F1: Με αναβαθμισμένο δάπεδο η Red Bull στο GP Μαϊάμι

Η Red Bull αποφάσισε να επισπεύσει ορισμένες αναβαθμίσεις στο δάπεδο της RB21 για το Grand Prix Μαϊάμι, σε μία προσπάθεια να βελτιώσει την απόδοση του μονοθεσίου της και να παραμείνει στη μάχη των τίτλων για τη φετινή σεζόν της Formula 1. Η ομάδα θα προβεί σε αυτή την αλλαγή παρά το γεγονός ότι θα υπάρχει μόνο μία περίοδος ελεύθερων δοκιμών στο Μαϊάμι για να αξιολογήσει το νέο δάπεδο, καθώς θα διεξαχθεί σπριντ το Σάββατο.
Οι αναβαθμίσεις, τις οποίες αποκάλυψε η ολλανδική De Telegraaf, θα βρίσκονται μόνο στο μονοθέσιο του Max Verstappen, ο οποίος απουσίαζε από τις καθιερωμένες συνεντεύξεις Τύπου της Πέμπτης στο Μαϊάμι, καθώς η φιλενάδα του, Kelly Piquet, βρίσκεται λίγο πριν τη γέννηση του πρώτου τους παιδιού (με κάποιους να αναφέρουν ότι γεννήθηκε ήδη). Ο Ολλανδός προσγειώθηκε στο Μαϊάμι περίπου στις 20:00 (τοπική ώρα) το απόγευμα της Πέμπτης.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Μιλώντας για τις προσδοκίες της Red Bull στο Μαϊάμι, o αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε: «Περιμένουμε υψηλότερες θερμοκρασίες και στα χαρτιά, αυτό δεν αποτελεί πλεονέκτημα για εμάς. Στην Jeedah ήμασταν 8 δέκατα πίσω από τη McLaren στην τρίτη περίοδο ελεύθερων ελεύθερων δοκιμών, σε σημαντικά πιο θερμές συνθήκες από ό,τι αργότερα στις κατατακτήριες δοκιμές».
«Εμείς και οι άλλοι ανταγωνιστές περιμέναμε ότι η McLaren θα απομακρυνόταν από όλους. Αλλά αυτό δεν συνέβη. Στο Μαϊάμι εξακολουθούμε να περιμένουμε ότι οι συνθήκες θα είναι περισσότερο υπέρ της McLaren. Η αποστολή μας μας αυτή τη στιγμή είναι να αναπτύξουμε ένα ευρύτερο πλαίσιο λειτουργίας για το μονοθέσιο, και να ελαττώσουμε ορισμένες αδυναμίες του για τους ευρωπαϊκού αγώνες, προκειμένου να βελτιώσουμε τη βασική του ταχύτητα».
O άλλος οδηγός της ομάδας, Yuki Tsunoda, δήλωσε ότι αποτελεί προτεραιότητα για τον ίδιο να βελτιώσει την απόδοσή του στο τελικό σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών: «Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, στους τελευταίους αγώνες, δεν ήμουν σε θέση να τα βάλω όλα μαζί στο Q3. Έχτισα περισσότερο μέσα από το Q1 και το Q2, και στο Q3 σίγουρα πιέζεις περισσότερο».
«Αλλά αν πιέσεις λίγο περισσότερο από ό,τι μπορεί να αντέξει το μονοθέσιο, ακόμη και 2% περισσότερο, αντιδρά εξαιρετικά διαφορετικά από ό,τι είχα συνηθίσει. Μέχρι στιγμής, δεν μπορώ να το προβλέψω ακόμα. Αυτό θα έρθει με την εμπειρία στη Red Bull, ελπίζω ότι θα έρθει με φυσικό τρόπο. Σίγουρα δεν μπόρεσα να αντλήσω την απόδοση στο Q3».
«Είναι κάτι που πρέπει να δουλέψω. Αν μπορώ να καταφέρω να βρεθώ υψηλότερα, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σημειώσω βαθμούς και μπορείς να είσαι πιο ευέλικτος με την ομάδα όσον αφορά τη στρατηγική. Οπότε, είναι σίγουρα ένας τομέας προτεραιότητας που πρέπει να δουλέψω. Απλά χρειάζεται περισσότερο χρόνο, υποθέτω, για να το συνηθίσω πλήρως».
«Το σημείο στο οποίο ξεκινάμε το τριήμερο είναι πάντα λίγο πιο κάτω από εκεί που θέλω να είμαι, ή από εκεί που ξεκινούσα στο FP1, οπότε χρειάζεται λίγο περισσότερος χρόνος για να χτίσω το ρυθμό σε νέες πίστες».
«Στις κατατακτήριες δοκιμές, τις περισσότερες φορές μέχρι στιγμής έχω βιώσει νέα συμπεριφορά από το μονοθέσιο και δεν είμαι πάντα σε θέση να την αντιμετωπίσω. Δεν θα έλεγα ότι το μονοθέσιο είναι πολύ δύσκολο απλά χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για να καθορίσω πού βρίσκεται το όριο».
Η Red Bull έδωσε στον Tsunoda την ευκαιρία να οδηγήσει ένα από τα παλαιότερα μονοθέσιά της (την RB19 του 2023) σε ένα ιδιωτικό τεστ στο Silverstone, μετά το GP Μαϊάμι. Ωστόσο, επειδή έβρεχε αρκετά, δεν έκανε πολλά χιλιόμετρα, αντιμετωπίζοντας και ένα μικρό πρόβλημα στο τέλος της ημέρας.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.