F1-GP Κατάρ FP1: Ο Piastri ταχύτερος στο «1-2» της McLaren
Οι δύο McLaren βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων της μοναδικής διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών του προτελευταίου αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, του Grand Prix Κατάρ. Ο Oscar Piastri έγραψε την ταχύτερη επίδοση του FP1, καθώς με τη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του κατάφερε να κινηθεί 0,058 δλ. ταχύτερα από τον team-mate του, Lando Norris.
Όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν τη διαδικασία χρησιμοποιώντας ένα σετ σκληρών ελαστικών και στη συνέχεια ένα σετ μαλακής γόμας. Στις γρήγορες προσπάθειες με τα μαλακά ελαστικά, είδαμε πολλούς οδηγούς να βγαίνουν εκτός πίστας, καθώς προσπαθούσαν να εξερευνήσουν τα όρια.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το δάπεδο των McLaren έδειχνε να ξύνει αρκετά το έδαφος. O Norris είχε ένα αρκετά ταραχώδες FP1, με αρκετές εξόδους από την πίστα, ιδίως στο πρώτο μισό της διαδικασίας. O Βρετανός αναρωτήθηκε στο μέσο της διαδικασίας πού θα μπορούσε να βρει τα 1,6 δλ.(!) που τον χώριζαν από την κορυφή εκείνη τη στιγμή. Ο Norris κατάφερε να πλησιάσει αρχικά στα 0,75 δλ. και έπειτα στα 0,38 δλ.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Κατάρ
Ωστόσο, στην πρώτη προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά, o Βρετανός ήταν 0,37 δλ. ταχύτερος από τον team-mate του. Στη συνέχεια, ο Norris δεν κατάφερε να βελτιώσει στη δεύτερη προσπάθεια και είχε ορισμένες δύσκολες στιγμές, με μία ακόμη έξοδο από την πίστα στην τελευταία στροφή.
Oι McLaren να φαίνονται δυνατές και στο ρυθμό αγώνα, από τις πρώτες ενδείξεις, καθώς ο Piastri ήταν ταχύτερος στα μεγάλα stint. Ο Αυστραλός, αν και πάλευε και αυτός αρκετά με το μονοθέσιό του, φαινόταν να δυσκολεύεται λιγότερο από τον team-mate του, είχε και αυτός μία έξοδο από την πίστα στο μέσο της διαδικασίας.
Την έκπληξη έκανε ο Fernando Alonso, σημειώνοντας την 3η επίδοση του FP1 με την Aston Martin, η οποία φαίνεται να αποδίδει καλά στο Κατάρ. Τον συμπατριώτη του ακολούθησε ο Carlos Sainz με τη Williams, και την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Isack Hadjar με τη Racing Bulls.
O Max Verstappen δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος από το μονοθέσιο της Red Bull, καθώς έκανε συνεχή παράπονα για τη συμπεριφορά του και κατάφερε να σημειώσει μόλις τον 7ο χρόνο στο FP1. Έπειτα από μόλις δύο γρήγορους γύρους με τη σκληρή γόμα, ο Verstappen ανέφερε ότι το εμπρός αριστερό ελαστικό είχε ήδη αρχίσει να υποχωρεί, στην εξαιρετικά χλωρή ακόμα πίστα, η οποία δεν χρησιμοποιείται συχνά. Λίγο αργότερα ανέφερε ότι το τιμόνι της Red Bull είχε ξαφνικά περίεργη αίσθηση.
Λίγο μετά το μέσο του FP1, ο Verstappen ανέφερε ότι οι αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων πήγαν κατά διαόλου, ένα παράπονο που έχει πολύ συχνά φέτος. Ο Ολλανδός είπε ότι οι αλλαγές ήταν αργές και σκληρές.
Λίγο μετά, ο Verstappen ανέφερε ότι είχε πολύ σκληρές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, καθώς όταν σήκωνε το πόδι του από το γκάζι, το μονοθέσιο αναπηδούσε. Τα παράπονα συνεχίστηκαν, όταν ο Verstappen ανέφερε ότι ξέμενε από ηλεκτρική ενέργεια στην έξοδο της στροφής 6 και δεν είχε καλή επιτάχυνση.
O Alex Albon συμπλήρωσε ένα καλό ξεκίνημα για τη Williams, γράφοντας τον 7ο χρόνο, εμπρός από τον Charles Leclerc με τη Ferrari. Οι οδηγοί της ιταλικής ομάδας έδειχναν να δυσκολεύονται, με πολυάριθμες εξόδους από την πίστα.
Ο Leclerc ανέφερε στον ασύρματο ότι δεν είχε καθόλου αίσθηση με «αυτή» την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης. Υπάρχει περίπτωση η Ferrari να δοκίμαζε κάτι ενόψει 2026 ή υπήρχε κάποιο πρόβλημα; Ο Μονεγάσκος ανέφερε ότι δεν καταλάβαινε ούτε την ισορροπία πρόσφυσης. Η Ferrari του είπε ότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι μέσα στο FP1.
Το καλό FP1 της Aston Martin (υπό το βλέμμα του μελλοντικού επικεφαλής της, Adrian Newey), υπογραμμίστηκε από τον 9ο χρόνο που σημείωσε ο Lance Stroll. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Andrea Kimi Antonelli, ο ταχύτερος εκ των δύο οδηγών της Mercedes.
Στη 12η θέση πλασαρίστηκε ο Lewis Hamilton με την άλλη Ferrari και ο George Russell, ενώ είχε πρωταγωνιστήσει με τα σκληρά ελαστικά, με τα οποία είχε σημειώσει την ταχύτερη επίδοση, δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο από τη 14η θέση με τη μαλακή γόμα στη Mercedes του.
Ο Russell ανέφερε ήδη πριν τη συμπλήρωση του πρώτου δεκάλεπτου ότι το κάθισμά του γινόταν πολύ ζεστό. Λίγο μετά το μέσο του FP1, ο Russell ανέφερε ότι μύριζε «ξύλο», εννοώντας τη μυρωδιά ρητίνης από την οποία είναι κατασκευασμένη η σανίδα νομιμότητας στο δάπεδο των μονοθεσίων, δείγματα ότι ίσως η Mercedes έξυνε αρκετά το έδαφος με το δάπεδο.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.








