F1-GP Σαουδικής Αραβίας FP3: Ο Norris ταχύτερος για μόλις 0,024 δλ.

Η McLaren ήταν η απόλυτη κυρίαρχος στο FP3 του Grand Prix Σαουδικής Αραβίας της Formula 1, την τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών πριν από τις κατατακτήριες, με προβάδισμα 0,6 δλ. επί των αντιπάλων της. Ωστόσο, αυτό ίσως τονίστηκε από τις υψηλότερες θερμοκρασίες πίστας που επικρατούσαν, αν και κατέβηκαν στους 45 βαθμούς Κελσίου στο τέλος της διαδικασίας.
Ο Lando Norris σημείωσε την ταχύτερη επίδοση του FP3 στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας ελαστικών, για να ξεπεράσει την επίδοση του team-mate του, Oscar Piastri, για μόλις 0,024 δλ. Με το πρώτο σετ μαλακών ελαστικών, ο Piastri είχε προβάδισμα 0,2 δλ. επί του Norris.
Στην πρώτη προσπάθεια με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας, ο Piastri ήταν σχεδόν 0,3 δλ. ταχύτερος από τον Norris στο μεσαίο sector, που με τη σειρά του ήταν 0,1 δλ. ταχύτερος στο τελικό τμήμα της πίστας. Ωστόσο, ο Piastri ήταν ταχύτερος για 0,16 δλ. Στη δεύτερη προσπάθεια, ο Norris κινήθηκε ταχύτερα, ενώ ο Piastri έχασε λίγο το πίσω μέρος της McLaren σε ένα από τα πολλά γρήγορα σημεία της πίστας στην τελική του προσπάθεια, την οποία εγκατέλειψε.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Στην 3η θέση πλασαρίστηκε o George Russell με τη Mercedes, ο οποίος όμως απείχε 0,627 δλ. από την κορυφή, αν και η γερμανική ομάδα ποντάρει στις χαμηλότερες θερμοκρασίες των κατατακτήριων δοκιμών, για να μειώσει τη διαφορά που τη χωρίζει από τη McLaren. Όλοι χρησιμοποιούσαν την πλήρη ισχύ από τους κινητήρες τους, όπως δήλωσε ο Toto Wolff.
Στην 4η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen με τη Red Bull, 0,22 δλ. πίσω από τον Russell. Ο Ολλανδός ανέφερε ότι είχε -ξανά- περίεργη συμπεριφορά από την επιβράδυνση του κινητήρα στα κατεβάσματα, που επηρεάζει την αίσθηση των οδηγών στα φρένα. Μόλις 0,038 δλ. πίσω από τον Verstappen κατετάγη ο Charles Leclerc με τη Ferrari. Ο Μονεγάσκος ανέφερε ότι άντλησε το μέγιστο από το ιταλικό μονοθεσίο, και δεν μπορούσε να κινηθεί ταχύτερα στις στροφές, καθώς τότε γλιστρούσαν και τα τέσσερα ελαστικά.
Εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση των δύο οδηγών της Williams, με τον Alex Albon στην 6η θέση και τον Carlos Sainz ακριβώς πίσω του, να δείχνει ότι έχει καταφέρει να αντλήσει περισσότερα από το βρετανικό μονοθέσιο στη Jeddah. Πίσω τους βρέθηκε ο Pierre Gasly με την Alpine, εμπρός από τον Yuki Tsunoda, που δεν απείχε πολύ από τον team-mate του στη Red Bull (0,3 δλ).
O Ιάπωνας ήταν μόλις 0,009 δλ. ταχύτερος από τον Andrea Kimi Antonelli, που δυσκολεύτηκε λίγο περισσότερο από το προηγούμενο τριήμερο στην προσαρμογή του και συμπλήρωσε τη δεκάδα. Η Racing Bulls συνέχισε να αλλάζει πίσω αεροτομές στο μονοθέσιο του Isack Hadjar (11ος), έπειτα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο FP1 με την καινούργια έκδοση που είχε φέρει. O Hadjar ζήτησε από την ομάδα να αφαιρέσει το σύστημα πόσιμου υγρού από το μονοθέσιό του, καθώς ψέκαζε νερό στο κράνος του και τον εκνεύριζε.
Οι φόβοι του Lewis Hamilton ότι θα δυσκολευτεί να βρεθεί στην πρώτη δεκάδα επιβεβαιώθηκαν, καθώς βρέθηκε στη 12η θέση. Ο Hamilton έχασε το πίσω μέρος της Ferrari στην 1η στροφή της πρώτης προσπάθειάς του με το δεύτερο σετ ελαστικών. Ο ίδιος έλεγε στον ασύρματο ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση και ακουγόταν απογοητευμένος. Ο Hamilton έχανε 0,2 δλ. από τον Leclerc μόνο στην 1η στροφή.
Η Ferrari τοποθέτησε και στα δύο μονοθέσιά της τη δεύτερη φετινή μονάδα ισχύος (από τις τέσσερις που επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή), δηλαδή κινητήρα εσωτερικής καύσης, turbo, MGU-K και MGU-H. Το ίδιο έκαναν χθες και οι ομάδες της Red Bull με τις μονάδες ισχύος της Honda, για να εκμεταλλευτούν τη λίγο υψηλότερη ιπποδύναμη στην πίστα της Jeddah, όπου τα μονοθέσια ξεπερνούν τα 310 χλμ./ώρα σε τρία σημεία του γύρου.
H Sauber αντικατέστησε το πλαίσιο του μονοθεσίου του Gabriel Bortoleto, λόγω διαρροής καυσίμου που διέγνωσε χθες και κόστισε στον Βραζιλιάνο τη συμμετοχή στο FP2. Ήταν ένας από τους πρώτους οδηγούς που βγήκαν στην πίστα στο FP3, προσπαθώντας να αναπληρώσει το χαμένο χρόνο.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.