F1: Τα καλύτερα στιγμιότυπα του GP Ουγγαρίας

Το γεγονός ότι ο Lando Norris έπεσε στην 4η θέση στους πρώτους γύρους του Grand Prix Ουγγαρίας και δεν είχε τη δυνατότητα να προσπεράσει τον George Russell, αποδείχθηκε να είναι ο παράγοντας που του εξασφάλισε τη νίκη στον τελευταίο αγώνα πριν από το θερινό διάλειμμα στη φετινή σεζόν της Formula 1.
Με τον Norris να μην έχει να χάσει πολλά από την 4η θέση, η McLaren του πρότεινε να ακολουθήσει στρατηγική ενός pit stop. Όπως φανέρωνε η απόκρισή του στην πρόταση του pit wall, «ναι, γιατί όχι;» ο Βρετανός δεν περίμενε αυτή η στρατηγική να του φέρει τη νίκη. Ωστόσο, ο team-mate του, Oscar Piastri, έχασε πολύ χρόνο πίσω από τον Charles Leclerc, poleman και επικεφαλής του αγώνα στα δύο πρώτα stint.
O Norris διαχειρίστηκε άψογα τα ελαστικά του με το ικανότατο σε αυτό τον τομέα μονοθέσιο της McLaren και κατάφερε να διατηρήσει πίσω του στους τελευταίους γύρους τον Piastri, ο οποίος δεν κατάφερε να τον απειλήσει ποτέ πραγματικά. Αντιθέτως, σε μία κίνηση απελπισίας στον προτελευταίο γύρο, μπλόκαρε τα φρένα του και παραλίγο να προκαλέσει σύγκρουση μεταξύ των δύο McLaren.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Norris θα πάει για διακοπές γνωρίζοντας ότι μείωσε τη διαφορά στους 9 βαθμούς από τον Piastri, έχοντας κατακτήσει τη 200ή νίκη της McLaren, η οποία σημείωσε για πρώτη φορά από το 1988 τέσσερα «1-2» σε διαδοχικούς αγώνες. Παράλληλα, η McLaren ήταν άψογη και στα pit stop, με δύο αλλαγές ελαστικών κάτω από τα 2 δλ., να είναι οι ταχύτερες της χρονιάς.
Ο Piastri θα πρέπει να είναι πικραμένος, που ενώ ακολούθησε την θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική, και βρισκόταν σε πιο δυνατή θέση στα αρχικά στάδια του αγώνα, κατέληξε να χάσει από τον team-mate του. Ο George Russell επέστρεψε στο βάθρο, έχοντας περάσει τον Charles Leclerc, ο οποίος από τον εκνευρισμό του που έχασε και το βάθρο, ενώ αρχικά κυνηγούσε τη νίκη, ήταν υπερβολικά σθεναρός στην υπεράσπιση της θέσης του και δέχθηκε ποινή 5 δλ.
Η Ferrari ανέφερε ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα στο πλαίσιο του μονοθεσίου του Leclerc γύρω στον 40ό γύρο, και για αυτό έχασε τόσο πολύ ρυθμό στο τρίτο stint. Είναι αυτή η πραγματική αιτία; Ίσως η Ferrari να έπαιζε με τις πιέσεις τον ελαστικών για να περιορίσει τη φθορά του δαπέδου. Ο Fernando Alonso πέτυχε με την Aston Martin το καλύτερο φετινό αποτέλεσμά του (5ος) και το ίδιο και ο Gabriel Bortoleto με τη Sauber (6ος).
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.