F1-GP Λας Βέγκας: Σχεδόν ανενόχλητη νίκη του Max Verstappen, κίνδυνος αποκλεισμού για τις McLaren – motorone.gr

Νέο Hyundai Crater: To πρωτότυπο off-roader με τον επιβλητικό σχεδιασμό - motorone.gr


Έχοντας τεθεί επικεφαλής στην εκκίνηση του Grand Prix Λας Βέγκας, ο Max Verstappen δεν κοίταξε ποτέ πίσω του και κατευθύνθηκε προς την του νίκη στη φετινή σεζόν της Formula 1 και την 69η της καριέρας του. Αφότου ο δρόμος του Ολλανδού άνοιξε στην 1η στροφή, από το λάθος του poleman Lando Norris, έπειτα από το VSC των αρχικών γύρων, o Verstappen δέχθηκε για 4 γύρους πίεση από τον George Russell.

Ωστόσο, όταν ο Βρετανός οδηγός καταπόνησε τα ελαστικά της Mercedes, ο Verstappen είχε τη δυνατότητα να απομακρυνθεί και να θέσει τις βάσεις για μία κυριαρχική νίκη. Ο Ολλανδός ήταν ο τελευταίος από τους πρωτοπόρους οδηγούς που επισκέφθηκε τα pits για τη μοναδική αλλαγή ελαστικών του αγώνα. Επιστρέφοντας στην πίστα έπειτα από ένα κάπως αργό pit stop 3 δλ., ο Verstappen βρέθηκε ξανά υπό την πίεση του Russell, αλλά είχε τη δυνατότητα να απομακρυνθεί ξανά.

Όταν 16 γύρους πριν από την καρό σημαία ο Norris προσπέρασε τον Russell για τη 2η θέση, ο Verstappen βρισκόταν 5 δλ. μπροστά. Ο Norris προσπάθησε να πιέσει, αλλά ο Verstappen είχε το ρυθμό να απαντήσει. Με καθαρή πίστα μπροστά του, ο Verstappen δήλωσε ότι το μονοθέσιο της Red Bull λειτουργούσε πολύ περισσότερο προς τις προτιμήσεις του και του παρείχε τη δυνατότητα να διαχειριστεί τα ελαστικά του με ιδανικό τρόπο.

]]>

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

F1: Αμφότερες οι McLaren αποκλείστηκαν από το GP Λας Βέγκας

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το GP Λας Βέγκας

Μάλιστα, ο Ολλανδός φρόντισε να σημειώσει και τον ταχύτερο γύρο στο τελικό πέρασμα, όπως του αρέσει. Με αυτή τη νίκη, ο Verstappen παραμένει στη μάχη του τίτλου και όχι μόνο αυτό: πλησίασε στους 12 μόλις βαθμούς τον 2ο της βαθμολογίας, Oscar Piastri. Ωστόσο, ο Verstappen βρίσκεται 42 βαθμούς πίσω από τον Norris με δύο αγώνες και 1 σπριντ να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν.

Ο Norris από την πλευρά του, που είχε παραπονεθεί στο γύρο σχηματισμού ότι ο Verstappen καθυστερούσε στο τέλος, κάνοντας τις θερμοκρασίες της McLaren να πέσουν, δεν είχε την καλύτερη εκκίνηση. Ο Norris έσπευσε να κλείσει επιθετικά την εσωτερική για να μην τον περάσει ο Verstappen.

Ωστόσο, φρενάροντας καθυστερημένα στην σκονισμένη εσωτερική της 1ης στροφής, ο Βρετανός έχασε πρόσφυση και κατευθύνθηκε ευθεία στην 1η στροφή, βγαίνοντας ελάχιστα εκτός πίστας. Αυτό το λάθος χάρισε στον Verstappen την πρωτοπορία, ενώ ο Norris βρέθηκε υπό την πίεση του Russell, ο οποίος κατάφερε να περάσει μπροστά έως την 5η στροφή.

It’s a DRAMATIC first corner in Las Vegas 😱

Here’s how the race start unfolded! 👀⬇️#F1 #LasVegasGP pic.twitter.com/MbO09PnqwI

— Formula 1 (@F1) November 23, 2025

Στην επανεκκίνηση από το VSC (στους γύρους 4-8), όταν τα ελαστικά ήταν ακόμα κρύα, ο Russell, οπλισμένος με DRS, προσπάθησε να πιέσει τον Verstappen. Ωστόσο, όντας στο διαταραγμένο αέρα που άφηνε πίσω της η Red Bull, ο Βρετανός καταπόνησε τα ελαστικά του σε αυτούς τους γύρους και στη συνέχεια έχασε ρυθμό. Αντιμετώπισε επίσης τα ίδια προβλήματα με την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης με τις κατατακτήριες δοκιμές, με το τιμόνι να γίνεται βαρύ σε ορισμένες περιπτώσεις.

Αυτοί οι δύο παράγοντες έκαναν τον Russell να χάσει ρυθμό. Καθώς τον πλησίαζε ο Norris, ο Russell εισήλθε στα pits στο τέλος του 17ου γύρου. Ο Norris, που βρέθηκε με ελεύθερη πίστα μπροστά του, ανέφερε στον ασύρματο ότι η απόδοση της McLaren ήταν πολύ καλύτερη σε καθαρό αέρα. Ο Βρετανός πίεσε όσο μπορούσε, αλλά η διαφορά του από τον Verstappen δεν κατέβηκε πολύ πιο κάτω από τα 3 δλ., έως τον 22ο γύρο, στον οποίο τα ελαστικά της McLaren άρχισαν να παραδίδουν το πνεύμα.

Ο Norris εισήλθε στα pits στο τέλος του 22ου γύρου, αλλά επέστρεψε στην πίστα και πάλι πίσω από τη Mercedes του Russell. Το σχέδιο της McLaren ήταν να έχει πιο φρέσκα ελαστικά στο τέλος ο Norris για να περάσει μπροστά από τον Russell. Εντέλει, ο Norris το κατάφερε αυτό -αρκετά εύκολα- με 16 γύρους να απομένουν για τον τερματισμό.

This is the move which saw Norris fly past Russell for P2! 💨✈️#F1 #LasVegasGP pic.twitter.com/F5iqytWdfq

— Formula 1 (@F1) November 23, 2025

Στη συνέχεια, ο Βρετανός πίεσε να πλησιάσει τον Verstappen. Ωστόσο δεν είχε το ρυθμό να το κάνει και προς το τέλος, ο Norris αναγκάστηκε να κάνει εξοικονόμηση καυσίμου, καθώς η McLaren είχε επιλέξει ελαφρύ φορτίο για την εκκίνηση, για να έχει καλύτερο ρυθμό. Αυτό έκανε τον Norris να τερματίσει 20 δλ. πίσω από τον Verstappen.

Ωστόσο, στον τεχνικό έλεγχο όμως μετά τον αγώνα, διαπιστώθηκε ότι οι δύο McLaren είχαν φθείρει υπερβολικά τη σανίδα νομιμότητας στο δάπεδο των μονοθεσίων τους (περισσότερο από το όριο των 9 χλστ. πάχους), και είναι πάρα πολύ πιθανό να αποκλειστούν από τα αποτελέσματα. Αυτό θα μπορούσε να αλλάξει τελείως τα πράγματα στη βαθμολογία.

Από την πλευρά του, ο Russell ανησύχησε ότι τα ελαστικά του δεν θα έφταναν μέχρι το τέλος, αλλά τελικά δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας για το βάθρο. Άλλωστε, ο team-mate του Βρετανού στη Mercedes, ο Andrea Kimi Antonelli, κάλυπτε τα νώτα του Βρετανού.

Στην 4η θέση κατετάγη ο Oscar Piastri, του οποίου ο αγώνας ξεκίνησε αρκετά στραβά: στην πρώτη στροφή, ο Liam Lawson, έχοντας αιφνιδιαστεί από το μπλοκάρισμα φρένων του Russell μπροστά του, χτύπησε τη McLaren του Piastri, με τους τροχούς των δύο μονοθεσίων να συγκρούνται πλευρικά και το αποτέλεσμα ήταν να καταστραφεί η εμπρός αεροτομή της Racing Bulls – και ο αγώνας του Νεοζηλανδού.

F1 Oscar Piastri (McLaren) & Liam Lawson (Racing Bulls)

Αυτό επέτρεψε και στις δύο Racing Bulls να περάσουν μπροστά από τον Piastri, αλλά ο Lawson βγήκε από την εικόνα αρκετά νωρίς. Ο Piastri, πιέζοντας τον Isack Hadjar και στον 12ο γύρο, μπλόκαρε τα φρένα της McLaren στη 12η στροφή, με αποτέλεσμα ο Charles Leclerc να τον προσπεράσει στη 14η στροφή. Ο Piastri κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Hadjar στην επανεκκίνηση από το VSC του 16ου γύρου.

Στη συνέχεια, η McLaren έκανε μία πολύ έξυπνη κίνηση στρατηγικής, με ένα επιτυχημένο undercut επί του Leclerc (και του Sainz) στον 22ο γύρο. Αυτό αναίρεσε το λάθος του Piastri, ο οποίος στη συνέχεια κόλλησε πίσω από τον Andrea Kimi Antonelli, που είχε τα πιο παλιά ελαστικά από όλο το grid στο τελικό stint. Ωστόσο, ο Ιταλός είχε αρκετά καλό ρυθμό για να μην καταφέρει ποτέ να τον προσπεράσει ο Piastri. Με αυτό τον τρόπο, ο Antonelli προστάτευσε και τον Russell, ο οποίος δεν είχε καλό ρυθμό στο τελικό stint.

Βέβαια, o Piastri ήταν αυτός που αρχικά κατετάγη την 4η θέση, καθώς ο Antonelli είχε δεχθεί ποινή 5 δλ., επειδή είχε αφήσει το μονοθέσιό του να κυλήσει ελάχιστα εκατοστά εκτός θέσης πριν από την εκκίνηση. Αλλά αυτό ήταν μικρή παρηγοριά για τον Piastri, ο οποίος ίσως δει και άλλους μπελάδες να τον ακολουθούν.

F1 Andrea Kimi Antonelli (Mercedes)

Ο Antonelli εκκίνησε από τη 17η θέση με τη μαλακή γόμα, σε μία ριψοκίνδυνη κίνηση. Ωστόσο, η Mercedes, με μία πολύ καλή στρατηγική κίνηση, εκμεταλλεύτηκε το VSC των πρώτων γύρων, κάλεσε στα pits τον Ιταλό για ένα σετ σκληρών ελαστικών. Ο Antonelli, ο δικός μας οδηγός του αγώνα, κλήθηκε να κάνει 48 γύρους με αυτό το σετ.

Ο Ιταλός όχι μόνο διαχειρίστηκε άψογα τα ελαστικά του, αλλά όταν ξεπέρασε το graining, καθώς τον πίεζαν από πίσω οι Piastri και Leclerc, στους τελευταίους γύρους, ήταν ο πιο γρήγορος οδηγός στην πίστα. Μάλιστα, ο πολύ καλός ρυθμός που είχε επέτρεψε στον Antonelli, ακόμα και μετά την προσθήκη των 5 δλ. ποινής στο συνολικό χρόνο αγώνα του, να διατηρήσει την 5η θέση, για μόλις 0,19 δλ. από τον Leclerc.

O Μονεγάσκος χαρακτήρισε το GP Λας Βέγκας τον καλύτερο φετινό του αγώνα, καθώς δήλωσε ότι έκανε συνεχώς γύρους κατατακτήριων δοκιμών. «Οδηγώ σαν θηρίο» είχε αναφέρει στον ασύρματο. Έχοντας εκκινήσει από την 9η θέση, ο Leclerc προσπάθησε να επιτεθεί στον Fernando Alonso από την εξωτερική στην 1η στροφή. Ωστόσο, ο Ισπανός, προσπαθώντας να αποφύγει τα μονοθέσια μπροστά του, ακούμπησε ελαφρά τη Ferrari. Ο Leclerc βγήκε εκτός πίστας και έπεσε 10ος, αλλά η Ferrari έδειχνε να έχει καλό ρυθμό.

F1 Charles Leclerc (Ferrari)

Ο Leclerc προσπέρασε τους Bearman, Piastri και Hadjar, αλλά η Ferrari δέχθηκε undercut από τη McLaren. Από εκεί και πέρα, ο Leclerc πέρασε το υπόλοιπο απόγευμα πίσω από τη McLaren του Piastri. Με μία πίσω αεροτομή παραγωγής υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου, δεν είχε την απαιτούμενη τελική ταχύτητα στις ευθείες για να επιτεθεί, και έχασε για λιγότερο από δύο δέκατα την 5η θέση. Δήλωσε ότι το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό, και καθορίστηκε από την κακή θέση εκκίνησης.

Έχοντας εκκινήσει από την 3η θέση, ο Carlos Sainz δεν είχε το ρυθμό να παλέψει με τους προαναφερθέντες. Έχασε μία θέση από τον Russell στην εκκίνηση, ενώ η Williams προσπάθησε να απαντήσει στο undercut του Piastri στον επόμενο γύρο. Ο Ισπανός επέστρεψε στην πίστα μπροστά από τη McLaren, αλλά με κρύα ελαστικά, δεν κατάφερε να διατηρήσει τον Piastri πίσω του.

Στη συνέχεια, ο Sainz είδε και τον Leclerc να επιστρέφει στην πίστα μπροστά του, έχοντας ολοκληρώσει το δικό του pit stop. Εντέλει, ο Sainz εξασφάλισε την 7η θέση, και δήλωσε ότι ήταν καλός αγώνας για τον ίδιο, αν και σχολίασε ότι η Williams ήταν λίγο συντηρητική στη στρατηγική. Δύσκολα όμως θα άλλαζε κάτι αυτό, αν και ο Ισπανός κατάφερε να τερματίσει μόλις 4,2 δλ. πίσω από μία Ferrari.

F1 Carlos Sainz (Williams)

Στην 8η θέση τερμάτισε ο Isack Hadjar, χαρίζοντας 4 βαθμούς στη Racing Bulls. Ο Γάλλος δήλωσε ότι ήταν ένας βαρετός αγώνας για τον ίδιο. Έκανε έναν πολύ καλό 1ο γύρο, αλλά στη συνέχεια δεν είχε το ρυθμό να παλέψει με τους οδηγούς που βρίσκονταν γύρω του.

Καλό αγώνα έκανε ο Nico Hulkenberg με τη Sauber για να δει την καρό σημαία 9ος. Ο Γερμανός ήταν ο πρώτος από αυτούς που εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα και με κόντρα στρατηγική κατάφερε όχι μόνο να επικρατήσει του Lewis Hamilton, αλλά να απομακρυνθεί κιόλας από τη Ferrari στο τελικό stint που αμφότεροι είχαν τη μέση γόμα.

Ο Hamilton κατάφερε να ανακάμψει από τη 19η θέση εκκίνησης μέχρι τη 12η έως το τέλος του 1ου γύρου, έχοντας εκκινήσει με τα σκληρά ελαστικά. Αλλά στη συνέχεια δεν είχε τη δυνατότητα να περάσει εύκολα άλλα μονοθέσια. Ήταν τυχερός που όταν τον ακούμπησε ο Alex Albon (που έκανε έναν άτσαλο αγώνα), δεν είχε κάποιο κλατάρισμα ελαστικού.

Lewis and Alex make contact on the Strip! 😱💥#F1 #LasVegasGP pic.twitter.com/2XkZyoEKUn

— Formula 1 (@F1) November 23, 2025

Κατάφερε να πάρει τον τελικό βαθμό, αλλά ο ρυθμός του με τη μέση γόμα στο τελικό stint δεν ήταν καλός. Ο Hamilton δήλωσε ότι ο αγώνας ήταν φρικτός, στη χειρότερη σεζόν που είχε ποτέ. Όσο και αν προσπαθεί, είπε, όλα συνεχίζουν να πηγαίνουν χειρότερα ενώ ο ίδιος δοκιμάζει τα πάντα… Είχε προβλήματα με την ισορροπία και δυσκολευόταν με τα φρένα.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ο Gabriel Bortoleto εμβόλισε τον Lance Stroll στην εκκίνηση, τερματίζοντας τον αγώνα και των δύο άμεσα. Περιμένουμε να δούμε τον Βραζιλιάνο να δέχεται ποινή στη σειρά εκκίνησης του GP Κατάρ.

Gabi into Lance and Pierre! 💥

Here’s the contact further down the pack at the first corner 😳#F1 #LasVegasGP pic.twitter.com/pD0y61XNkH

— Formula 1 (@F1) November 23, 2025

Σε ατυή την επεισοδιακή εκκίνηση, το μονοθέσιο του Stroll χτύπησε το πίσω μέρος της Alpine του Pierre Gasly, και ο Γάλλος διέγραψε τετ-α-κέ, ενώ είχε εκκινήσει από τη 10η θέση και έχασε την ευκαιρία να κάνει έναν καλό αγώνα, οδηγώντας ένα τραυματισμένο μονοθέσιο.

Τέλος, δεν ήταν καθόλου καλή εικόνα το γεγονός ότι είδαμε ανθρώπους στην περιοχή διαφυγής της πρώτης στροφής ενώ τα μονοθέσια πλησίαζαν για να ξεκινήσουν το 2ο γύρο του αγώνα, τόσο σύντομα μετά το περιστατικό του GP Μεξικού.

F1 Τελικά αποτελέσματα GP Λας Βέγκας 2025


Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων