F1: Στο στόχαστρο του Frederic Vasseur μηχανολόγος πίστας της Ferrari;

Δοκιμάζουμε το υβριδικό Audi A5 2.0 TDI quattro με τους 204 ίππους


Είχαμε αναφέρει έπειτα από το GP Σιγακπούρης ότι ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Frederic Vasseur, είχε δηλώσει ότι η ομάδα δεν καταφέρνει να αντλήσει το μέγιστο από το μονοθέσιό της από τη λειτουργία της στην πίστα. Το βαθύτερο πρόβλημα του μονοθεσίου είναι η έλλειψη ακαμψίας του πίσω άξονα, η οποία δεν έχει επιλυθεί με τις αναβαθμίσεις του GP Βελγίου. Παράλληλα, έχοντας στρέψει πόρους προς αυτήν, η Ferrari έχει μείνει πίσω στην αεροδυναμική εξέλιξη.

Ωστόσο, ο Vasseur προτίμησε να στρέψει την ευθύνη στην ομάδα μηχανολόγων που βρίσκεται στην πίστα. Η Coriere dello Sport αναφέρει ότι ο Γάλλος δεν είναι ευχαριστημένος με τoν τρόπο που διαχειρίζεται την κατάσταση ο επικεφαλής μηχανολογίας πίστας της ιταλικής ομάδας, Matteo Togninalli. Ο Ιταλός είχε βρεθεί στο στόχαστρο έπειτα από τον διπλό αποκλεισμό για τεχνικούς λόγους στο GP Κίνας, αλλά κατάφερε να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη του αναπληρωτή διευθυντή ομάδας Jerome D’Ambrosio και του τεχνικού διευθυντή Loic Serra.

Ωστόσο, η Ferrari έχει κάνει αρκετά λάθη στη διαχείριση των αγωνιστικών Σαββατοκύριακων. Το δημοσίευμα κάνει λόγο για τεταμένες σχέσεις εντός της ομάδας, λάθη στο στήσιμο των μονοθεσίων, τις τροποποιήσεις και την εκτέλεση των τριημέρων. Επίσης, τα προβλήματα με την απόσταση από το έδαφος του μονοθεσίου, οδήγησαν τη FIA να επιβλέπει πιο προσεκτικά τη φθορά της σανίδας νομιμότητας στο δάπεδο του ιταλικού μονοθεσίου. Αυτό έκανε τη Ferrari να είναι ακόμη πιο συντηρητική στις επιλογές της και να χρησιμοποιήσει δραστικούς τρόπους για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

F1 JAPANESE GRAND PRIX 2024

Στο GP Ισπανίας, οι οδηγοί έκαναν εκτεταμένο lift & coast (σήκωναν το πόδι τους από το γκάζι πολύ πριν από τις ζώνες πέδησης), στο GP Ουγγαρίας η ομάδα αύξησε σημαντικά τις πιέσεις των ελαστικών για να ανυψώσει το μονοθέσιο, επηρεάζοντας αρνητικά τη συμπεριφορά του.

Είδαμε επίσης στη Σιγκαπούρη ότι η Ferrari δεν είχε υπολογίσει σωστά τον αντίκτυπο που θα είχε στις θερμοκρασίες των φρένων ο διαταραγμένος αέρας που αφήνουν πίσω τους προπορευόμενα μονοθέσια, γεγονός που ανάγκασε τους οδηγούς της Scuderia να αναγκάζονται να τα προστατεύσουν με lift & coast από την αρχή του αγώνα.

F1 SINGAPORE GRAND PRIX 2025

Υπάρχει επίσης μόνιμο και άλυτο φέτος στο Maranello πρόβλημα της ανάπτυξης επαρκούς θερμοκρασίας στα ελαστικά, ιδίως στις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς και τακτικές (αναμονή στην ουρά του pit lane), τις οποίες επέκρινε ο Lewis Hamilton, καθώς πιστεύει ότι χειροτερεύουν την κατάσταση σε αυτό τον τομέα.

Είναι αυτή μία ακόμη αβάσιμη επίθεση του ιταλικού Τύπου σε συγκεκριμένους τεχνικούς της Ferrari, την οποία είχε επικρίνει δριμύτατα ο Vasseur στις αρχές του καλοκαιριού, ή μήπως πρέπει ο Matteo Togninalli όντως να φοβάται για τη θέση του; Μένει να διαπιστωθεί.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων