F1: Σημαντική αλλαγή μηχανολόγου για τον Lewis Hamilton στη Ferrrari

F1 Lewis Hamilton (Ferrari) (2)


O Lewis Hamilton είχε ένα δύσκολο τριήμερο στο Grand Prix Βελγίου, καθώς διέπραξε λάθη που τον απέκλεισαν από το πρώτο σκέλος στις κατατακτήριες δοκιμές τόσο του σπριντ, όσο και του αγώνα. Ωστόσο, ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής της Formula 1 πραγματοποίησε έναν εντυπωσιακό αγώνα ανάκαμψης από τη 18η στην 7η θέση με τη Ferrari την Κυριακή, κάνοντας σωστές επιλογές στη μετάβαση από ενδιάμεσα σε σλικ ελαστικά, καθώς η πίστα στέγνωνε.

Ο Hamilton αποκάλυψε ότι τα πράγματα δυσκόλεψε περαιτέρω η αλλαγή μηχανολόγου απόδοσης στη Scuderia για αυτό το Σαββατοκύριακο, δηλαδή το Νο. 2 στην ιεραρχία των μηχανολόγων του, μετά τον Riccardo Adami. Ο ρόλος του μηχανολόγου απόδοσης είναι υπεύθυνος για να παρέχει συμβουλές στον πιλότο για το ακόνισμα της οδήγησής του, όπως λεπτομέρειες για την προσέγγιση συγκεκριμένων στροφών στην πίστα.

Ενώ δεν αποκαλύφθηκε η ταυτότητα του μηχανολόγου, πρόκειται για προαγωγή μέσα από την ομάδα της Ferrari. Είναι ένα άτομο το οποίο ο Hamilton γνωρίζει από τη συνεργασία τους στην «προηγούμενη ομάδα» του, πιθανότατα τη Mercedes.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Σχολιάζοντας την αλλαγή μετά το GP του Βελγίου, ο Hamilton δήλωσε ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο μηχανολόγος έπρεπε να περάσουν από μια απότομη καμπύλη μάθησης: «Δεν είναι εύκολο να αλλάξεις μηχανολόγο στη μέση της σεζόν, αλλά είναι κάποιος που γνωρίζω εδώ και χρόνια και ήταν στην προηγούμενη ομάδα μαζί μου, αλλά όχι σε αυτή τη θέση».

«Έτσι, συνηθίζουμε ο ένας τον άλλον και πρέπει να μάθουμε πολύ γρήγορα. Νομίζω ότι οι αλλαγές που κάναμε στο μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο μας εξέπληξαν και τους δύο, αλλά νομίζω ότι κάναμε εξαιρετική δουλειά μέσα σε μια νύχτα και θα γίνουμε όλο και πιο δυνατοί μαζί».

Ο Βρετανός απέδωσε σε ένα καινούργιο εξάρτημα, έναν νέο συνδυασμό από τακάκια και δίσκους της Brembo, που κάνει τα πίσω φρένα να «δαγκώνουν» περισσότερο, το παράξενο μπλοκάρισμα του πίσω άξονα που του κόστισε την πρόκριση στο SQ1 των κατατακτήριων δοκιμών για το σπριντ.

Πρόκειται για μία αναβάθμιση η οποία βρίσκεται στο μονοθέσιο του Charles Leclerc από το GP Καναδά, όπου ο Μονεγάσκος είχε ατύχημα στο FP1. Σε συνδυασμό με το μεγάλο ποσοστό επιβράδυνσης από τον κινητήρα που χρησιμοποιεί η Ferrari στις ζώνες πέδησης, πρακτική στην οποία δεν αρέσκεται ο Hamilton, το νέο χαρακτηριστικό στη συμπεριφορά της SF-25 αιφνιδίασε τον Βρετανό.

F1 Lewis Hamilton (Ferrari) (4)

Ο Hamilton δήλωσε: «Προφανώς, με την αναβάθμιση που έχουμε, υπάρχουν βασικά δύο στοιχεία. Ένα από αυτά τα στοιχεία, το είχαμε για να το δοκιμάσουμε στο Μόντρεαλ, αλλά τελικά δεν το δοκίμασα. Ο Charles το δοκίμασε. Τελικά χρησιμοποίησε μέρος αυτού για μερικές αγώνες. Νιώθει πιο άνετα με αυτό και έχει προσαρμοστεί. Για μένα, ήταν η πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα και εκείνο το τετ-α-κέ με εξέπληξε, γιατί δεν το περίμενα».

Στις κατατακτήριες δοκιμές για τον αγώνα, ο Hamilton πάτησε εκτός πίστας στη Raidillon (σε ένα τυφλό σημείο) και ο καλύτερος χρόνος του διαγράφηκε, γεγονός που τον περιόρισε στη 16η θέση. Η Ferrari αποφάσισε να κάνει αλλαγές στο στήσιμο του μονοθεσίου του, με μια πιο μεγάλη πίσω αεροτομή ενόψει της αναμενόμενης βροχής.

Ωστόσο, ο Hamilton εκκίνησε με ελαφρύτερο φορτίου καυσίμου, με τη Ferrari να περιμένει χαμηλότερη κατανάλωση λόγω της βροχής. Συνεπώς, ο Βρετανός αναγκάστηκε να κάνει εξοικονόμηση καυσίμου για μεγάλο μέρος του αγώνα, πράγμα που δεν του επέτρεψε να ανακάμψει περαιτέρω από την 7η θέση.


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων