F1-GP Κατάρ: Πρώτη pole από τον Αύγουστο για τον Oscar Piastri – motorone.gr

Νέο Hyundai Crater: To πρωτότυπο off-roader με τον επιβλητικό σχεδιασμό - motorone.gr


Ο Oscar Piastri αποδεικνύει ότι… επέστρεψε για τα καλά στο Grand Prix Κατάρ, καθώς κατέκτησε την δεύτερη pole position του αυτό το Σαββατοκύριακο, αυτήν που μετράει αυτή τη φορά -για τον αγώνα- έπειτα από αυτήν για το σπριντ. Συνεπώς, ο Αυστραλός θα εκκινήσει έναν αγώνα για πρώτη φορά από το GP Ολλανδίας (τον Αύγουστο) από την 1η θέση της εκκίνησης, σε μία πίστα που τα προσπεράσματα είναι αρκετά δύσκολα.

Όπως είχε κάνει και χθες, ο Piastri κατέρριψε και πάλι το απόλυτο ρεκόρ της πίστας του Lusail. Ο Piastri άφησε σχεδόν απαράλλακτο το μονοθέσιο καθώς ήταν ευχαριστημένος με το στήσιμο του μονοθεσίου από το σπριντ. Με το οδηγικό του στυλ να ταιριάζει στις ταχύτατες στροφές της πίστας του Κατάρ, ο Αυστραλός δήλωσε ότι διασκέδασε περισσότερο από ποτέ σε μονοθέσιο της Formula 1.

Watch Oscar go! 💨

Ride onboard with the McLaren driver as he claimed his sixth pole of the season 💪#F1 #QatarGP @pirellisport pic.twitter.com/rUevtlO23b

— Formula 1 (@F1) November 29, 2025

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Από την πλευρά του, ο Lando Norris έκανε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο, με τη McLaren να προσπαθεί να περιορίσει την αστάθεια στις ζώνες πέδησης. Στην πρώτη προσπάθεια του Q3, ο Norris ήταν 0,035 δλ. ταχύτερος από τον Piastri.

F1 Grand Prix of Qatar Sprint & Qualifying

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τις κατατακτήριες δοκιμές του GP Κατάρ

Ο Βρετανός ξεκίνησε τον πρώτο του γύρο με το δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών στο Q3 με τον Russell κοντά του στην ευθεία και είχε υποστροφή στη 2η στροφή. Δεδομένου ότι σήκωσε το πόδι του από το γκάζι για να παραμείνει στην πίστα, εγκατέλειψε την προσπάθεια. Στη συνέχεια, κατευθύνθηκε προς τα pits διότι δεν είχε αρκετά καύσιμα να κάνει και άλλη προσπάθεια. Η McLaren φαίνεται να έχει επιλέξει στήσιμο με υψηλότερο  αεροδυναμικό φορτίο από το σπριντ.

Ghost Car! 👻

See where the pole lap was won and lost between Oscar and Lando! ⚔️#F1 #QatarGP pic.twitter.com/ygGq7AdYxV

— Formula 1 (@F1) November 29, 2025

Με τον Piastri να βελτιώνει την επίδοσή του κατά 0,143 δλ. στη δεύτερη προσπάθειά του στο Q3, ο Norris δεν είχε τη δυνατότητα να απαντήσει λόγω του λάθους του, οπότε βρέθηκε 0,1 δλ. πίσω. Ωστόσο, η McLaren κατάφερε να «κλειδώσει» την πρώτη σειρά εκκίνησης για τον αυριανό αγώνα, όντας εκτός συναγωνισμού. Αλλά και πάλι ο Norris αντιμετώπισε δυσκολίες στις κρίσιμες τελευταίες στιγμές της διαδικασίας, όπως είχε συμβεί και χθες. Αυτή τη φορά όμως, η ευθύνη φαίνεται να βαρύνει περισσότερο τον ίδιο.

F1 Grand Prix of Qatar Sprint & Qualifying

Ο Max Verstappen δήλωσε ότι τα πράγματα ήταν καλύτερα για τον ίδιο σε σχέση με το σπριντ, αλλά υπάρχουν περιορισμοί –υποστροφή- στο μονοθέσιο της Red Bull που δεν του επέτρεπαν να πιέσει σε ορισμένα σημεία του γύρου. Ακόμα τα πράγματα δεν είναι τέλεια όπως ανέφερε ο Ολλανδός, ο οποίος προσέθεσε ότι δεν είχε το ρυθμό να απειλήσει τις McLaren, καθώς βρέθηκε 0,264 δλ. μακριά από την κορυφή, και θα εκκινήσει από την 3η θέση, από την καθαρή πλευρά της πίστας.

Ο Verstappen ανέφερε στο Q1 ότι στα κατεβάσματα ο κινητήρας έκανε το μονοθέσιο να αναπηδά και το χαρακτήρισε περίεργο. Ο Ολλανδός έκανε δύο γύρους προθέρμανσης των ελαστικών στο Q2 και το Q3 για να τα φέρει στις θερμοκρασίες που ήθελε. O Ολλανδός κατάφερε να αποσπάσει την 3η θέση για μόλις 0,011 δλ. από τον George Russell, που δεν κατάφερε να επαναλάβει την εκπληκτική χθεσινή του εμφάνιση και θα παραταχθεί στην 4η θέση με τη Mercedes.

F1 George Russell (Mercedes)

Ο Russell ανέφερε στο Q1 ότι το τιμόνι της Mercedes είχε περίεργη αίσθηση, σχόλια που επανέλαβε και στην αρχή του Q2. Η Mercedes έχει «γδύσει» το σύστημα διεύθυνσης στο μονοθέσιο του Βρετανού τρεις φορές από το Λας Βέγκας (που ξεκίνησαν να συγκεκριμένα παράπονα του Russell), αλλά δεν έχει βρει κάτι. O Βρετανός ήταν ευχαριστημένος με τους γύρους του στο Q3, αλλά απογοητευμένος που έχασε την 3η θέση για τόσο μικρή διαφορά.

Ακριβώς πίσω από τον team-mate του θα εκκινήσει ο Andrea Kimi Antonelli, ο οποίος δεν είχε το ρυθμό του Russell μέχρι στιγμής αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά πέτυχε ένα καλό αποτέλεσμα ενόψει του αγώνα για να ενισχύσει τη δεύτερη θέση της Mercedes στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, την οποία η γερμανική ομάδα χρειάζεται μόλις 3 βαθμούς περισσότερους από τη Red Bull για να εξασφαλίσει.

Ο Isack Hadjar έκανε άλλη μία πολύ καλή εμφάνιση με τη Red Bull, για να πάρει την 6η θέση με τη Racing Bulls, έχοντας καταφέρει να διαφυλάξει δύο καινούργια σετ μαλακών ελαστικών για το τελικό σκέλος.

F1 Grand Prix of Qatar Sprint & Qualifying

Ο Carlos Sainz ήταν ευχαριστημένος με την 7η θέση στην οποία κατάφερε να βρεθεί με τη Williams, ωστόσο, δεν είχε απροβλημάτιστη διαδικασία. Ο Ισπανός βγήκε από τα pits για την πρώτη του προσπάθεια στο Q3 με ένα αυτοκόλλητο από το πάτωμα των pits να έχει κολλήσει στα πίσω ελαστικά του. Εντέλει, το πλαστικό αποκολλήθηκε και έμεινε στην πίστα, για αυτό και η διαδικασία διακόπηκε με κόκκινη σημαία, ώστε να απομακρυνθεί.

Καθώς περιστρεφόταν με το ελαστικό, το αυτοκόλλητο τραυμάτισε το αμάξωμα στο πίσω μέρος του δεξιού ψυγείου και οι μηχανικοί της ομάδας το επισκεύασαν με κολλητική ταινία κατά τη διάρκεια της διακοπής. Η Williams βρέθηκε υπό έρευνα των αγωνοδικών για μη ασφαλή απελευθέρωση του μονοθεσίου και δέχθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ.

F1 2025 Qatar GP Qualifying

Ο Fernando Alonso εξασφάλισε την 8η θέση με την Aston Martin, η οποία είναι μάλλον καλύτερη σε ένα γρήγορο γύρο στο Lusail, ενώ εκπληκτική επίδοση σημείωσε ο Pierre Gasly. O Γάλλος ήταν πολύ ευχαριστημένος με τη 10η παρουσία του σε Q3 φέτος, με την Alpine, το πιο αργό μονοθέσιο του grid.

Ο Gasly φαίνεται να έχει βρει κάτι στο στήσιμο της Α525 από τη Βραζιλία που του επιτρέπει να παλεύει για τη δεκάδα, καθώς εισήλθε σε αυτήν για τρίτη συνεχόμενη φορά. Οι αλλαγές που έκανε για το σπριντ στο στήσιμο της Alpine (όπου εκκίνησε από το pit lane) λειτούργησαν πολύ καλά, εξυγιαίνοντας τις αναπηδήσεις που είχε χθες.

F1 Grand Prix of Qatar Sprint & Qualifying

Άλλη μία απογοητευτική εμφάνιση πραγματοποίησε η Ferrari, η οποία αποφάσισε να αλλάξει δραστικά το στήσιμο των μονοθεσίων της, με τους δύο οδηγούς να ακολουθούν διαφορετικές κατευθύνσεις. Η ιταλική ομάδα προσπάθησε να καταπολεμήσει την υπερστροφή που είχε στο σπριντ και μείωσε την απόσταση του δαπέδου από το έδαφος, με την SF-25 να ξύνει την άσφαλτο βγάζοντας σπίθες σχεδόν παντού.

Ωστόσο, o Charles Leclerc πάλευε συνεχώς με το τιμόνι και το πίσω μέρος της SF-25 – για μία ακόμη φορά. Προκρίθηκε στο Q3 για μόλις 0,01 δλ., χρησιμοποιώντας δύο σετ ελαστικών και στο δεύτερο σκέλος, με αποτέλεσμα να μην έχει φρέσκο σετ για το Q3. O Μονεγάσκος είχε ένα τετ-α-κέ 720 μοιρών στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 με μεταχειρισμένα ελαστικά, καθώς πάλευε συνεχώς να διατηρήσει την… ατίθαση Ferrari υπό έλεγχο.

⏪ Rewind to that Leclerc spin

It was a big one! 😵#F1 #QatarGP pic.twitter.com/hhfGj8VO0N

— Formula 1 (@F1) November 29, 2025

Δήλωσε ότι είχε υποστροφή στο μέσο των στροφών και υπερστροφή στην είσοδο και την έξοδό τους. Παραδέχθηκε ότι πάλευε να τη διατηρήσει στην πίστα, ο Leclerc δήλωσε ότι δεν υπήρχε καθόλου απόδοση. Άλλωστε, κατέληξε πίσω από το πιο αργό μονοθέσιο του grid – την Alpine. Ο Μονεγάσκος δεν είναι αισιόδοξος ότι ο αυριανός αγώνας θα είναι καλός για τον ίδιο, όπου θα εκκινήσει από τη 10η μόλις θέση.

O Nico Hulkenberg κατετάγη με τη Sauber στην 11η θέση, έχοντας χάσει την πρόκριση για μόλις 0,003 δλ. από τον Hadjar. O Γερμανός θα εκκινήσει εμπρός από την άλλη Racing Bulls, του Liam Lawson, ο οποίος πάτησε λίγο στα χαλίκια στην τελική του προσπάθεια.

F1 Nico Hulkenberg (Sauber)

Ο Oliver Bearman βρέθηκε στη 13η θέση με τη Haas και θα εκκινήσει εμπρός από τον Gabriel Bortoleto, ο οποίος ίσως να μην είχε φέρει τα πίσω ελαστικά του στις ιδανικές θερμοκρασίες για τις πρώτες στροφές της τελικής του προσπάθειας, όπου παραλίγο να χάσει το πίσω μέρος της Sauber.

Ο Βραζιλιάνος δεν ήταν ευχαριστημένος με μία από τις Ferrari, καθώς τη βρήκε στη μέση των γρήγορων στροφών στο Q1. Ο Bortoleto έχει δεχθεί ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αυριανού αγώνα, λόγω του εμβολισμού του Lance Stroll στην εκκίνηση του GP Λας Βέγκας και θα εκκινήσει από την προτελευταία θέση, πίσω από τον Καναδό. O Alex Albon ήταν απογοητευτικός με τη Williams, καθώς κατέληξε στη 15η θέση, ενώ το μονοθέσιο μπορούσε να εισέλθει στο Q3.

Ο Lewis Hamilton ήταν στο… ίδιο έργο θεατής, αφού όπως και στο sprint qualifying, κατέληξε στη 18η θέση, και αποκλείστηκε από τη συνέχεια της διαδικασίας στο τέλος του πρώτου σκέλους της διαδικασίας. Παρά τις μεγάλες αλλαγές στο στήσιμο της Ferrari, ο Βρετανός, έχοντας αρκετή υποστροφή αυτή τη φορά, πέτυχε το ίδιο κακό αποτέλεσμα. Ο Hamilton δήλωσε ότι το μονοθέσιο είχε καλύτερη αίσθηση αλλά αυτό δεν αντικατοπτρίστηκε στους χρόνους.

F1 Lewis Hamilton (Ferrari)

Ο Yuki Tsunoda ήταν η άλλη μεγάλη απώλεια στο τέλος του Q1, μόλις στη 16η θέση με τη Red Bull. Ο Ιάπωνας είπε ότι δεν είχε καθόλου ρυθμό, έπειτα από μία καλή εμφάνιση στο σπριντ. Πίσω από τον Ιάπωνα θα εκκινήσει ο Esteban Ocon, o οποίος εξακολουθεί να δυσκολεύεται με τη συμπεριφορά της Haas στις ζώνες πέδησης.

Ο Lance Stroll, που ήταν προτελευταίος με την Aston Martin, δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί δεν μπορούσε να πάει πιο γρήγορα. Τελευταίος κατέληξε ο Franco Colapinto, με την Alpine, ο οποίος για μία ακόμη φορά εμπόδισε πολλούς συναδέλφους του στην πίστα.

F1 Αποτελέσματα κατατακτήριων δοκιμών GP Κατάρ 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων