F1-GP Ιταλίας FP3: Ο Lando Norris ταχύτερος, με τον Leclerc παρών

Leapmotor: Ρεκόρ πωλήσεων για την νέα μάρκα τον Ιούλιο


Ο Lando Norris έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο FP3 του Grand Prix Ιταλίας (όπως είχε κάνει και στο FP2) με τη McLaren, και φαίνεται να είναι καλύτερα προετοιμασμένος για τις κατατακτήριες δοκιμές έναντι του team-mate του και επικεφαλής της βαθμολογίας, Oscar Piastri (ο οποίος είχε χάσει το FP1). Ο Βρετανός κατάφερε να γράψει έναν πολύ καλό χρόνο στην πρώτη του προσπάθεια με τα μαλακά ελαστικά.

Οι οδηγοί της McLaren επέλεξαν διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά την αεροδυναμική διαμόρφωση των μονοθεσίων τους, καθώς ο Norris προτίμησε μία λύση που παράγει υψηλότερο αεροδυναμικό φορτίο, για καλύτερη πρόσφυση στις στροφές, ενώ ο Piastri προτίμησε την υψηλότερη ταχύτητα στις ευθείες.

Έπειτα από την πρώτη προσπάθεια των δύο οδηγών της McLaren με τη μαλακή γόμα ελαστικών, ο Piastri έχασε περίπου μισό δέκατο στο 1ο και το 3ο sector και πάνω από 1 δέκατο στο μεσαίο έναντι του Norris, o οποίος με την αεροδυναμική επιλογή που είχε κάνει, ήταν ταχύτατος στις δύο στροφές της Lesmo.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 

 

F1 Oscar Piastri (McLaren)

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Ιταλίας

Η διαφορά μεταξύ τους ήταν περίπου 0,25 δλ., αλλά ο Piastri κατάφερε να βελτιώσει κατά περίπου ένα δέκατο την επίδοσή του στη δεύτερη εφόρμησή του στην πίστα με τα μαλακά ελαστικά. Έτσι, η τελική διαφορά μεταξύ τους διαμορφώθηκε στα 0,165 δλ.

Στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας, ο Charles Leclerc, με μία Ferrari που έχει επιλέξει πολύ λεπτές αεροτομές για τις ευθείες της Monza, κατάφερε να εκμεταλλευτεί όσα slipstream μπορούσε να βρει στην πίστα (από τον Ocon και τον Gasly στην αρχή του γύρου), για να πλησιάσει στα 0,021 δλ. τον Norris και να συνεχίζει να δίνει ελπίδες στους tifosi ενόψει των κατατακτήριων δοκιμών. Άλλωστε, οι πρώτοι 10 βρίσκονταν εντός 0,4 δλ., οπότε αναμένεται να έχουμε κατατακτήριες δοκιμές που μπορεί να κριθούν στα χιλιοστά του δευτερολέπτου.

F1 Charles Leclerc (Ferrari)

Στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ελαστικών, ο Leclerc πάτησε στα χαλίκια στην έξοδο της 2ης Lesmo με τον πίσω αριστερό τροχό, χάνοντας χρόνο. Ήταν το δεύτερο μεγάλο «σώσιμο» του Μονεγάσκου στη διαδικασία, αφού ο Leclerc είχε μία μεγάλη στιγμή υπερστροφής σε ένα γρήγορο γύρο με τη μέση γόμα ελαστικών στην τελευταία παρατεταμένη στροφή.

Charles’ fans will remember he had a big crash at the Parabolica back in 2020 💥

Today, he saves it 👍#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/CCHzlPICsq

— Formula 1 (@F1) September 6, 2025

Στην 4η θέση, μόλις 2 χλστ. του δλ. πίσω από τον Piastri, έγραψε χρόνο ο Max Verstappen με τη Red Bull, η οποία σίγουρα δείχνει πιο ανταγωνιστική από πέρυσι στην Monza. Ο Verstappen δεν ήταν ευχαριστημένος με τον Ocon, όταν βρέθηκαν ο ένας στο δρόμο του άλλου και κατέστρεψαν ένα γύρο προς το τέλος του πρώτου μισού του FP3.

Max and Esteban get a little bit too close for comfort in FP3 👀#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/Y3jYN5b3aL

— Formula 1 (@F1) September 6, 2025

Πολύ κοντά στον Ολλανδό (0,017 δλ.) βρέθηκε ο George Russell με τη Mercedes, ο οποίος πλασαρίστηκε 5ος. Εκπληκτικό χρόνο σημείωσε ο Gabriel Bortoleto, για να βρεθεί στην 6η θέση. Αφότου όμως έγραψε τον εντυπωσιακό του χρόνο, ο Βραζιλιάνος ζήτησε από την ομάδα της Sauber να ελέγξει το δάπεδο του μονοθεσίου του, αφού είχε πατήσει άτσαλα κάπου.

Ο Lewis Hamilton βρέθηκε μεταξύ δύο rookie, αφού ήταν 7ος με τη Ferrari, πίσω από τον Bortoleto και εμπρός από τον Isack Hadjar. Ο Hamilton ολοκλήρωσε τη διαδικασία αναφέροντας στον ασύρματο ότι χρειάζεται να βρει, με κάποιο τρόπο, περισσότερη ταχύτητα. Ακριβώς πίσω από τον Βρετανό βρέθηκε ο Hadjar με τη Racing Bulls, στην 8η θέση. Οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν το περιστατικό όπου ο Γάλλος βγήκε εκτός πίστας στο δεύτερο chicane (Roggia), αλλά δεν επέστρεψε από το σημείο που έχει υποδείξει η διεύθυνση αγώνων.

Stewards are going to look at this after the session 👀

Hadjar not following the escape road instructions at Turn 4 #F1 #ItalianGP pic.twitter.com/jl9BRNfMTA

— Formula 1 (@F1) September 6, 2025

Στην 9η θέση βρέθηκε άλλος ένας rookie, ο Andrea Kimi Antonelli, ο οποίος αφότου έχασε το FP2 από δικό του λάθος, κατάφερε να βελτιώσει στο τέλος της διαδικασίας την επίδοσή του. Στο μέσο της διαδικασίας, στους πρώτους γύρους με τη μαλακή γόμα, ο Antonelli ανέφερε ότι το υβριδικό του σύστημα μετέβαινε σε ανάκτηση ενέργειας στο τέλος των ευθειών.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Alex Albon με τη Williams, την οποία ο Sainz είχε τοποθετήσει στην πρώτη τριάδα στο FP1 και στο FP2. Η Williams δυσκολεύεται να αναπτύξει θερμοκρασία στα ελαστικά της ώστε να είναι έτοιμα στην αρχή του γύρου και για αυτό φαίνεται να μην μπορεί να εκμεταλλευτεί τη «σβελτάδα» της στις ευθείες.

Με την κατεύθυνση του ανέμου να έχει αλλάξει, αντί να βλέπουμε οδηγούς να δυσκολεύονται και να βγαίνουν εκτός πίστας στη 2η Lesmo, σήμερα το πιο δύσκολο σημείο της πίστας ήταν η ζώνη πέδησης για το πρώτο chicane, όπου έπνεε ούριος άνεμος και είδαμε πολλούς οδηγούς να μπλοκάρουν τα φρένα τους και να βγαίνουν εκτός στα αρχικά στάδια της διαδικασίας.

Looks like a tailwind at Turn 1 is catching the drivers out 🎥#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/hHIYsm4acw

— Formula 1 (@F1) September 6, 2025

Η Pirelli ανακοίνωσε σήμερα ότι το ελάχιστο όριο πιέσεων των εμπρός ελαστικών ανέβηκε κατά 1 psi, για να διαμορφωθεί στα 26,5 psi, δηλαδή πολύ ψηλά, ενώ για τα πίσω ελαστικά το όριο παραμένει στα 23,5 psi στους 70 βαθμούς Κελσίου. Η αλλαγή σίγουρα επηρέασε τη συμπεριφορά του εμπρός μέρους του μονοθεσίου, μειώνοντας την πρόσφυση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Racing Bulls διέγνωσε ένα πρόβλημα με έναν από τους αισθητήρες στο μονοθέσιο του Liam Lawson και αποφάσισε να αντικαταστήσει τη μονάδα ισχύος με μία άλλη, που έχει χρησιμοποιηθεί ήδη, οπότε δεν θα υπάρξει κάποια ποινή για τον Νεοζηλανδό. Αν όμως ο κινητήρας που τοποθετήθηκε έχει διανύσει περισσότερα χιλιόμετρα, ίσως υπάρξει μία μικρή απώλεια απόδοσης.

F1 Χρόνοι FP3 GP Ιταλίας 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων