F1: Η Mercedes-AMG γιορτάζει 500 συμμετοχές ως το επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας – motorone.gr
Στο φετινό Grand Prix της F1 των Ηνωμένων Πολιτειών στο Austin (Τέξας) η Mercedes-AMG γιορτάζει και επίσημα την 500η συμμετοχή της ως το Επίσημο Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Για την επετειακή του εμφάνιση, το επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας της FIA F1 θα έχει ειδικό σχεδιασμό με τον χαρακτηριστικό αριθμό «500».
Η πρώτη συμμετοχή οχήματος της Mercedes ως αυτοκίνητο ασφαλείας χρονολογείται στις 30 Ιουνίου 1996 – 29 χρόνια πριν – στη πίστα του Magny-Cours στην Γαλλία.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Από τότε έχουν χρησιμοποιηθεί συνολικά 13 διαφορετικά μοντέλα της μάρκας για αυτόν τον σκοπό:
- 1996: Mercedes-Benz C 36 AMG (W202)
- 1997 – 1999: Mercedes-Benz CLK 55 AMG (C208)
- 2000: Mercedes-Benz CL 55 AMG (C215)
- 2001 – 2002: Mercedes-Benz SL 55 AMG (R230)
- 2003: Mercedes-Benz CLK 55 AMG (C209)
- 2004 – 2005: Mercedes-Benz SLK 55 AMG (R171)
- 2006 – 2007: Mercedes-Benz CLK 63 AMG (C209)
- 2008 – 2009: Mercedes-Benz SL 63 AMG (R230)
- 2010 – 2012: Mercedes-Benz SLS AMG (C197)
- 2012 (από το GP Γερμανίας) – 2014: Mercedes-Benz SLS AMG GT (C197)
- 2015 – 2017: Μercedes-AMG GT S (C190)
- 2018 – 2021: Μercedes-AMG GT R (C190)
- 2022 – σήμερα: Μercedes-AMG GT Black Series (C190)
Η Mercedes-Benz C 36 AMG (1996).
Η Mercedes-Benz CLK 55 AMG
(1997 – 1999).
Η Mercedes-Benz CL 55 AMG
(2000).
Η Mercedes-Benz SL 55 AMG
(2001-2002).
Η Mercedes-Benz CLK 55 AMG (2003)
Η Mercedes-Benz SLK 55 AMG (2004-2005).
Η Mercedes-Benz CLK 63 AMG
(2006-2007).
Η Mercedes-Benz SL 63 AMG (2008-2009).
Η Mercedes-Benz SLS AMG (2010-2012).
Η Mercedes-Benz SLS AMG GT (2012-2014).
Η Mercedes-AMG GT S (2015-2017).
Η Mercedes-AMG GT R (2018-2021).
Το αυτοκίνητο ασφαλείας που βρίσκεται από το 2022 έως και σήμερα σε χρήση: η Mercedes-AMG GT Black Series.
Ο ρόλος του αυτοκινήτου ασφαλείας είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Μόλις προκύψει άμεσος κίνδυνος – για παράδειγμα, λόγω ενός ατυχήματος, ή λόγω ακραίων καιρικών συνθηκών – οι επόπτες του αγώνα καλούν το αυτοκίνητο ασφαλείας. Από τη στιγμή που αυτό θα μπει στην πίστα, είναι υπεύθυνο για τον ρυθμό του αγώνα, επιβραδύνοντας τα μονοθέσια και αδρανοποιώντας την όποια αγωνιστική δράση. Η ταχύτητα του αυτοκινήτου ασφαλείας καθορίζεται από τους επόπτες και εξαρτάται από την σοβαρότητα της κατάστασης.

Ο Bernd Maylander, πρώην οδηγός αγώνων, πρεσβευτής της μάρκας AMG και εξέχουσα προσωπικότητα στον τομέα της ασφάλειας για 25 χρόνια, βρίσκεται στο τιμόνι του επίσημου αυτοκινήτου ασφαλείας από το 2000. Μια ιδιαίτερη πρόκληση για τον ίδιο και την τεχνική ομάδα είναι να βρουν τον σωστό ρυθμό, ο οποίος θα είναι αρκετά αργός ώστε να εξασφαλιστεί η ασφάλεια στην πίστα, αλλά και αρκετά γρήγορος ώστε να διατηρούνται οι βέλτιστες συνθήκες λειτουργίας στα ελαστικά και τα φρένα των μονοθεσίων.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

















