F1: Η Ferrari έχει αξιολογήσει 50 εμπρός αεροτομές για το 2026 – motorone.gr

F1 Ferrari front wing


Στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Ferrari για το τέλος της χρονιάς του 2025, ο τεχνικός διευθυντής της Scuderia, Loic Serra, μίλησε για το μονοθέσιο που προετοιμάζεται στο Maranello για τη σεζόν του 2026 στη Formula 1, η οποία σηματοδοτεί μεγάλες τεχνικές αλλαγές σε μονοθέσια και μονάδες ισχύος.

Ο Γάλλος τεχνικός εξήγησε ότι τα μονοθέσια του 2026, καθώς απομακρύνονται από τη φιλοσοφία του groung effect, θα λειτουργούν με εντελώς διαφορετικό τρόπο σε σχέση με αυτά που αντικαθιστούν, ξεκινώντας από τη διαχείριση της ροής του αέρα στο εμπρός μέρος. Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές περιοχές του μονοθεσίου όσον αφορά την αεροδυναμική, καθώς η εμπρός αεροτομή και το ρύγχος είναι τα πρώτα πράγματα που έρχονται σε επαφή με τον αέρα και διαμορφώνουν τη ροή για όλο το υπόλοιπο αμάξωμα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιταλικού AutoRacer, η Ferrari έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στο εμπρός τμήμα, το οποίο δεν ήταν το δυνατό της σημείο στο πρόσφατο παρελθόν. Πραγματοποιήθηκε μια σειρά δοκιμών, καθώς η διαχείριση των ροών κάτω από το ρύγχος έχει σημαντικές επιπτώσεις στο σχεδιασμό του αμαξώματος.

]]>

ΤΑ TOP NEWS ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι δοκιμάστηκαν 50 διαφορετικοί σχεδιασμοί εμπρός αεροτομών, στην αναζήτηση της ιδανικής διαμόρφωσης. Δεδομένης της μεγάλης σημασίας που θα έχει το 2026 η γρήγορη και αποτελεσματική εξέλιξη, η συσχετισμός μεταξύ των δεδομένων στην αεροδυναμική σήραγγα (και το CFD) και της πραγματικότητας στην πίστα θα είναι πολύ σημαντική.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο επικεφαλής της ομάδας, Frederic Vasseur, δήλωσε αισιόδοξος βλέποντας το πρόσφατο παρελθόν, αλλά επιβεβαίωσε ότι τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά με αυτά τα μονοθέσια: «Ο συσχετισμός πήγε καλά τα τελευταία χρόνια, δεν είχαμε προβλήματα. Είναι αλήθεια ότι θα πρέπει όλοι να τον ελέγξουμε, καθώς μιλάμε για νέους σχεδιασμούς και νέα ελαστικά. Είναι γνωστό ότι θα είναι ένα σημαντικό θέμα στις πρώτες δοκιμές στη Βαρκελώνη. Θα είναι διαφορετικά από το 2025, όπου είχαμε ένα σχεδιασμό που αποτελούσε συνέχεια της προηγούμενης χρονιάς».

Ο Vasseur δήλωσε επίσης ότι η Ferrari το 2026, θα είναι το πρώτο μονοθέσιο που έχει πραγματικά δημιουργηθεί υπό την τεχνική διεύθυνση του συμπατριώτη του στο Maranello: «Είναι περισσότερο το μονοθέσιο του Loic Serra. Δεν θέλω να αποφύγω τις ευθύνες μου, αλλά αν μιλάμε για τον Cardile, τότε πρέπει να μιλήσουμε και για τον Loic. Ο Enrico έφυγε από την ομάδα τον Ιούνιο του 2024» (για να πάει στην Aston Martin).

F1 Charles Leclerc (Ferrari) (2)

«Αυτό σημαίνει ότι όταν ο Loic μπήκε στην ομάδα, στις αρχές Οκτωβρίου 2024, το μονοθέσιο ήταν σχεδόν πλήρως σχεδιασμένο. Για αυτό και θύμωσα λίγο σε κάποιο σημείο της σεζόν, όταν ορισμένα μέσα ενημέρωσης κατηγόρησαν τον Loic: νομίζω ότι ήταν λίγο άδικο. Τελικά, το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς δεν είναι το πρώτο του “παιδί”, έχει ήδη άλλα πριν από αυτό, αλλά είναι το πρώτο πραγματικό project του Loic».

H Ferrari αποφάσισε στα τέλη Απριλίου να σταματήσει την αεροδυναμική εξέλιξη της φετινής SF-25. Ο Vasseur σχολίασε: «Σίγουρα η επιλογή που έγινε θα φέρει οφέλη. Το αν πήραμε το σωστό δρόμο ή όχι είναι μια άλλη ιστορία, και κανείς δεν μπορεί να το ξέρει σήμερα. Αλλά εξακολουθούμε να έχουμε ένα τεράστιο ρυθμό εξέλιξης σε σύγκριση με τα μονοθέσια του 2025, πράγμα που σημαίνει ότι η απόφαση να σταματήσουμε μετά από 5-6 αγώνες ήταν δύσκολη, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι ήταν η σωστή».


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων