F1-GP Ιταλίας: Κυριαρχική νίκη Verstappen, μπέρδεμα στη McLaren

Leapmotor: Ρεκόρ πωλήσεων για την νέα μάρκα τον Ιούλιο


Έπρεπε η Formula 1 να επιστρέψει σε ιταλικό έδαφος για να επιστρέψει και ο Max Verstappen στις νίκες, αφού είχε να γευτεί τη χαρά αυτή από την Imola νωρίτερα φέτος. Ο Ολλανδός ώθησε τη Red Bull να υιοθετήσει ένα στήσιμο το οποίο δεν είχε δοκιμάσει ξανά, το οποίο όμως ο ίδιος πίστευε ότι μπορούσε να το κάνει να λειτουργήσει, και κατάφερε να το κάνει.

Σε μία πίστα όπου η Red Bull είχε μία από τις χειρότερες εμφανίσεις της πέρυσι, ο Max Verstappen κατέκτησε την 66η νίκη του στην F1, κάνοντας τον πιο σύντομο σε διάρκεια αγώνα -και ταχύτερο- στην ιστορία της Formula 1 καταρρίπτοντας το ρεκόρ του Michael Schumacher από το 2006. H Red Bull ήταν πολύ καλύτερη από τη McLaren που δοκίμασε κάτι διαφορετικό, ελπίζοντας σε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Verstappen είχε καλό πέταγμα στην εκκίνηση, αλλά έχασε έδαφος στα πρώτα μέτρα της δεύτερης φάσης. Στρίμωξε τον Lando Norris στο γρασίδι, ωστόσο ο Βρετανός επέμεινε έως τα φρένα για την 1η στροφή από την εσωτερική. Ο Verstappen, αρνούμενος να αποδεχθεί να στρίψει 2ος, ευθυγράμμισε το chicane, ενώ ο Norris έστριψε κανονικά, κάτι που έκανε τη Red Bull να τον διατάξει να παραχωρήσει τη θέση πίσω στον Norris.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

O Verstappen παραχώρησε τη θέση στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού στον επόμενο γύρο, και διατηρήθηκε 2ος, πίσω από τον Norris. Ο Ολλανδός αναγνώρισε αμέσως ότι η Red Bull σήμερα «πετούσε» και είχε την ισορροπία που ήθελε για να του επιτρέψει να πιέσει. Κατάφερε να προσπεράσει τον Norris στον 4ο γύρο από την εξωτερική στην 1η στροφή, και από εκεί και πέρα, δεν απειλήθηκε ποτέ.

Ούτε όταν το εμπρός αριστερό ελαστικό του παρουσίασε blistering μετά το μέσο του αγώνα, η διαφορά του μειώθηκε απλά από τα 6 στα 5 δλ. Η Red Bull τον κάλεσε στα pits στο τέλος του 37ου από τους 53 γύρους. Η McLaren, προσπαθώντας να κάνει κάτι διαφορετικό και να επωφεληθεί από μία πιθανή παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας, διατήρησε τους οδηγούς της στην πίστα για έως τους τελευταίους γύρους.

Στον 41ο γύρο, η σύγκρουση Sainz-Bearman θα μπορούσε να έχει προκαλέσει την παρέμβαση του SC, αλλά αυτό τελικά δεν συνέβη, καθώς αμφότεροι κατάφεραν να συνεχίσουν. Με περίπου 10 γύρους να απομένουν, ο Verstappen είχε καταφέρει να καλύψει τη διαφορά ώστε ακόμα και αν η κανονική ροή του αγώνα είχε διακοπεί από αυτοκίνητο ασφαλείας ή VSC, θα ήταν επικεφαλής αν παρέμενε στην πίστα, καθώς οι McLaren επισκέπτονταν -αναγκαστικά- τα pits.

Η νίκη ήταν δική του και η Red Bull τον συμβούλευσε να ανακόψει το ρυθμό του. Ωστόσο, αρνήθηκε να το κάνει. Προσπάθησε να γράψει τον ταχύτερο γύρο (ακόμα και αν δεν δίνει βαθμό) στο τελευταίο πέρασμα, αλλά ο Norris κατάφερε να του τον πάρει με τη μαλακή γόμα ελαστικών. Αλλά η στρατηγική της Mclaren εκτόξευσε τη διαφορά του Verstappen από τις McLaren στα 19 δλ.

Ωστόσο, ο Verstappen ήταν αυτός που έσπρωξε τη Red Bull να «κουρέψει» την πίσω αεροτομή και να χρησιμοποιήσει μεγαλύτερα πτερύγια στην εμπρός, για να έχει την πρόσφυση στον εμπρός άξονα να εισέρχεται με γρήγορο τρόπο στις στροφές, παρότι είχε στήσιμο που δεν του επέτρεπε να έχει την ίδια πρόσφυση με τις McLaren, που είχαν περισσότερο «φτερό».

(το κείμενο θα ενημερωθεί περαιτέρω)

F1 Αποτελέσματα GP Ιταλίας 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων