από τον Lewis Hamilton που έκανε εξαιρετική εκκίνηση κερδίζοντας τρεις θέσεις, για να ανέβει από 11ος στην 8η θέση.
Lewis with a great start to #F1Sprint 👏👏 #F1 #BrazilGP @ScuderiaFerrari pic.twitter.com/zim0ZrGHMx
— Formula 1 (@F1) November 8, 2025
Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Pierre Gasly, σημειώνοντας τους πρώτους βαθμούς της Alpine από το GP Βελγίου, δηλαδή 8 αγώνες πριν, έχοντας προσπεράσει τον Lance Stroll. Η Alpine ήταν άλλο ένα μονοθέσιο που δεν επηράστηκε αρνητικά από την ανασήκωση του πίσω μέρους στο Interlagos.
Το φινάλε του σπριντ ήταν δραματικό, όταν στην έναρξη του τελικού γύρου, ο Gabriel Bortoleto προσπάθησε να επιτεθεί στον Alex Albon για τη 10η θέση. Ο Βραζιλιάνος άργησε πάρα πολύ να κλείσει το DRS της Sauber, και όταν πήγε να κινηθεί προς την εσωτερική δεν είχε πρόσφυση στον πίσω άξονα. Ο Bortoleto έχασε το πίσω μέρος, χτύπησε στον εσωτερικό τοίχο (με ορμή 34 G), το μονοθέσιο απογειώθηκε και προσέκρουσε με ακόμη περισσότερη ορμή 57 G στα προστατευτικά ελαστικά της εξωτερικής, με αποτέλεσμα να σπάσει και η κολόνα του τιμονιού.
Some more angles on that Bortoleto crash 😵#F1Sprint #BrazilGP pic.twitter.com/TEuJioCDcw
— Formula 1 (@F1) November 8, 2025
Ο Bortoleto ανέφερε στον ασύρματο ότι ήταν εντάξει και κατευθύνθηκε κατευθείαν στο ιατρικό κέντρο της πίστας για προληπτικούς ελέγχους, όπου διαπιστώθηκε ότι είναι καλά και δεν έχει τραυματιστεί. Η Sauber θα προσπαθήσει να προετοιμάσει μονοθέσιο με το εφεδρικό monocoque για τον Βραζιλιάνο εγκαίρως για τις κατατακτήριες δοκιμές.
That was a big crash 💥
Huge relief to know Gabi is all right 🙏#F1Sprint #BrazilGP pic.twitter.com/NNxKKSopr4
— Formula 1 (@F1) November 8, 2025
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.










