F1: Ο Horner συνάντησε τον Domenicali και ψάχνει τρόπο να επιστρέψει στο grid – motorone.gr
Έχοντας βρει τον εαυτό του εκτός Formula 1 τον Ιούλιο, όταν απολύθηκε από τη Red Bull, o Christian Horner, αφότου διαπραγματεύτηκε τους όρους αποδέσμευσής του, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει στο grid ίσως ήδη από τον Απρίλιο της επόμενης χρονιάς.
Ωστόσο, ο 52 ετών Βρετανός εξετάζει ακόμα τις επιλογές του. Το σίγουρο είναι ότι θέλει να έχει περισσότερο έλεγχο από αυτόν ενός απλού επικεφαλής ομάδας, όπου και αν βρεθεί. Στα paddock κυκλοφορεί η φήμη ότι ο Horner επισκέπτεται πιθανούς επενδυτές στη Μέση Ανατολή και τις ΗΠΑ. Αυτοί θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμοι για την αγορά κάποιας υπάρχουσας ομάδας της Formula 1, αν και αυτό φαίνεται δύσκολο προς το παρόν, καθώς καμία δεν φαίνεται να είναι προς πώληση.
Αν όμως ο Horner δεν μπορέσει να αγοράσει μία υπάρχουσα ομάδα, θα μπορούσε να εξερευνήσει το ενδεχόμενο να δημιουργήσει μία καινούργια ομάδα. Όπως είδαμε όμως και με την περίπτωση της Andretti, που μετατράπηκε σε Cadillac, θα πρέπει να έχει πίσω του έναν κατασκευαστή, ή ένα όνομα που θα πείσει τη Formula 1 να ανοίξει τις πύλες της και να διευρύνει το grid της. Ένα τέτοιο εγχείρημα θα απαιτούσε αρκετό χρόνο να υλοποιηθεί.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Για να συζητήσει αυτά τα πράγματα -και άλλα πολλά- ο Horner συναντήθηκε πρόσφατα με τον CEO και πρόεδρο της F1, Stefano Domenicali. Πριν από λίγο καιρό, ο Horner είχε συναντηθεί επίσης με τον CEO της McLaren Racing, Zak Brown, και τον πρόεδρο της FIA, Mohammed Ben Sulayem.
Αν όμως υπήρχε η δυνατότητα για τον Horner να αγοράσει μία υπάρχουσα ομάδα, το πιο πιθανό είναι ότι αυτή θα ήταν η Alpine. H γαλλική ομάδα, έχοντας πέσει από την 6η στην τελευταία θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, αναμένεται να χάσει περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια από το μερίδιο που θα δεχθεί από τα εμπορικά δικαιώματα.
Επίσης, η Alpine μείωσε το μετοχικό κεφάλαιο της μητρικής εταιρείας της από 41 εκατομμύρια λίρες σε 13,1 εκατ. Αυτό συνήθως γίνεται για να ενισχυθεί η οικονομική θέση μιας εταιρείας, σε περίπτωση που έχει υπερεκτιμηθεί ή υποστεί ζημίες.
Δεν είναι γνωστό άλλωστε πότε οι εξωτερικοί επενδυτές της Alpine, οι Otro Capital, Redbird Capital και Maximum Effort Investments (οι οποίοι, συμπτωματικά, εδρεύουν όλοι στη Νέα Υόρκη), αποφασίσουν να ρευστοποιήσουν την επένδυσή τους στο 24% των μετοχών τους στην ομάδα.
Αυτό το μερίδιο της Alpine κόστισε στους προαναφερθέντες επενδυτές 218 εκατομμύρια δολάρια το 2023, αποτιμώντας την ομάδα σε περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια εκείνη την εποχή. Έκτοτε, η αξία της ομάδας έχει υπερδιπλασιαστεί, καθώς εκτιμάται στα 2,08 δισ. δολάρια.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.






