F1-GP Ισπανίας FP2: Ο Oscar Piastri αλλάζει τις ισορροπίες

F1 Grand Prix of Spain Practice


Ο Oscar Piastri αντέστρεψε τις εσωτερικές ισορροπίες στην ομάδα της McLaren, καθώς ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP2 του Grand Prix Ισπανίας της Formula 1 με διαφορά 0,286 δλ. από τον George Russell. Ενώ ο Lando Norris είχε κυριαρχήσει με ακόμη μεγαλύτερη διαφορά στο FP1, δεν κατάφερε να επαναλάβει μία εξίσου εντυπωσιακή επίδοση στο FP2 και βρέθηκε στην 4η θέση, έχοντας σημειώσει ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Max Verstappen, απλά λίγες στιγμές αργότερα.

Οι οδηγοί της McLaren είχαν υιοθετήσει διαφορετικές αεροδυναμικές ρυθμίσεις για το FP1, με τον Norris να επιλέγει πιο μικρή πίσω αεροτομή με χαμηλότερο αεροδυναμικό φορτίο (που του κόστισε στις προσομοιώσεις αγώνα) και ο Piastri με πολύ μεγάλη πίσω αεροτομή. Για το FP2 αμφότεροι σύγκλιναν προς τη λύση του Norris, με τον Piastri να έχει αρκετή πλαγιολίσθηση στην αρχή της διαδικασίας.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

 

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Ισπανίας

Ίσως τον Piastri ευνόησε το γεγονός ότι ήταν από τους τελευταίους κορυφαίους οδηγούς που έκαναν τη γρήγορη προσπάθειά τους με τη μαλακή γόμα, αλλά δεν μπορεί να αποδοθεί όλη η διαφορά μόνο σε αυτό τον παράγοντα. Οι McLaren ήταν ταχύτατες και στις μεγάλες ακολουθίες γύρων. Ο Norris είχε καλύτερο ρυθμό στις προσομοιώσεις αγώνα με τη μαλακή γόμα, ενώ οι χρόνοι του Piastri ανέβηκαν αρκετά έπειτα από 7 γύρους με τη μέση γόμα, αλλά παρέμειναν σε σταθερό επίπεδο (πάνω από το 1:21) για τους υπόλοιπους 9 που έκανε ο Αυστραλός, σε ένα αρκετά μεγάλο stint.

Δεν είναι όμως η μοναδική φορά που έχουμε δει τις McLaren πολύ δυνατές την Παρασκευή και τους υπόλοιπους οδηγούς να πλησιάζουν πολύ πιο κοντά στις κατατακτήριες δοκιμές. Αυτό θα εξαρτηθεί αρκετά και από τη διαχείριση των θερμοκρασιών των ελαστικών που θα πρέπει να κάνουν σε μία γρήγορη προσπάθεια οι οδηγοί για να τα διατηρήσουν σε καλή κατάσταση μέχρι το τέλος του γύρου.

Ο George Russell εντυπωσίασε έχοντας γράψει την ταχύτερη επίδοση στις προσπάθειες με τη μέση γόμα, και τη 2η ταχύτερη με τη μαλακή, για να δώσει λόγους στη Mercedes να αναθαρρήσει έπειτα από δύο δύσκολα Grand Prix. Μάλιστα, το πρώτο sector του Russell δεν ήταν το ταχύτερο που έκανε, οπότε υπάρχει χώρος για βελτίωση.

F1 George Russell (Mercedes)

Πίσω από τον Βρετανό, οι Verstappen και Norris σημείωσαν τον ίδιο ακριβώς χρόνο (0,31 δλ. μακριά από την κορυφή και 0,024 πίσω από τον Russell), με τον Ολλανδό να κατατάσσεται μπροστά, καθώς ολοκλήρωσε πρώτος την προσπάθειά του.

Ο Verstappen ήταν ταχύτατος στις –σύντομεςπροσομοιώσεις αγώνα τόσο με τη μέση όσο και με τη μαλακή γόμα και γελούσε με το γεγονός ότι όταν πλησίασε τον Charles Leclerc στην πίστα, ο Μονεγάσκος χρησιμοποιούσε το DRS για να παραμείνει μπροστά. Όπως έχουμε δει πολλές φορές φέτος στη σεζόν, η Red Bull ενδέχεται να καταφέρει να βελτιώσει αρκετά το στήσιμο του μονοθεσίου της το Σάββατο.

Max’s laugh 😭pic.twitter.com/JKi9MGHys1

— Verstappen News (@verstappenews) May 30, 2025

Στη γρήγορη προσπάθειά του, ο Leclerc γλίστρησε στη στροφή 7 και με υποστροφή στην 9, είχε ένα ξαφνικό «πέταγμα» του πίσω μέρους. Αποτέλεσμα αυτών ήταν να βρεθεί μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή, στην 5η θέση.

Πίσω του βρέθηκε ο Andrea Kimi Antonelli με έναν αξιοπρεπή γύρο με τη Mercedes, που τον έφερε μόλις 0,003 χλστ. εμπρός από τον Fernando Alonso με την Aston Martin. O Pierre Gasly έγραψε μία πολύ καλή επίδοση για να βρεθεί 8ος, εμπρός από τον Isack Hadjar με τη Racing Bulls, που είδε και τους δύο οδηγούς της στην πρώτη δεκάδα, με τον Liam Lawson να τη συμπληρώνει.

Στην 11η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton αναφέροντας ότι η Ferrari δεν οδηγείται, καθώς είχε υπερβολική υπερστροφή στις γρήγορες στροφές. Ο Yuki Tsunoda ήταν 13ος με τη Red Bull, αναφέροντας ότι γλιστρούσε «τρελά» και με τους τέσσερις τροχούς, χωρίς να βρίσκει καθόλου πρόσφυση, όπως συνέβαινε και στο FP1.

Ollie goes for a high-speed spin! 🔄

The Haas driver impressively kept it out of the barriers with this moment in FP2 😮‍💨#F1 #SpanishGP pic.twitter.com/XUzecEODEW

— Formula 1 (@F1) May 30, 2025

O Oliver Bearman (19ος) διέγραψε ένα τετ-α-κέ 360 μοιρών με τη Haas, έχοντας ανοίξει υπερβολικά τη γραμμή του στην έξοδο της 3ης στροφής στη συμπλήρωση του πρώτου 10λεπτου. O Franco Colapinto είχε πρόβλημα με διαρροή υδραυλικών στο FP1, και ενώ οι μηχανικοί της Alpine την επιδιόρθωσαν για το FP2, ο Αργεντίνος ήταν και πάλι τελευταίος.

F1 Χρόνοι FP2 GP Ισπανίας 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων