F1-GP Ιταλίας FP2: O Lando Norris ταχύτερος για 0,083 δλ.

Η McLaren επέστρεψε στην κορυφή των χρόνων στο FP2 του Grand Prix Ιταλίας της Formula 1, με τον Lando Norris να σημειώνει την ταχύτερη επίδοση. Ωστόσο, η διαφορά του Βρετανού από τον Charles Leclerc, ο οποίος βρέθηκε στη 2η θέση, ήταν πολύ μικρή, μόλις 0,083 δλ. Λίγο πριν από το μέσο της διαδικασίας, ο Norris, στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ελαστικών, πάτησε άτσαλα στο kerb της εσωτερικής της 2ης στροφής του chicane της Roggia, και βγήκε στα χαλίκια, καταστρέφοντας το γύρο του.
Onboard with Norris as he almost loses it at the Della Roggia chicane 👀#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/4nyBLnAI5o
— Formula 1 (@F1) September 5, 2025
Στη δεύτερη προσπάθειά του με τα μαλακά ελαστικά, o Norris ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων. Αλλά, όπως συνέβη και στο FP1, όταν ο Norris έγραψε τον ταχύτερο χρόνο του, δεν είχε στην ιδανική κατάσταση τα ελαστικά του. Όπως συνηθίζει να κάνει, η Ferrari χρησιμοποιεί πολύ λεπτές αεροτομές στη Monza, επιτυγχάνοντας υψηλές ταχύτητες στις ευθείες, αλλά γλιστρώντας στις στροφές.
]]>
ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
Έπειτα από την πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, ο Leclerc, έχοντας βρεθεί 0,33 δλ. πίσω από τον Lewis Hamiton ανέφερε ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Αλλά τα πράγματα βελτιώθηκαν στην επόμενη προσπάθεια του Μονεγάσκου, όπου κατάφερε να πλησιάσει σε πολύ μικρή απόσταση τον Norris. Ο Leclerc πραγματοποίησε τις προσομοιώσεις αγώνα με τη μαλακή γόμα και είχε μία έξοδο στην Ascari, περίπου 8 λεπτά πριν από το τέλος, έχοντας μπλοκάρει τα φρένα του. O Leclerc ανέφερε ότι με βαρύ φορτίο καυσίμου, η SF-25 ήταν δύσκολη στην οδήγηση, προκαλώντας πολλά λάθη από τον ίδιο.
A left front lock-up for Charles and he has to bail into the gravel at the Ascari chicane 🎥#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/E57ZfRSOvJ
— Formula 1 (@F1) September 5, 2025
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Ιταλίας
O Carlos Sainz εισήλθε στην πρώτη τριάδα με την πολύ γρήγορη στις ευθείες Williams, όπως είχε κάνει και στο FP1. Η βρετανική ομάδα στοχεύει σε ένα καλό αποτέλεσμα για τη Monza και φαίνεται να είναι ανταγωνιστική.
Στην 4η θέση, 0,18 δλ. πίσω από τον επικεφαλής team-mate του, βρέθηκε ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών, Oscar Piastri ο οποίος έδειχνε να προσαρμόζεται ακόμα, καθώς δεν είχε οδηγήσει στο FP1, έχοντας παραχωρήσει το μονοθέσιό του στο νεαρό Alex Dunne. Στην αρχή του FP2, ο Piastri, στην πρώτη του επαφή σήμερα με τη McLaren MCL39, ανέφερε ότι είχε ραγίσει ο δεξιός καθρέπτης του. Λίγο αργότερα, ο Norris έχασε το δικό του δεξιό καθρέπτη. Στο πρώτο 20λεπτο, ο Piastri πάτησε στα χαλίκια στην έξοδο της 2ης Lesmo.
A mirror image for the McLaren drivers 😮
Both Lando and Oscar had issues with their right wing mirrors in FP2 #F1 #ItalianGP pic.twitter.com/LzxRiqGJlk
— Formula 1 (@F1) September 5, 2025
Επίσης, οι αγωνοδίκες εξέτασαν το γεγονός ότι ο Αυστραλός απελευθερώθηκε από τα pits της McLaren πριν ανακοινωθεί η ώρα επανέναρξης της διαδικασίας έπειτα από την κόκκινη σημαία των αρχικών λεπτών, κάτι που απαγορεύεται. Ωστόσο, ο Piastri τη γλίτωσε με απλή επίπληξη. Λίγο πριν από το μέσο της διαδικασίας, ο Piastri ανέφερε ότι το κάτω μέρος του καθίσματός του θερμαινόταν πολύ, πιθανότατα από την επαφή του δαπέδου με την άσφαλτο. Ο Αυστραλός είχε μία έξοδο από τη 2η Lesmo στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, κατά τη διάρκεια των προσομοιώσεων αγώνα.
Στην 5η θέση κατετάγη ο Lewis Hamilton, μόλις 11 χλστ. του δλ. πίσω από τον Piastri. O Hamilton ανέφερε στις προσομοιώσεις αγώνα ότι είχε διακοπή παροχής ισχύος στις Lesmo και είχε μία έξοδο στη 2η εξ αυτών στα τελευταία λεπτά. Οι Ferrari, Mercedes, Haas και ο Hulkenberg ξεκίνησαν το FP2 με τη σκληρή γόμα ελαστικών, με την οποία ο Hamilton έκανε την προσομοίωση αγώνα. Ο Hamilton έχει δεχθεί ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης για αυτό το Σαββατοκύριακο.
Στην 6η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen με τη Red Bull, μόλις 7 χλστ. του δλ. πίσω από τον Hamilton. Ο Verstappen εγκατέλειψε την πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ελαστικών, έχοντας χάσει το πίσω μέρος της Red Bull στη 2η Lesmo. O Ολλανδός ανέφερε στον ασύρματο ότι το μονοθέσιο γινόταν πολύ νευρικό στις ανομοιομορφίες της ασφάλτου.
Την καλή εικόνα της Williams συμπλήρωσε με την 7η θέση ο Alex Albon, o οποίος είχε μία θεαματική έξοδο στη 2η Lesmo λίγο πριν το 25λεπτο, ζητώντας από τη Williams να ελέγξει το δάπεδό του. O Ταϊλανδός βγήκε και δεύτερη φορά στο ίδιο σημείο στη δεύτερη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα, αλλά με λιγότερο δραματικό τρόπο. Ο Lance Stroll δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος όταν ο Albon τον εμπόδισε στον πρώτο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα ελαστικών.
Ο Nico Hulkenberg, με έναν εντυπωσιακό γύρο, κατάφερε να φέρει τη Sauber στην 8η θέση, ενώ ο Yuki Tsunoda τα πήγε αρκετά καλά, σημειώνοντας τον 9ο χρόνο με τη Red Bull, για να βρεθεί μόλις 0,007 δλ. εμπρός από τον George Russell, που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα με τη Mercedes.
O Andrea Kimi Antonelli ήταν η μεγαλύτερη απώλεια του FP2, πρόλαβε να οδηγήσει μόνο στα πρώτα 10 λεπτά της διαδικασίας, καθώς εισερχόμενος ταχύτερα στη 2η Lesmo, έχασε το πίσω μέρος της Mercedes, βγήκε στα χαλίκια και το μονοθέσιο παγιδεύτηκε εκεί, προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία.
Antonelli lost the rear around the two Lesmos and then got beached 😔
Here’s what happened 🎥#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/EJgPusvOGI
— Formula 1 (@F1) September 5, 2025
Ο Gabriel Bortoleto (12ος) είχε μία έξοδο στην 2η Lesmo στο πρώτο 20λεπτο και ζήτησε από τη Sauber να ελέγξει το δάπεδο του μονοθεσίου του. Ο Βραζιλιάνος βρέθηκε υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες, επειδή προσπέρασε τον Isack Hadjar υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας στη στροφή 6. Οι αγωνοδίκες όμως αποφάσισαν ότι ο Bortoleto δεν είχε χρόνο να αντιδράσει, οπότε δεν του επέβαλαν ποινή.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.