F1-GP Σιγκαπούρης: O George Russell κατέκτησε μία εκπληκτική pole position

F1 George Russell (Mercedes) (2)


O George Russell κατέκτησε την 7η pole position της καριέρας του στη Formula 1 και τη δεύτερη στη φετινή σεζόν στο Grand Prix Σιγκαπούρης, με κυριαρχικό τρόπο, καθώς έγραψε δύο γύρους στο Q3 που θα τον έφερναν στην πρώτη θέση. Η Mercedes είχε δείξει δυνατή στο FP3 και με αυτό το επίτευγμα, ο Βρετανός έχει θέσει βάσεις για μία δεύτερη φετινή νίκη, έπειτα από αυτή στο GP Καναδά.

Ο Russell δεν είχε ξεκινήσει καλά την Παρασκευή, αλλά δήλωσε ότι μελέτησε την τηλεμετρία του team-mate του, Andrea Kimi Antonelli, γεγονός που τον βοήθησε να βελτιωθεί σήμερα. Ο Russell ανέφερε ότι στο τέλος του Q2 ήταν η πρώτη φορά που κατάφερε να κάνει έναν καλό γύρο, γεγονός που οδήγησε στην κυριαρχική του εμφάνιση στο Q3.

Έγραψε έναν εκπληκτικό χρόνο στην πρώτη του προσπάθεια, παρότι χτύπησε με τον πίσω δεξιό τροχό στον τοίχο στην έξοδο της στροφής 17. Καταφέρνοντας να βελτιώσει μόνο στο μεσαίο sector, o Russell κατέβασε την επίδοσή του κατά μόλις 0,007 δλ.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

H Mercedes είναι πολύ καλή στις αργές στροφές και έχει καλή πρόσφυση στην έξοδο των αργών στροφών. Εξοπλισμένη με μία καινούργια εμπρός αεροτομή -όπως και η Red Bull- η W16 ήταν πολύ ανταγωνιστική σήμερα στη Σιγκαπούρη, παρότι η θερμοκρασία στην άσφαλτο κυμάνθηκε γύρω από τους 35 βαθμούς, σε λίγο πιο χαμηλά επίπεδα από ό,τι συνήθως στο σιρκουί της Marina Bay.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές του GP Σιγκαπούρης

O Max Verstappen ήταν εκνευρισμένος, επειδή πιστεύει ότι ο Lando Norris, πηγαίνοντας αργά μπροστά του, ευθύνεται για την απώλεια αεροδυναμικού φορτίου που οδήγησε στο μπλοκάρισμα φρένων που είχε ο Ολλανδός στη 16η στροφή της τελικής του προσπάθειας. Αυτό του του στέρησε την ευκαιρία να παλέψει για την pole.

Ο Verstappen δήλωσε ότι σημείωσε πως ο Norris «βόλταρε» 2 δλ. μπροστά του και θα το θυμάται στο μέλλον. Ο μηχανολόγος αγώνων του, Gianpiero Lambiase, είπε στον ασύρματο στον Verstappen «μπορείς να ευχαριστείς τον φίλο σου για αυτό».

F1 Max Verstappen & George Russell

Όπως ανέφερε ο Verstappen, η Red Bull είναι πολύ ανταγωνιστική στη Σιγκαπούρη, αλλά και πάλι δεν κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη του pole position στην πίστα της Marina Bay, έχοντας πλησιάσει στα 0,182 δλ. τον Russell με την πρώτη του προσπάθεια στο Q3. Παρότι ο Verstappen δεν πέτυχε το στόχο του αν και το μονοθέσιο είχε τις δυνατότητες, θα εκκινήσει εμπρός από τον επικεφαλής της βαθμολογίας, Oscar Piastri.

Η McLaren δεν φαίνεται να προσφέρει στους οδηγούς της την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση για να πιέσουν στο όριο με τους τοίχους να παραμονεύουν σε κάθε στροφή, όπως έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις φέτος. Ο Piastri κατάφερε να βρεθεί στην 3η θέση, και ανέφερε στον ασύρματο ότι δεν υπήρχαν πολύ περισσότερα να βρει σε χρόνο, καθώς η McLaren δεν είχε αντίστοιχη βελτίωση απόδοσης με τους αντιπάλους της στα σκέλη της διαδικασίας. Στην ουσία, ο Αυστραλός ήταν τυχερός που βρέθηκε στην πρώτη τριάδα, έχοντας μάλιστα χτυπήσει τον τοίχο στη στροφή 17 στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3.

F1 Oscar Piastri (McLaren)Ο Piastri ήταν τυχερός διότι ο Andrea Kimi Antonelli, ενώ είχε σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο sector, έκανε ένα λάθος με γλίστρημα στη στροφή 11 στην τελική του προσπάθεια και αναγκάστηκε να την εγκαταλείψει. Ο Ιταλός βρέθηκε μόλις 0,013 δλ. πίσω από τον Piastri και θα εκκινήσει αύριο από την 4η θέση, δηλώνοντας ότι άφησε τα συναισθήματά του να τον καταλάβουν: οδηγούσε όντας αρκετά τεταμένος, με συνέπεια να μην κάνει έναν καλό γύρο στο Q3, προσπαθώντας υπερβολικά.

O Piastri ήταν βέβαια άτυχος στο Q1, καθώς στο ξεκίνημα της πρώτης του προσπάθειας, ένας άλλος οδηγός βγήκε εκτός πίστας για να μην τον εμποδίσει, γεγονός που έκανε τους ανθρώπους της πίστας να βγάλουν –λανθασμένακίτρινες σημαίες, γεγονός που ανάγκασε τον Αυστραλό να εγκαταλείψει την προσπάθεια. Ο Piastri επέστρεψε στα pits και αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει και δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών και διαμαρτυρήθηκε -δικαίως- για τις κίτρινες σημαίες στον ασύρματο.

Στην 5η θέση θα παραταχθεί ο Lando Norris, ο οποίος ανέφερε ότι η McLaren είχε δυσκολία να βρει πρόσφυση από τα εμπρός ελαστικά και είχε υποστροφή, η οποία ανάγκασε κάποιους συμβιβασμούς στο στήσιμο. Ο Βρετανός ανέφερε ότι αυτό συνέβη λόγω της καινούργιας ασφάλτου και όταν παρουσιάζεται περιορισμός πρόσφυσης στον εμπρός άξονα, η Mercedes αποδεικνύεται ανταγωνιστική.

F1 Grand Prix Of Singapore Qualifying

Ο Norris δεν αισθανόταν 100% καλά, έχοντας περάσει μία σύντομη ασθένεια, αλλά δεν το χρησιμοποίησε για δικαιολογία για μία κάτω των προσδοκιών εμφάνιση σήμερα, έχοντας χτυπήσει στον τοίχο στην έξοδο της στροφής 17 στην τελική του προσπάθεια. Για το περιστατικό με τον Verstappen, ο Norris σχολίασε ότι η Red Bull παραπονιέται συνεχώς για τα πάντα.

Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, δήλωσε ότι η MCL39 δυσκολεύεται σε πίστες όπου οι ζώνες φρεναρίσματος έχουν ανομοιόμορφο ασφαλτοτάπητα και η χάραξη απαιτεί ανάβαση των kerb.

Απογοητευτική ήταν και η εμφάνιση των Ferrari, με τον Lewis Hamilton να βρίσκεται στην 6η θέση, περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Αμφότεροι οι οδηγοί της Scuderia είχαν μόνο ένα καινούργιο σετ μαλακών ελαστικών για το Q3, αλλά ενώ ο Hamilton το χρησιμοποίησε στην πρώτη του προσπάθεια, κατάφερε στη συνέχεια να βελτιώσει με ένα μεταχειρισμένο σετ την επίδσή του.

Ωστόσο, δήλωσε ότι η Ferrari δεν έκανε την ιδανική εκτέλεση, καθώς περίμενε πολύ ώρα στο pit lane, με τις θερμοκρασίες -και την απόδοση– των ελαστικών να πέφτει. Συνεπώς, η Ferrari δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί τη βελτίωση της πίστας, καθώς οι οδηγοί της σημείωσαν στο Q3 χρόνους παρεμφερείς με αυτούς του Q1. Ο Βρετανός είχε ελπίδες για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

F1 Lewis Hamilton (Ferrari)

Ο Charles Leclerc βρέθηκε πίσω από τον team-mate του, έχοντας αντιμετωπίσει αποσταθεροποιήσεις στις τελευταίες στροφές της τελικής του προσπάθειας. Ο Μονεγάσκος δήλωσε ότι έπειτα από το FP1, όπου ήταν πολύ γρήγορος, αναγκάστηκε να κάνει μία αλλαγή στο στήσιμο (πιθανότατα να ανυψώσει το μονοθέσιο από το έδαφος, ως συνήθως, για να μη φθείρεται υπερβολικά το δάπεδο) και από το FP2 δεν μπορούσε να βρει την αίσθηση που ήθελε ή πρόσφυση. Το μονοθέσιο ήταν πολύ νευρικό και απρόβλεπτο και ο Leclerc παραδέχθηκε ότι δεν είναι καλός όταν το πρόβλημα είναι η υποστροφή.

Ο Isack Hadjar ήταν απογοητευμένος με την 8η θέση, καθώς πίστευε ότι είχε την ευκαιρία να κάνει μία πολύ καλή εμφάνιση. Ο Γάλλος ήταν ο μοναδικός οδηγός μαζί με τον Verstappen που κατάφερε να προκριθεί από το Q1 έχοντας χρησιμοποιήσει μόνο ένα σετ ελαστικών. Αυτό του είχε επιτρέψει για πρώτη φορά να έχει διαφυλάξει δύο σετ για το Q3, ωστόσο στην τελική του προσπάθεια, το παράκανε και είχε ένα γλίστρημα στη στροφή 8 που τον ανάγκασε να τα παρατήσει. Ο Γάλλος ήταν τόσο εκνευρισμένος που έριχνε γροθιές στο τιμόνι του.

Μία ακόμη εκπληκτική εμφάνιση κατάφερε να πραγματοποιήσει ο Oliver Bearman, ο οποίος σε μία πίστα που οι μετράνε οι ικανότητες των οδηγών, κατάφερε να εισέλθει στο Q3 με τη Haas και θα παραταχθεί αύριο στην 9η θέση. Υπήρχαν πρόσφατα μερικές χαμένες ευκαιρίες για τον Βρετανό για αυτό και ήταν ικανοποιημένος, καθώς ανέφερε επίσης ότι το στήσιμο του μονοθεσίου του στόχευε σε καλύτερη απόδοση στον αγώνα.

F1 Grand Prix Of Singapore Qualifying

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Fernando Alonso ο οποίος δήλωσε ότι δεν πιστεύει πως η Aston Martin άξιζε να εισέλθει στο Q3. O Ισπανός δήλωσε ότι στο FP3 η ομάδα συνειδητοποίησε ότι δεν είχε την ταχύτητα που είχε επιδείξει την Παρασκευή. O Alonso ήταν εξαιρετικά εκνευρισμένος σε ολόκληρο το γύρο επιστροφής του στα pits, γρονθοκοπώντας και αυτός το τιμόνι του.

O Antonelli είδε τον πολύ ανταγωνιστικό χρόνο του από την πρώτη του προσπάθεια στο Q2 να διαγράφεται για υπέρβαση ορίων πίστας στην 1η στροφή. Ο Leclerc χτύπησε τον τοίχο με τους αριστερούς τροχούς στην έξοδο της στροφής 14 πρώτη του γρήγορη προσπάθεια. Αμφότεροι βρέθηκαν υπό πίεση στο τέλος του δεύτερου σκέλους, αλλά ο Ιταλός πέρασε με ευκολία και το ίδιο έκανε την τελευταία στιγμή και ο Leclerc.

F1 Charles Leclerc (Ferrari)

O Nico Hulkenberg ήταν ο πρώτος μεταξύ των οδηγών που δεν κατάφεραν να εισέλθουν στην πρώτη δεκάδα με τη Sauber, αλλά βρίσκεται υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες για πιθανή παράβαση υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας στο Q1, αλλά σήκωσε αρκετά το πόδι του από το γκάζι για να μη δεχθεί ποινή, όπως και ο team-mate του, Gabriel Bortoleto.

O Γερμανός ήταν ταχύτερος από τους δύο οδηγούς της Williams, Alex Albon και Carlos Sainz, που δυσκολεύτηκαν με το μονοθέσιό τους στη γεμάτη στροφές πίστα. Ο Sainz απέφυγε οποιαδήποτε ποινή παρότι εξερχόμενος από τα pits παρεμπόδισε τον Antonelli στο Q1.

Ωστόσο, αμφότερες οι Williams αποκλείστηκαν από τα αποτελέσματα των κατατακτήριων δοκιμών και θα καταλήξουν στις τελευταίες θέσεις εκκίνησς, επειδή στον τεχνικό έλεγχο μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, το διάκενο μεταξύ των πτερυγίων της πίσω αεροτομής με το DRS ενεργοποιημένο, υπερέβαινε το ανώτατο όριο των 85 χλστ. που αναφέρουν οι τεχνικοί κανονισμοί. Η ομάδα ανακοίνωσε ότι επρόκειτο για λάθος, καθώς οι αεροτομές πέρασαν τα δικά της τεστ, και δεν προσπαθούσε να κερδίσει κάτι σε απόδοση.

F1 Carlos Sainz (Williams)

Έπειτα από ατυχήματα σε FP2 και FP3, ο Liam Lawson αποχαιρέτησε νωρίς τις κατατακτήριες δοκιμές στη 14η θέση με τη Racing Bulls, αλλά και πάλι κατάφερε να βρεθεί εμπρός από τον και πάλι απογοητευτικό Yuki Tsunoda με τη δεύτερη Red Bull. O Ιάπωνας βρέθηκε και αυτός υπό έρευνα για πιθανή παράβαση υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας στο Q1, αλλά δεν δέχθηκε ποινή.

Έπειτα από ένα σερί 7 αγώνων που ο Gabriel Bortoleto επικράτησε επί του team-mate του στη Sauber στις κατατακτήριες δοκιμές, αυτή τη φορά αποκλείστηκε από τη διαδικασία στο τέλος του Q1 για μόλις 0,045 δλ. (από τον Albon), έχοντας σημειώσει το 16ο χρόνο, με ένα λίγο άτσαλο πέρασμα από το πιο στενό σημείο της πίστας, στη γέφυρα Anderson, γύρω από τη στροφή 12.

Ο Lance Stroll, που πλησίασε πιο πολύ από όσο ήθελε τους τοίχους στην τελική του προσπάθεια και έχασε χρόνο στο τελικό sector, όπου τα ελαστικά της Aston Martin υπερθερμαίνονταν, θα παραταχθεί πίσω από τον Βραζιλιάνο, στη 17η θέση.

Αμφότερες οι Alpine αποκλείστηκαν στο τέλος του Q1, με τον Franco Colapinto στη 18η θέση, εμπρός από τον Esteban Ocon, ο οποίος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τις ζώνες ασφαλείας της Haas. O Γάλλος είχε την καλύτερη φετινή Παρασκευή του εχθές, αλλά δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος στο Q3 με τις αλλαγές που είχαν γίνει στο μονοθέσιό του.

F1 Pierre Gasly (Alpine)

O κινητήρας του Pierre Gasly σταμάτησε να λειτουργεί προληπτικά, λόγω απώλειας πίεσης λαδιού στην τελική του προσπάθεια. To μονοθέσιο του Γάλλου ακινητοποιήθηκε στη στροφή 11 και δεν είχε ευκαιρία να βελτιώσει το χρόνο του, με αποτέλεσμα να καταλήξει τελευταίος.

F1 Αποτελέσματα κατατακτήριων δοκιμών GP Σιγκαπούρης 2025

F1 Προβλεπόμενη σειρά εκκίνησης GP Σιγκαπούρης 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων