F1-GP Μονακό FP2: Ο Charles Leclerc κάνει το 2 στα 2

F1 Grand Prix of Monaco Practice


Όπως είχε συμβεί και στο FP1 του Grand Prix Μονακό, ο Charles Leclerc κατάφερε με τη Ferrari να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο και της δεύτερης διαδικασίας ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής του αγώνα της πατρίδας του. Αυτό φαίνεται να πηγαίνει αντίθετα από τις προσδοκίες ακόμα και του ίδιου, καθώς δεν ήταν ιδιαίτερα αισιόδοξος στις χθεσινές δηλώσεις του.

Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν να ξεκινήσουν το FP1 με τη μέση γόμα ελαστικών, εκτός από τον Leclerc, που προτίμησε τη σκληρή. Ωστόσο, αυτό δεν τον εμπόδισε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο πριν μεταβούν όλοι στα μαλακά ελαστικά, και μάλιστα με διαφορά 0,445 δλ.

Παρότι ο Leclerc παρέσυρε ένα χαρτόνι με την εμπρός αεροτομή της Ferrari, κατάφερε να γράψει τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ελαστικών. O Μονεγάσκος κατάφερε να βελτιώσει περαιτέρω την επίδοσή του κατά 0,06 δλ. και την πλησίασε στα 0,011 δλ. στην 3η του προσπάθεια.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Μονακό

Η Ferrari έδειχνε να έχει εμπρός άξονα με πολύ καλή απόκριση, που επέτρεπε στους οδηγούς της να τοποθετήσουν το μονοθέσιο εκεί που θέλουν. Η SF-25 έδειχνε να μπορεί να κάνει τα εμπρός ελαστικά να λειτουργήσουν, σε αντίθεση με πολλές άλλες ομάδες. Η Ferrari έχει καλή ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων, όπως έχουμε δει στους αγώνες, όπου αυτό τη βοηθάει να διαχειρίζεται καλά τα ελαστικά της και ίσως επιτρέπει στους οδηγούς της να έχουν εμπιστοσύνη στις αντιδράσεις της.

Οι Ferrari είχαν από τις υψηλότερες ταχύτητες στις «ευθείες», κάτι που ίσως υποδεικνύει ότι χρησιμοποιούσαν πιο επιθετικές ρυθμίσεις κινητήρα. Επίσης, δεν αποκλείεται η ιταλική ομάδα να αναγκαστεί να ανυψώσει το μονοθέσιο από το έδαφος αύριο (όπως έχει συμβεί στους τελευταίους αγώνες), κάτι που θα κοστίσει σε απόδοση.

Ο Lewis Hamilton αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, καθώς δεν είχε αναπτύξει θερμοκρασία στα ελαστικά του και είχε ένα μικρό μπλοκάρισμα φρένων στη Mirabeau. Ωστόσο, ο Βρετανός κατάφερε αργότερα να πλησιάσει τον team-mate του στα 0,1 δλ.

Μεταξύ των δύο Ferrari κατάφερε να τοποθετήσει τη McLaren του ο Oscar Piastri, έπειτα από μία επεισοδιακή διαδικασία. Στο 20ό λεπτό, ο Piastri μπλόκαρε τα φρένα του στην St. Devote και προσέκρουσε με το εμπρός μέρος στις TecPro μπαριέρες, καταστρέφοντας την εμπρός αεροτομή της McLaren και προκαλώντας τη δεύτερη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία.

Piastri found the barriers at Turn 1 in FP2 but avoided major damage 👀#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/7AvIfHPKuw

— Formula 1 (@F1) May 23, 2025

Ωστόσο, επέστρεψε στα pits, όπου οι μηχανικοί της McLaren αντικατέστησαν την εμπρός αεροτομή και ο Αυστραλός συνέχισε κανονικά, αυξάνοντας το ρυθμό του σταδιακά, για να βρεθεί στο τέλος μόλις 0,038 δλ. πίσω από τον επικεφαλής Leclerc, αποδεικνύοντας ότι η αυτοπεποίθησή του δεν είχε δεχθεί πλήγμα.

Στην 4η θέση βρέθηκε ο Lando Norris με την άλλη McLaren, αλλά 0,32 δλ. μακριά από την κορυφή. Στον πρώτο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα, ο Norris ήταν 2 δλ. πιο αργός από τις κορυφαίες επιδόσεις. Στη 2η προσπάθειά του πλησίασε τον Leclerc στο μισό περίπου δευτερόλεπτο και στην 3η πλησίασε περισσότερο.

Πίσω από τον Βρετανό βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Racing Bulls, η οποία είναι γνωστό ότι έχει ένα εύκολο στην οδήγηση μονοθέσιο, το οποίο επέτρεψε στον Liam Lawson να δείξει για πρώτη φορά φέτος την πραγματική του ταχύτητα σε μία προκλητική πίστα. Τα πράγματα εκτυλίχθηκαν πιο επεισοδιακά για τον team-mate του, Isack Hadjar, παρότι ο Γάλλος βρέθηκε στην 6η θέση, μόλις 0,019 δλ. πίσω από τον Lawson.

Μόλις 7 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, ο Hadjar (που φέρει κράνος στα χρώματα του Ayrton Senna στο Μονακό) χτύπησε με τον πίσω αριστερό τροχό τις μπαριέρες στο chicane μετά το τούνελ, γεγονός που προκάλεσε την αστοχία του ελαστικού του, και κατέστρεψε το σετ μέσης γόμας που χρησιμοποιούσε. Το περιστατικό προκάλεσε την άμεση διακοπή της διαδικασίας με την πρώτη κόκκινη σημαία.

Here’s the moment Hadjar hit the barriers 🎥#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/U6AiCwX3aa

— Formula 1 (@F1) May 23, 2025

Επίσης, 10 λεπτά πριν από το τέλος του FP1, ο Hadjar αποκάλεσε τον εαυτό του «χαζό», όταν χτύπησε και πάλι τις μπαριέρες με τον ίδιο τροχό της Racing Bulls, αυτή τη φορά στην 1η στροφή (St. Devote), καταστρέφοντας την ανάρτηση. Ωστόσο, η απόδοση των Racing Bulls στο Μονακό είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική για την ιταλική ομάδα.

Isack Hadjar had a brush with the barriers not once but twice in FP2 💥💥

Here’s the second contact ⤵️#F1 #MonacoGP pic.twitter.com/2fFz0ZX5Cf

— Formula 1 (@F1) May 23, 2025

Στην 7η θέση βρέθηκε ο πολύ καλός (και στο FP1) Fernando Alonso με την Aston Martin, μόλις 0,028 δλ. μπροστά από τον Alex Albon με τη Williams. Ο Andrea Kimi Antonelli ήταν ο ταχύτερος από τους δύο οδηγούς της Mercedes στην 9η όμως θέση, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Max Verstappen. Ο Ολλανδός δήλωσε ότι άλλαξε το στήσιμο προς μία κατεύθυνση περνώντας το όριο που θα τον έκανε να αισθανθεί άνετα στο μονοθέσιο.

Ο Verstappen έκανε παράπονα τόσο για τις ζελατίνες της καλύπτρας του κράνους του, καθώς και για τα ανεβάσματα του κιβωτίου ταχυτήτων στην αρχή της διαδικασίας. Επίσης, ο Verstappen δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος όταν βρήκε τον Gabriel Bortoleto να κινείται πολύ αργά στο ταχύτατο chicane της πισίνας, έχοντας μπροστά του τον Yuki Tsunoda. Αργότερα, έχασε τα φρένα για τη Mirabeau και δυσκολεύτηκε να επιλέξει την όπισθεν.

pic.twitter.com/6uH9U2bTJF

— 🦋 (@Laumedia16) May 23, 2025

Επίσης, έκανε ειρωνικές χειρονομίες συγχαρητηρίων προς τον Franco Colapinto αφότου ο Αργεντίνος οδηγός της Alpine τον είχε εμποδίσει στην πίστα στα τελικά στάδια του FP1. Ο Verstappen είχε δυσκολίες με τη μαλακή γόμα, αντιμετωπίζοντας υποστροφή, που τον άφησε στη 10η θέση, 0,7 δλ. μακριά από την κορυφή και μόλις 0,004 δλ. εμρπός από τον team-mate του. Μένει να διαπιστωθεί αν η Red Bull θα καταφέρει να βρει ένα στήσιμο αύριο που θα μεταμορφώσει τη σημερινή εικόνα της.

pic.twitter.com/LhuqwCbSHk

— F1 edits (@F1F1edit) May 23, 2025

O George Russell ήταν 12ος με την άλλη Mercedes, στη χειρότερη φετινή του Παρασκευή, καθώς δεν βρήκε την ισορροπία που ήθελε, αλλά αυτό του είχε συμβεί και πέρυσι και στη συνέχεια ήταν πολύ ανταγωνιστικός στις κατατακτήριες δοκιμές, οπότε δεν ήταν απογοητευμένος.

Oι αγωνοδίκες θα ερευνήσουν ενδεχόμενη παρατυπία του Oliver Bearman κατά τη διάρκεια της δεύτερης κόκκινης σημαίας, επειδή προσπέρασε τη Williams του Carlos Sainz, περιστατικό για το οποίο οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον Βρετανό οδηγό της Haas ιδιαίτερα αυστηρά -καθώς πρόκειται για θέμα ασφάλειας- με ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης. Υπενθυμίζουμε ότι ο Lance Stroll έχει ήδη δεχθεί ποινή 1 θέσης στη σειρά εκκίνησης, επειδή προκάλεσε τη σύγκρουση με τον Leclerc στο FP1.

F1 Χρόνοι FP2 GP Μονακό 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων