F1: Οι λόγοι πίσω από την κακή εμφάνιση της Red Bull στο GP Ουγγαρίας – motorone.gr

Το Grand Prix Ουγγαρίας ήταν χωρίς αμφιβολία ο χειρότερος αγώνας της Red Bull στη φετινή σεζόν της Formula 1. Ο Max Verstappen εκκίνησε 8ος και κατέληξε στην 9η θέση στον τερματισμό, έχοντας επιλέξει στρατηγική δύο pit stop, ενώ οι κοντινότεροι αντίπαλοί του είχαν προτιμήσει μία στάση στα pits. Εντέλει, η Red Bull κατέληξε να νικηθεί από ομάδες όπως οι Aston Martin, Sauber, πέραν από τη δική της μικρότερη ομάδα, τη Racing Bulls.
Ακόμα και με ένα pit stop όμως, o Verstappen δεν θα είχε απειλήσει τους πρωτοπόρους. Κατάφερε να κάνει δύο προσπεράσματα στους πρώτους γύρους, αλλά όταν έφτασε πίσω από τον Gabriel Bortoleto, που είχε DRS από τον Fernando Alonso, κόλλησε εκεί, χωρίς να έχει τη δυνατότητα να προσπεράσει. Η Red Bull αποφάσισε να τον δεσμεύσει σε στρατητική δύο pit stop καθώς τα ελαστικά του είχαν καταπονηθεί μέσα σε 18 γύρους.
Αλλά αυτό έφερε τον Verstappen πίσω στην πίστα ανάμεσα σε μονοθέσια που βρίσκονταν σε στρατηγική ενός pit stop και επέκτειναν το πρώτο τους stint. Ακόμα και με πιο φρέσκα ελαστικά, ο Verstappen δυσκολευόταν να σημειώσει πρόοδο στην κατάταξη. O Verstappen πήγε να βουτήξει στην εσωτερική του Lewis Hamilton στην 5η στροφή του 29ου γύρου και ο Βρετανός βγήκε εκτός πίστας για να αποφύγει επαφή.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Verstappen γλίτωσε οποιαδήποτε ποινή, καθώς ο Hamilton δεν ασχολήθηκε καν με την έρευνα των αγωνοδικών. Ο Ολλανδός επέκτεινε το δεύτερο stint του, αλλά ακόμη και με 8 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά, δεν είχε τη δυνατότητα να προσπεράσει τον Liam Lawson της Racing Bulls. Γνωρίζουμε από την αρχή της σεζόν ότι η RB21 δεν συμπαθεί τις παρατεταμένες στροφές, και το Hungaroring έχει πολλές από αυτές. Αλλά η κακή εμφάνιση της Κυριακής δεν οφείλεται μόνο σε αυτό.
O Verstappen δήλωσε: «Ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο και στον αγώνα ήταν το ίδιο. Απλά δεν υπήρχε καθόλου πρόσφυση και δυσκολευόμουν πολύ. Αυτό το Σαββατοκύριακο τίποτα δεν λειτούργησε δυστυχώς. Στο Spa είχαμε ένα πολύ πιο ανταγωνιστικό επίπεδο. Ξέρω ότι δεν βρισκόμαστε στο επίπεδο της McLaren, αλλά αυτό είναι κάτι λίγο παράξενο για εμάς και πρέπει να το ερευνήσουμε».
Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, σχολίασε για τον αγώνα του Verstappen: «Το ένα pit stop θα ήταν καλύτερο, γιατί τα προσπεράσματα ήταν πολύ δύσκολα. Ίσως να ερχόταν 6ος ή 5ος, αλλά η ταχύτητα… είναι αστείο, για 2-3 γύρους έκανε τους ίδιους χρόνους με τους πρωτοπόρους, αλλά πιστεύουμε ότι ξέρουμε τι πήγε στραβά».
«Στο πρώτο pit stop τα ελαστικά είχαν τελειώσει, και στο δεύτερο πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να προσπεράσουμε, αλλά όπως είδαμε για μερικούς γύρους, η ταχύτητα ήταν εκεί, αλλά μετά μας τελείωσε».
Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Laurent Mekies ανέφερε: «Το πρόβλημα δεν ήταν η ισορροπία, απλά δεν είχαμε πρόσφυση. Προσπαθήσαμε πολύ, αλλά ποτέ δεν αισθανθήκαμε ότι το μονοθέσιο ήταν στο σωστό πλαίσιο, ούτε στις κατατακτήριες δοκιμές, ούτε στον αγώνα».
«Τα παιδιά έδωσαν τα πάντα, αλλά η βασική ταχύτητα απλά δεν ήταν αρκετή για να παλέψουμε για τρόπαια. Είναι οδυνηρό, αλλά είναι ακριβώς αυτές οι στιγμές από τις οποίες μαθαίνεις πολλά. Αυτό σου επιτρέπει να κάνεις άλματα προόδου και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε».
Η Red Bull δεν είχε τη δυνατότητα να κάνει τα ελαστικά να λειτουργήσουν, όπως ανέφερε ο Helmut Marko: «Τα ελαστικά δεν λειτουργούσαν. Λέω ότι αυτό συνέβη μόνο εδώ και δεν νομίζω ότι θα ξανασυμβεί, αν ο λόγος ήταν αυτός που πιστεύουμε». Ο Verstappen όμως δεν ήταν απόλυτα πεπεισμένος: «Δεν ξέρω ακόμα. Είναι λίγο εύκολο να το λες αυτό, αλλά θα το εξετάσουμε».
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.