F1: Τα καλύτερα στιγμιότυπα από το GP Μπαχρέιν

Ο 24χρονος Oscar Piastri κυριάρχησε με ευκολία στο Grand Prix Μπαχρέιν, εκμεταλλευόμενος την ανωτερότητα της McLaren. O Αυστραλός κατέκτησε την 4η νίκη της καριέρας του σε 50 συμμετοχές σε Grand Prix της Formula 1, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι έγινε ο πρώτος οδηγός που έχει σημειώσει 2η νίκη φέτος, κάτι που αποτελεί καλό ψυχολογικό προβάδισμα.
Με αυτό τον τρόπο, ο Piastri, έχοντας βρεθεί 23 βαθμούς πίσω από τον team-mate του, Lando Norris στον πρώτο αγώνα, μείωσε αυτή τη διαφορά μόλις στους 3 βαθμούς. Επίσης, ο Piastri χάρισε στη McLaren την πρώτη της νίκη (και pole position) στο Μπαχρέιν, έδρα των ιδιοκτητών της βρετανικής εταιρείας, της Mumtalakat, που είναι το επενδυτικό ταμείο του Βασιλείου της Μέσης Ανατολής.
Στη 2η θέση τερμάτισε ο George Russell, με πολύ καλή εμφάνιση. Προσπάθησε να απειλήσει για την πρωτοπορία στην εκκίνηση, αλλά δεν κατάφερε να την αποσπάσει. Απέκρουσε τις επιθέσεις των Norris και Charles Leclerc στο 1ο και 2ο stint, αλλά στη συνέχεια αντιμετώπισε πρόβλημα με την ECU του μονοθεσίου του, που προκάλεσε την κατά λάθος παράνομη ενεργοποίηση του DRS, αν και απέφυγε ποινή για αυτό.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Ο Russell κατάφερε με ένα stint 25 γύρων στο τέλος με τη μαλακή γόμα να διατηρήσει πίσω του τον Lando Norris, ο οποίος ήταν ταχύτερος με τη McLaren να είναι εφοδιασμένη με τα καλύτερα, μέσα ελαστικά. Ο αγώνας του Norris ήταν γεμάτος λάθη, ήδη πριν από την εκκίνηση (με λάθος τοποθέτηση στο grid), έως τις μάχες του με τις Ferrari. Αυτά τα λάθη του κόστισαν αρκετό χρόνο και δεν του επέτρεψαν να βρεθεί στη 2η θέση και να δώσει στη McLaren το απόλυτο αποτέλεσμα.
O Βρετανός ήταν απογοητευμένος, γνωρίζοντας ότι απέδωσε κάτω των προσδοκιών. Στην 4η και 5η θέση τερμάτισαν οι δύο Ferrari, με τον Charles Leclerc μπροστά από τον Lewis Hamilton. Η ιταλική ομάδα ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους κορυφαίους συνδυασμούς, εκκινώντας με τη μέση γόμα, καθώς δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να κάνει τη μαλακή γόμα να αντέξει στα αρχικά στάδια του αγώνα.
Ωστόσο, η στρατηγική της Scuderia, που λειτουργούσε περίφημα μέχρι τον 32ο γύρο, έχοντας φέρει τον Leclerc στην 3η θέση, δέχθηκε πλήγμα από την επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Στη συνέχεια, ο Μονεγάσκος, εφοδισαμένος με τη σκληρή γόμα ελαστικών η οποία δεν λειτούργησε καλά στο Μπαχρέιν, δεν είχε τη δυνατότητα να διατηρήσει πίσω του τον Norris. H Ferrari φοβήθηκε και πάλι ότι δεν θα είχε τη δυνατότητα να κάνει τη μαλακή γόμα ελαστικών να διαρκέσει 25 γύρους.
O Max Verstappen, έπειτα από έναν αγώνα στον οποίο όλα φαίνονταν να πηγαίνουν στραβά για τη Red Bull (από την απόδοση έως τα pit stop), κατάφερε εντέλει να ανακάμψει έως την 6η θέση, με προσπέρασμα στον τελευταίο γύρο επί του Pierre Gasly, που χάρισε στην Alpine τους πρώτους φετινούς βαθμούς της. Επίσης, η Haas σημείωσε τον δεύτερο διπλό τερματισμό της στους βαθμούς φέτος σε τέσσερις αγώνες.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.