F1: Η Cadillac υπέβαλε πειραματικό πλαίσιο σε crash test

H νεοσύστατη ομάδα της Cadillac δεν χάνει χρόνο ενόψει του ντεμπούτου της στη Formula 1 το 2026, καθώς αντιμετωπίζει πραγματικό αγώνα δρόμου με αντίπαλο τον χρόνο. Ήδη πριν από τις 7 Μαρτίου, που έπειτα από την παρέμβαση του Αμερικανικού Κογκρέσου, ανακοινώθηκε επίσημα η έγκριση συμμετοχής της αμερικανικής ομάδας, οι τεχνικοί της εργάζονται πυρετωδώς.
Η Cadillac που θα σημάνει την είσοδο του γίγαντα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας General Motors στη Formula 1, θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος, κιβώτια ταχυτήτων και αναρτήσεις της Ferrari για τις τρεις πρώτες σεζόν.
Ο Dan Towriss, που έχει αναλάβει την Andretti Global από τον Michael Andretti και την έχει μετονομάσει σε TWG, λειτουργεί με το ρόλο του διευθύνοντα συμβούλου. Επικεφαλής της ομάδας είναι ο Graeme Lowdon, ενώ τεχνικός διευθυντής ο Nick Chester. Ο πολύπειρος Pat Symonds ενεργεί ως εκτελεστικός σύμβουλος μηχανολογίας, ενώ μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ομάδας είναι ο Mario Andretti.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Οι τεχνικοί της ομάδας εργάζονται από μία βάση στο Silverstone και χρησιμοποιούν την αεροδυναμική σήραγγα της Toyota Gazoo Racing στην Κολωνία για την εξέλιξη του μονοθεσίου. Υπάρχουν φήμες που θέλουν την Cadillac να συνεργάζεται με την Dallara για την κατασκευή του πλαισίου.
Ωστόσο, η Cadillac υπέβαλε ήδη ένα πειραματικό πλαίσιο, το οποίο είναι πιο βαρύ από το στόχο που έχει θέσει στον εαυτό της η ομάδα, σε crash test, τα οποία πέρασε επιτυχώς. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Motorsport, ο στόχος της ομάδας είναι να συγκεντρώσει προσωπικό 600 ατόμων, αν και αυτή τη στιγμή διαθέτει περίπου τους μισούς από αυτούς.
Παράλληλα, έχει ξεκινήσει και η εξέλιξη της μονάδας ισχύος της General Motors για το 2029, με το ξεκίνημα κατασκευής ενός μονοκύλινδρου μοντέλου για δοκιμές, το οποίο θα πρέπει να είναι έτοιμο το Σεπτέμβριο, αν και η αμερικανική εταιρεία περιμένει να δει τις εξελίξεις για τους μελλοντικούς κινητήρες της Formula 1.
Αναφέρεται ότι η General Motors παρήγγειλε ήδη πάγκους στατικών δοκιμών κινητήρων από την αυστριακή εταιρεία AVL, η οποία ειδικεύεται σε εξοπλισμό αυτού του είδους. Η αμερικανική εταιρεία λειτουργεί υπό το budget cap που προβλέπεται από τους οικονομικού κανονισμούς της Formula 1 για νέους κατασκευαστές μονάδων ισχύος, που ανέρχεται σε 210 εκατομμύρια δολάρια πριν από την πρώτη τους σεζόν στο Πρωτάθλημα.
Το μεγάλο ερώτημα είναι ποιους οδηγούς θα παρατάξει η Cadillac. Ενώ υπήρξαν πολλές φήμες για τον Sergio Perez, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι εκπρόσωποι του Μεξικανού οδηγού βρίσκονται σε συνομιλίες με την ομάδα. Στην εκδήλωση παρουσίασης της ομάδας της Cadillac στα πλαίσια του GP Μαϊάμι, o μοναδικός οδηγός που έδωσε «το παρών» ήταν ο Mick Schumcaher, που ελπίζει να βρει τρόπο να επιστρέψει στο grid της F1.
Σε δυνατή θέση θα πρέπει να βρίσκεται και ο εφεδρικός οδηγός της Ferrari, Guanyu Zhou, καθώς ο Graeme Lowdon αποτελεί μέλος της ομάδας ανθρώπων που διαχειρίζεται την καριέρα του Κινέζου οδηγού. Μεταξύ των υποψηφίων βρίσκεται και ο Valtteri Bottas, όπως και ο εφεδρικός οδηγός της Aston Martin, Felipe Drugovich.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.